Home » , » Δημοσκόπηση από τη CIA.

Δημοσκόπηση από τη CIA.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022 | 10:10 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Φυσικά θα έκαναν γκάλοπ. Εδώ έχουν παρουσιάσει ως αληθινά παιχνίδια στον υπολογιστή. Ή είπαν πως έγιναν στην Ουκρανία, πράγματα που έγιναν παλαιότερα αλλού. Σαν εκείνη τη γριά στο ΑΤΜ. Δήθεν από Ελλάδα στην πραγματικότητα όμως από Αφρική!

Ανήκουμε κυριολεκτικά στη Δύση. Οπότε μας πουλάνε όποτε θέλουν. Τώρα θέλουν να πάμε στην Ουκρανία και προετοιμάζουν κλίμα. Πήγαμε το 1919, αλλά από τότε έχει περάσει πάνω από ένας αιώνας. Να μην δοκιμάσουμε πάλι την τύχη μας;

100 χρόνια πέρασαν από το 1922, οπότε είναι καιρός για μια νέα καταστροφή. Τάχα θέλουμε ΝΑΤΟ, κυρώσεις, πόλεμο! Το τελευταίο δεν το λένε τόσο φανερά, το προετοιμάζουν όμως. Μια νέα Ουκρανική εκστρατεία.

Που, άσχετα με το αποτέλεσμα, θα μας προσθέσει ένα ακόμα εχθρό. Ο οποίος δε μας τη χαρίσει. Καλά θα πάει κι αυτό, όπως πήγαν τα υπόλοιπα. Δεν μας έφτασαν οι 26.000 νεκροί από τον ιό, δεν μας φτάνει η καταστροφή της Οικονομίας, γουστάρουμε περισσότερα. Δεν έχουμε αρκετά προβλήματα, θέλουμε κι άλλα!

Η γειτονική σύμμαχος και φίλη Τουρκία, τουλάχιστο παζαρεύει. Η Γερμανία το ίδιο. Εμείς; Εμείς κάνουμε ό,τι πουν οι ΗΠΑ! Το ίδιο έκαναν κι οι Ουκρανοί. Αυτοί που δήθεν νικάνε. Πολύ «νικάνε». Καταστράφηκε μεγάλο μέρος των υποδομών της χώρας, η πρωτεύουσα τους πολιορκείται, οι Ρώσοι κατέλαβαν μεγάλες περιοχές. Αλλά νικάνε στα παιχνίδια και περιμένουν τη βοήθεια.

Όπως περιμέναμε εμείς στην Κύπρο; Αν είχαμε τότε ιντερνέτ και τα εφέ που έχουμε σήμερα, θα βλέπαμε Ελληνικό στρατό στην Πόλη, F-4 πάνω από την Άγκυρα! Θα τους είχαμε πάρει φαλάγγι. Βέβαια, μόλις έκλεινε ο Υπολογιστής, θα μέναμε με τη μισή Κύπρο, όπως μείναμε.

Τα λέω αυτά γιατί, άλλο να κάνεις πόλεμο από τον καναπέ, κι άλλο να είσαι στο μέτωπο. Ούτε οι πολιτικοί θα την πληρώσουν κι ας βάζουν στολές, ούτε τα πλούσια κακομαθημένα. Εμείς θα την πληρώσουμε. Νομίζω πως έχουμε πληρώσει αρκετά. Δεν έχω να πληρώσω ούτε το ρεύμα.

Είμαι κατά του πολέμου, δεν είμαι ειρηνιστής αλά καρτ. Ο μόνος πόλεμος που είμαι διατεθειμένος να πολεμήσω, που έχω κάτι να κερδίσω, αν νικήσουμε, είναι ο Ταξικός.

Ο Μητσοτάκης, όπως είπε το φερέφωνό του, έχει να πληρώσει λογαριασμούς. Αλίμονο από μας.

Είμαι με το λαό της Ουκρανίας, της Ρωσίας, κάθε κράτους δεν είμαι όμως με τα καθίκια που κάνουν τους πολέμους, δεν είμαι με τους ναζί και τους φασίστες που αξιώνουν να πεθάνουν άνθρωποι για χάρη τους.

Καμία εμπλοκή στον πόλεμο.

“All we are saying is give peace a chance…”

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger