Home » » Στη σπηλιά με τους Νεάντερταλ.

Στη σπηλιά με τους Νεάντερταλ.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021 | 3:42 π.μ.

Γράφει ο mitsos 175

“ - Όχι σήμερα, αγάπη μου, έχω πονοκέφαλο”.

“- Από τότε που γνωριστήκαμε πονοκέφαλο έχεις”

“- Ναι, χρυσέ μου, γιατί με κοπάνησες με το ρόπαλο!”

“- Μα έτσι φλερτάρουν όλοι. Δεν έχει εφευρεθεί κάποιος καλύτερος τρόπος.”

“- Θα έπρεπε. Πάω τώρα έξω να κατουρήσω”.

“- Τι έξω; Η θέση της γυναίκας είναι στη σπηλιά!”

“- Μα, καλέ μου, δεν κάνει να τα κάνουμε μέσα στη σπηλιά. Τουλάχιστο μέχρι να εφευρεθεί η τουαλέτα”.

“- Έξω βγαίνω μόνο εγώ να κυνηγήσω”

“- Μα δε έπιασες τίποτα εδώ και μια βδομάδα. Μας έχει κόψει η πείνα.”

“- Τα άτιμα τα ζώα πιάνουν τη μυρωδιά μου από μακριά”.

“ - Θες μπάνιο!”

“ - Τι είναι αυτό; Μπα...νιο;”

“- Αυτό που δεν ξέρεις, ούτε θα μάθεις ποτέ στη ζωή σου! Πολύ φοβάμαι πως ούτε οι άρρενες απόγονοι μας θα το μάθουν ποτέ”.

“- Δεν έπρεπε να χτυπήσω τόσο με το ρόπαλο ε;”

“- Είσαι όμως γλυκούλης.”

“- Κι εσύ κούκλα. Θα μου κάτσεις τώρα;”

“- Μόλις κάτσει το καρούμπαλο.”

“- Να ξέρεις πως δεν μπορώ να ζήσεις χωρίς εμένα. Σ' αγαπώ, θα σε βαράω συνέχεια για να στο δείχνω!”

“- Με περνάς για μαζοχίστρια.”

“- Τι είναι πάλι αυτό;”

“- Αυτή που της αρέσει να πονάει.”

“- Τι; Δηλαδή δε σ' αρέσει;”

“ - Χμ. Αγαπουλίνι, δώσε μου λίγο το ρόπαλο σου, σε παρακαλώ.”

“ - Ορίστε παρ' το. Αλλά δεν είναι για γυναίκες, δεν ξέρετε να βαράτε.”

“ - Αλήθεια;” ΜΠΑΜ!

“- Ωχ! Ωχ, αχ, γιατί το έκανες αυτό;”

“- Για να σου δείξω πόσο σε αγαπάω”.

“- Τώρα όμως έχω εγώ πονοκέφαλο.”

“- Αγαπούλα, πρέπει σύντομα να εφευρεθεί άλλος τρόπος για το φλερτ. Αλλιώς μας βλέπω εξαφανισμένο είδος...”

“- Τι τρόπος; Ξέρεις πως εγώ είμαι παραδοσιακός τύπος. Έτσι τα βρήκαμε. Τι δηλαδή, να χαθούν τα ήθη και τα έθιμα;”

“- Σε κάποια είδη, πουλιά πχ, το αρσενικό κάνει δώρα στο θηλυκό. Φαΐ κυρίως.”

“- Εμείς δεν είμαστε πουλιά, είμαστε Νεάντερταλ!”

“- Αυτό είναι το κακό. Μήπως να υιοθετούσαμε αυτή τη συνήθεια;

“- Μήπως να πετάγαμε κιόλας; Που είναι αυτά τα πουλιά, να τα σκοτώσω! Που έρχονται και για να μας αλλοιώσουν τον πολιτισμό.”

“- Ποιον πολιτισμό ρε; Ούτε τη φωτιά δεν ανακαλύψαμε ακόμα. Παγώσαμε!”

“- Τι λες; Ο γείτονας δεν ανακάλυψε τον εμπρησμό πριν ένα μήνα; Δεν έβαλε φωτιά στο δάσος, όταν τον χτύπησε κεραυνός; Βέβαια θέλει βελτίωση ,γιατί ο ίδιος κάηκε.”

“- Δεν έχουμε ελπίδα, έτσι μωρό μου; Ως είδος λέω...”

“- Τι είναι ελπίδα;”

“ - Που να σου εξηγώ τώρα. Πήγαινε να κυνηγήσεις. Μας θέρισε η πείνα...”

“- Πάω. Θα ζητήσω ευλογία από το μάγο, να βρω καλό κυνήγι.”

“- Καμία ελπίδα όμως...”

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger