Home » , » Εθνικά υπερήφανες μίζες.

Εθνικά υπερήφανες μίζες.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021 | 10:16 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Αφερίμ Γιουσουφάκια μου! Έτσι, κουνήστε τον πισινό σας στους Ευρωπαίους πασάδες.

In sha'Allah! Κάντε και τεμενάδες στον Αγά της Πόλης που σας κάνει την τιμή και πατά το ποδάρι του στα κόκκινα χαλιά σας.

“Τα χάλια μας,
είναι μεγάλα και πολλά,
έκλεψαν όλα τα λεφτά,
Τα χάλια μας.
Τα χάλια μας,
δεν έχουμε ούτε βρακί,
θα κοιμηθούμε νηστικοί,
αχ, τα χάλια μας...”

Δεν τον ακούμπησε απλώς ο γείτονας. Μπήκε όλο μέσα μας. Ολόκληρο βαπόρι! Παραβίασε -λέει- τα 6 μίλια. Τα εξαμίλια του Πάτερ Κοσμά; Εμείς τους πήγαμε τους Τουρκαλάδες στην Κόκκινη Μηλιά; Ε;

Εμείς κλαυτήκαμε στους Ευρωπαίους σαν τη χήρα στο κρεβάτι! “Ουά, μας πείραξαν!” Και οι Ευρωπαίοι, που ξέρουν τι παίζεται, ούτε που ασχολήθηκαν. “Οι Έλληνες θέλουν πάλι να αγοράσουν όπλα”.

Πέρυσι τέτοιες μέρες είχαμε ακριβώς τα ίδια. Μετά ήρθε το τσουνάμι του κορονοϊού το Νοέμβρη και μπήκαμε όλοι μέσα. Χάθηκε έτσι η ευκαιρία να πάρουμε την Πόλη ή τον πούλο.

Στο μεταξύ οι κηφήνες πήραν κάτι Γαλλικά αεροπλάνα και ενίσχυσαν τη Γαλλία με 10 δις. Οι Γάλλοι είπαν “μερσί για τα φράγκα, να μας ξανάρθετε”.

Τώρα ξαναπάμε. Πως όμως θα πάρουν τις εθνικά υπερήφανες μίζες; Λέγοντας πως μπήκαν οι Τούρκοι μέσα!

Ε όχι, δεν μπήκαν, τους προσκαλέσατε. Μάλιστα τους κάνατε κι ωραία υποδοχή!

Ο δήμαρχος Κωνσταντινούπολης με ποιο κόμμα είναι, ξέρετε; Με τους Κεμαλιστές; Μ' αυτούς!

Όταν είχαν αυτοί την κουτάλα στην Τουρκία, έκαναν κάτι διαφορετικό από το Σουλτάνο;

Για να ξέρω και για να δείτε τι σανό μοιράζουν.

Μίζα θέλουν τα λαμόγια. Πάλι να φάνε! Χωρίς τους Τούρκους οι λογαριασμοί τους στο εξωτερικό θα ήταν πολύ μικρότεροι.

Κάθε φορά που στριμώχνονται στο εσωτερικό, που μας γδέρνουν το πετσί με λογαριασμούς χαράτσια και ακρίβεια, θυμούνται τον κακό γείτονα. Όπως κάθε φορά που θέλουν να αρπάξουν κι άλλα. Κι οι δικοί μας χαραμοφάηδες και των Τούρκων.

Αφού το λέει το τραγούδι

“Τούρκος εγώ κι εσύ Ρωμιός
κι εγώ λαός κι εσύ λαός
εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ
όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ.”

Ναι καλέ μου γείτονα, αλλά κι εσύ κι εγώ ψηφίσουμε καθίκια. Γι αυτό το “αχ και βαχ”.

Μπορεί πάλι να μας αρέσει. Έτσι λεν οι δημοσκόποι που πέφτουν μόνο 20-25 μονάδες έξω.

Αγάπες μου! Έλα πείτε μου. Πόσα; Πόσο πάνε 6 ακόμα RAFALE;

Η μίζα τους; Το λάδι θέλω να μου πείτε πόσο πάει.

Είναι κι η ακρίβεια, τα μεταφορικά... Όσο πήραμε τα 18 προηγούμενα θα στοιχίσουν τα 6 νέα. 6 αεροπλάνα; 3 Χ 6 = 18, να τα 3 εξάρια του Αντίχριστου, αλλά γι αυτό οι παπάδες δε λένε τίποτα!

Μόνο για το τσιπάκι του εμβολίου. Αφού έβαλαν το τσιπάκι, τώρα με τις νέες δόσεις, θα βάλουν και τα υπόλοιπα: Μνήμες, κάρτα γραφικών...

Ειδικά κάρτα γραφικών χρειάζομαι μια καλή. Η όρασή μου είναι χάλια και δεν έχω μία. Εγώ θα κάνω το εμβόλιο της Avast μετά, να είμαι καλυμμένος. Αφού γλυτώσαμε από covid, μην πάμε από ransomware... Δε γλιτώνουμε ούτε με τα εμβόλια;

Δούλεμα - δούλεμα - δούλεμα παντού

“Δώστε μας ό,τι έχετε, οι Τούρκοι κάνουν ντου”!

Δούλεμα - δούλεμα - δούλεμα χοντρό

Γαμώ το Μητσοτάκη και κάθε χουντικό!

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger