Αυτοί οι ρασοφόροι θεομπαίχτες, σαν το δεσπότη αυτού του κειμένου, μάλλον πρέπει να διαστρεβλώνουν ακόμα και τον ίδιο τον Παύλο που ίδρυσε ή διαμόρφωσε ως θρησκεία τον χριστιανισμό τους. Γιατί, πώς πάει ο ρασοφόρος και συνδέει τα όποια γενικά θεοκρατικά δόγματα του Παύλου ή οποιουδήποτε άλλου πρωτοχριστιανου θεωρητικού με τις περίφημες εικόνες των εκκλησιών, όταν, ως γνωστόν, στην εποχή του Παύλου δεν υπήρχαν καθόλου εικόνες στους χριστιανούς, κανένας τους δεν προσκύναγε εικονίσματα, ούτε βέβαια άναβε κεριά, ούτε έριχνε "τον οβολό του" στο κουτί το πανταχού παρόν πλάι σε κάθε χρυσοστόλιστο εικονοστάσι;
Μάλιστα ακόμη και η σκέψη για εικονίσματα εκείνο τον καιρό θα πρέπει να θεωρούνταν βλασφημία, αφού πουθενά στον ιουδαϊσμό ή και σε πολλές άλλες ανατολικές θρησκευτικές δοξασίες δεν υπήρχε ούτε καν η σκέψη για απεικόνιση του λεγόμενου "θεϊκού στοιχείου", αλλά κάτι τέτοιο εθεωρείτο μέγιστη ασέβεια προς το "θείον"..
Οι εικόνες των εκκλησιών ήταν μεταγενέστερα βυζαντινά-κωνσταντινοπολίτικα και προπαντός καλογερίστικα κερδοσκοπικά τερτίπια.
Τον όγδοο αιώνα της νέας χρονολογίας προσπάθησε η βυζαντινή ανατολή, που εκπροσωπούσε η δυναστεία των Ισαύρων, να ανατρέψει αυτή την κερδοσκοπική μάστιγα, ως σκέτη απάτη και ειδωλολατρία. Πλην όμως σκόνταψε σε ήδη δημιουργημένα πολύ ισχυρά συμφέροντα της βυζαντινής παπαδοκρατίας, που είχε βρει στις εικόνες και στα λείψανα την κότα με τα χρυσά αυγά, επομένως η φάμπρικα της εικονολατρειας δούλευε ρολόι! Και το χρυσίον γέμιζε τον κορβανά εκάστου "αγίου δεσπότου".
Μέχρι και σήμερα, αδιαλείπτως, η ίδια φάμπρικα. Αν υπήρχε θεός, σίγουρα θα είχε ρίξει προ πολλού "φωτιά να τους κάψει" τους ρασοφόρους θεομπαίχτες. Αλλά είναι πολύ τυχεροί και στο θέμα αυτό οι μπαγάσηδες!
Δημοσίευση σχολίου