Μιλάμε για ένα "θαύμα", που μέχρι και ο "άγιος" τους Παϊσιος θα δυσκολευόταν να κάνει. Στην νεοδημοκρατική εποχή όμως λεφτόδεντρα που καρποφορούν τέτοια "θαύματα" υπάρχουν μπόλικα.
Εντάξει, εμείς στο "Βαθύ Κόκκινο", είμαστε σε άλλη φάση και εντάσσουμε την διαδικτυακή μας παρουσία σαν ένα ακόμα μετερίζι στον αγώνα που δίνουμε ενάντια στο αστικό σύστημα. Δεν μας ενδιαφέρουν δηλαδή οι διαφημίσεις. (Κάποια στιγμή θα συγκεντρώσουμε κάποιες εκατοντάδες ευρώ που χρειάζονται για να αναβαθμίσουμε την ιστοσελίδα μας).
Δεν μπορούμε όμως να περάσουμε απαρατήρητες τέτοιες "αρπαχτές" όπως την περίπτωση που φέρνει στην δημοσιότητα η εφημερίδα "Documento".
Αντιγράφουμε:
Την τελευταία χρονιά υπάρχει μια τρομερή επιχειρηματική συνταγή. Ενα σάιτ που προέκυψε ξαφνικά μετά την άνοδο της ΝΔ στην εξουσία έχει καταφέρει να έχει έσοδα εκατομμυρίων.
Πρόκειται για το Power Game. Ιδιοκτήτες του είναι ο Γιάννης Κουρτάκης. ο πεθερός του βουλευτή της ΝΔ Μαρκόπουλου και ο γιος του δημοσιογράφου Γιάννη Κοτόφωλου.
Για τον Κουρτάκη δεν χρειάζονται συστάσεις. Συστήνεται ως φίλος του Βαγγέλη Μαρινάκη (όχι απαραίτητα με την ηπιότητα και την ευγένεια που το γράφω) και φίλος του Γρηγόρη Δημητριάδη.
(σ.σ Να θυμίσουμε ότι ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κυριάκου Μητσοτάκη Γρήγορης Δημητριάδης υπήρξε συνεργάτης και βοηθός του Αρη Φλώρου, ο οποίος έχει καταδικαστεί για υπεξαίρεση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ τα οποία έπρεπε να αποδώσει στο δημόσιο αλλά τα διοχέτευσε σε offshore στο εξωτερικό).Μια προηγούμενη επιχειρηματική του επιτυχία ήταν πως κατάφερε να εισπράξει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από το ΚΕΕΑΠΝΟ με δύο ανύπαρκτα σάιτ, τα θρυλικά πλέον Βελόνα και Κλωστή και Αλάτι και Πιπέρι. Επισκεψιμότητα δεν είχαν, αλλά είχαν έσοδα.
Στο νέο του εγχείρημα τα πάει πολύ καλά και το μυστικό της επιτυχίας φαίνεται πως είναι ο υιός Κοτόφωλος, ένα νέο ορεξάτο παιδί. Ο πατήρ Κοτόφωλος είναι υπεύθυνος για τη διαφήμιση στην Εθνική Τράπεζα και υπήρξε υπεύθυνος διαφήμισης στην Πειραιώς με γνωριμίες σε όλες τις τράπεζες.
Περιμένουμε από την ανακοίνωση των ποσών που δίνουν οι τράπεζες στα μέσα ενημέρωσης να δούμε τις εισπράξεις που έχει το Power Game. Παιχνίδι δύναμης διαδικτυακά δεν είναι, αλλά σίγουρα είναι εσόδων.
Δημοσίευση σχολίου