Home » » Κουλουβάχατα

Κουλουβάχατα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021 | 8:16 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Astra Zeneca, έκανα, βρε,
Παρενέργειες στο εμβόλιο δεν τις βλέπουνε, καλέ;
Δε τις βλε- δεν τις βλέπουνε, καλέ,
Κι εγώ είμαι μες τη ντάγκλα, λες και πίνω ναργιλέ!
Χίλιες και μία μετρώ παρενέργειες, είδα το Χριστό φαντάρο,
Είπα να κάνω τ’ εμβόλιο, γιατρούλη μου, και συνάντησα το Χάρο!
Ένα και δύο σου στέλνω μηνύματα ναι, και στο σταυρό που κάνω,
αν δε συντρέξεις αμέσως, γιατρούλη μου, να το ξέρεις, θα πεθάνω!
Astra Zeneca, έκανα βρε
«Παρενέργειες στο εμβόλιο δεν υπάρχουνε», καλέ.
Δεν υπα- δεν υπάρχουνε καλέ,
μα η θρόμβωση θερίζει, τι μας κάνετε μωρέ;

Λοιπόν δεν έκανα ακόμα εμβόλιο για τον ίδιο λόγο που είμαι αδιόριστος: Κάποιο καθίκι της ΝΔ μου έφαγε τη σειρά. Άλλωστε είμαι αρκετά μεγάλος για την Astra Zeneca. Επομένως το παραπάνω τραγουδάκι είναι για πλάκα.

Δεν ξέρω, αν πραγματικά υπάρχουν τόσες παρενέργειες στο συγκεκριμένο εμβόλιο, ή είναι πόλεμος μεταξύ εταιριών και κυβερνήσεων που υποστηρίζουν τη μια ή την άλλη εταιρεία. Πάντως αυτό που λέει η εταιρεία δεν πείθει. Να μας πουν πόσο είναι το ποσοστό των θρομβώσεων σε όσους έκαναν τα άλλα τα εμβόλια στο συγκεκριμένο χρόνο, να κάνουμε εικόνα.

Αν πράγματι κάτι στο εμβόλιο δημιουργεί θρόμβωση, πρέπει να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα. Έχω συγγενή καρδιοπαθή που έκανε το εμβόλιο πριν λίγες μέρες. Να κάνει τη β’ δόση, ή θα τον κλάψουμε;

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι παρενέργειες, που υπάρχουν σε όλα τα εμβόλια και τα φάρμακα. Είναι η ανύπαρκτη αξιοπιστία των Ευρωπαϊκών κυρίως κρατών. Οι κυβερνήσεις «είναι όλες ένα μάτσο βιόλες» που έλεγε κι ο μακαρίτης ο Τζιμάκος.

Ένας να μας ενημερώσει σωστά, υπεύθυνα, με έρευνες και στοιχεία, δεν υπάρχει; Δεν υπάρχει! Γιατί γίνονται όλα για την επικοινωνία και την κονόμα.

Αν είχαμε Κομμουνισμό, δεν θα είχαμε καν ιό, αλλά κι αν είχαμε, αυτό το μπάχαλο δεν θα γίνονταν.

Άντε τώρα να πω στους αρνητές του εμβολιασμού πως έχουν άδικο! Τι να τους πω εγώ, που υποστηρίζω σθεναρά τον εμβολιασμό; Όταν δεν έχω πειστεί ο ίδιος, γιατί ακούω τις ανοησίες που λένε οι εταιρείες και όλα αυτά τα αντιφατικά των ΜΜΕ;

Εδώ λοιπόν θα έπρεπε να βρει το κράτος την αλήθεια. Ποιοι όμως; Οι επαγγελματίες ψεύτες και συκοφάντες; Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ευθύνη και θα αναζητηθεί, γιατί μιλάμε για υγεία, ζωές.

Οφείλουν να μας που την αλήθεια τεκμηριώνοντας τη με επιστημονικά δεδομένα. Αλλιώς να τσακιστούν να φύγουν πριν πάρουν κι άλλους στο λαιμό τους.

ΥΓ: Η Ρωσία είναι καπιταλιστικό κράτος. Αλλά και η Σοβιετική ‘Ένωση να υπήρχε ακόμα, το ΚΚΕ δεν θα έλεγε ποτέ «πάρτε το τάδε εμβόλιο». Δεν είμαστε σαν κάτι ηλίθιους δεξιούς να παίρνουμε οτιδήποτε μας πασάρουν. Πχ «νανοβιονικά» γιλέκα από φύκι που πουλιέται για μεταξωτή κορδέλα.

Το λέω γιατί κάποιοι τα έχουν μπερδέψει, τα έχουν κάνει κουλουβάχατα, κι ανέφεραν δήθεν πως το ΚΚΕ θέλει το Ρώσικο! Μας νοιάζει το εμβόλιο να είναι αποτελεσματικό και χωρίς πολλές παρενέργειες. Δεν μας νοιάζει η χώρα κατασκευής. Εγώ άλλωστε θέλω το σύστημα της Βορείου Κορέας, όχι της Ρωσίας.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger