Home » , » Το ημερήσιο "θαύμα"

Το ημερήσιο "θαύμα"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021 | 6:49 μ.μ.


Πιθανόν μα γνωρίζεται την ύπαρξη ενός θρησκευτικού ιστότοπου που μας ενημερώνει για την καθημερινή παραγωγή θαυμάτων. Απ' αυτή την πηγή ενημερωνόμαστε ότι "Καθήλωσε νέο θαύμα που ομολόγησε ο π Δημήτριος σήμερα 26 Σεπτεμβρίου 2021 στην Εκκλησία των Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού". 

Προφανώς αυτός ο "πνευματικός" ποιμένας θα είναι αξιόπιστος, όχι όπως ο καθολικός συνάδελφος του της φωτογραφίας. 

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

26 Σεπτεμβρίου 2021 στις 7:39 μ.μ.

Δεν μπορεί να μη σχολιάσω ένα θαύμα.

Διάβασα για το νέο θαύμα “που ομολόγησε ο π Δημήτριος σήμερα 26 Σεπτεμβρίου 2021 στην Εκκλησία των Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού”.
“Προφανώς αυτός ο "πνευματικός" ποιμένας θα είναι αξιόπιστος, όχι όπως ο καθολικός συνάδελφος του της φωτογραφίας. (Όπου δείχνει ένα ιερό μπάφο)”.
Διάβασα από την πηγή:
“Πήγα και εγώ μαζί με μια παρέα παιδιών και όλοι έλεγαν να τώρα ανοιγοκλείνει τα μάτια του (ο εσταυρωμένος), τώρα ανοίγει τα χείλη του. Εγώ και 2 συνάδελφοι μου Ιερείς δεν βλέπαμε τίποτα. Εγώ δεν έβλεπα και έβλεπε ο γιατρός, η γερόντισσα και ο εισαγγελέας”.
Μήπως γιατρός, γερόντισσα και εισαγγελέας είχαν εμβολιαστεί; Σε μερικούς κάνει και τέτοιες παρενέργειες, γι αυτό έκανα δυο δόσεις. Αλλά που να με πιάσουν εμένα παρενέργειες με τόσα υποκείμενα νοσήματα;
“Τότε τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα και φώναξα στην Αγία Τράπεζα, Χριστέ μου εγώ γιατί δεν βλέπω. Τότε συγκέντρωσα το μυαλό μου και την καρδιά μου ξανακοίταξα την εικόνα. Τότε η εικόνα άρχισε τόσο δυνατά να κουνάει τα μάτια του να ρέει αίμα και ήρθε κόσμος πολύς”.
Αυθυποβολή. “Το να υποβάλλει κάποιος στον εαυτό του μια σκέψη ή ιδέα, κι αυτό να δρα περιοριστικά πάνω του”. Ή μύρισες πολύ λιβάνι, παππούλη.
Μακάρι όμως να ήταν αλήθεια. Εμείς οι Κομμουνιστές, παπά, προσπαθούμε χρόνια να κάνουμε ακριβώς αυτό: Να ανοίξουν οι σταυρωμένοι εργαζόμενοι τα μάτια τους, να αρχίσουν να μιλάνε!
Αν έγινε πράγματι κάτι τέτοιο, να κάνουμε μια πορεία να το γιορτάσουμε! Δικός μας ο Εσταυρωμένος.
Επιτέλους καλέ μου εργάτη. Για πόσο ακόμα θα σε σταυρώνουν κι εσύ δε θα μιλάς; Πας και ψηφίζεις στις εκλογές με κλειστά μάτια! Άνοιξε τα μάτια σου!
Πολύ χάρηκα σύντροφοι. Βέβαια παππούλη, για καλό και για κακό, κόψε λίγο το λιβάνι. Άκου με που σου λέω, υπάρχει λόγος.
Και μην κλαις. Δεν είστε οι μόνοι που τους έκλεισε το μαγαζί ο Μητσοτάκης.
Βέβαια η Εκκλησία ΑΕ δεν ήταν μικρομάγαζο, ήταν και η πρώτη πολυεθνική. Αλλά τα έχει αυτά η ελεύθερη αγορά.
Πάντως με κάτι τέτοια δεν τσιμπάνε τον 21ο αιώνα.
Πχ είχα δει παλιά, μιλάμε για δεκαετίες, όταν δεν είχε κανείς κομπιούτερ, φωτογραφία μιας γκέισας. Είχε ένα κιμονό. Αν της κοίταζες από άλλη γωνία άνοιγε το κιμονό κι από μέσα δεν φορούσε τίποτα!
Όταν λοιπόν έχω δει τέτοιο “θαύμα”, τι εντύπωση να μου κάνει το δικό σου; Βρες κάτι καλύτερο να δουν οι πελάτες.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger