Home » , » Επιλεκτικοί ανθρωποφάγοι.

Επιλεκτικοί ανθρωποφάγοι.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022 | 6:21 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Πριν σχολιάσω οτιδήποτε να θυμίσω πως τα χρέη του Μητσοτάκη είναι 1.300.000 ευρώ και κανείς δεν τον ενοχλεί. Τα χρέη των υπουργών του είναι 11.400.000 και της γαλάζιας συμμορίας 350.000.000, τα οποία δεν πληρώνονται, αλλά δεν τρέχει κάστανο για τις Τράπεζες.

Ο 902 ενημερώνει. «Να πετάξουν έξω από το σπίτι της τη χαμηλοσυνταξιούχο δημοσιογράφο, επιχειρούν αυτή τη στιγμή η Αστυνομία και δικαστικός επιμελητής στου Ζωγράφου, καθώς προχώρησε η διαδικασία της έξωσης μετά τον πλειστηριασμό της κατοικίας της.

Στο σημείο βρίσκονται μέλη της Επιτροπής Φορέων και Σωματείων Ζωγράφου κατά της ακρίβειας, που κατάφεραν να εμποδίσουν τον δικαστικό επιμελητή -μαζί με κλειδαρά- να ανοίξουν την πόρτα του σπιτιού…»

Τι συμβαίνει με το χρέος μας λέει αναλυτικά το news247: Η κυρία Ιωάννα Κολοβού είναι χήρα με ένα παιδί. Παίρνει 700 ευρώ σύνταξη και χρωστά 15.000. Πάνε να την πετάξουν στο δρόμο παρά τις προσπάθειες που έκανε να κανονίσει το χρέος.

«Μετά από περίπου 10 χρόνια που πλήρωνα, περίπου το 2011 είχα αρχίσει να δυσκολεύομαι πάρα πολύ, καθώς είχε φύγει ο σύζυγός μου από τη ζωή και εγώ με μια σύνταξη 700 ευρώ προσπαθούσα να μεγαλώσω το παιδί μου εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Ποτέ δεν ήμουν της άποψης ότι δεν πρέπει να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και ούτε τώρα είμαι… Τότε είχε βγει ένα πρόγραμμα από την τράπεζα με το περίφημο σλόγκαν “Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα”, οπότε πήγα να ενοποιήσω όλο το χρέος που είχε δημιουργηθεί σε ένα πακέτο και να συνεχίσω να το πληρώνω μηνιαία. Τα χρήματα που οφείλονταν είχαν φτάσει με τους τόκους τα 15.000 ευρώ. Όσο περνούσε ο καιρός το χρέος αυξανόταν με γεωμετρική πρόοδο λόγω των υπέρογκων επιτοκίων και πλέον ξέφυγε από κάθε έλεγχο. Το σπίτι μου βέβαια δεν ήταν ούτε υποθηκευμένο, ούτε προσημειωμένο. Άλλωστε δεν είχα πάρει άλλωστε δάνειο. Συνέχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο από το δικηγορικό γραφείο που λειτουργούσε ως εισπρακτική για λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας, ζητώντας μου να πληρώσω κάποια χρήματα για να γλιτώσω το ενδεχόμενο να πλειστηριαστεί το σπίτι. Ζήτησα ξανά από την τράπεζα να γίνει διακανονισμός και μου απάντησαν πως έπρεπε πρώτα να δώσω 5.000 ευρώ μετρητά. Δεν τα είχα, έτρεξα στην ΕΣΗΕΑ και αφού έγινε μια προσπάθεια, πήρα τα χρήματα ως προκαταβολή του ΕΦΑΠΑΞ που θα λάμβανα. Τα έδωσα. Λίγο καιρό μετά όμως, μου ζήτησαν άλλα 2.000 ευρώ προκειμένου να μπουν σε διαδικασία να συζητήσουν διακανονισμό. Έγινα έξω φρενών. Με κορόιδευαν ενώ ήξεραν πως δεν έχω καταθέσεις και τα μόνο μου εισόδημα ήταν 700 ευρώ το μήνα».

Μητσοτάκη δεν πηδιέσαι, τρως ανθρώπους, εσύ μαζί με τους τοκογλύφους φίλους σου. Αν και χρωστάς 100 φορές περισσότερα, δε σε ενοχλεί κανείς. Άσε ήσυχη τη γυναίκα κανίβαλε, γιατί σας τα βγάλουμε τα δόντια. Όλοι να συμπαρασταθούμε. Σήμερα αυτή - αύριο εμείς.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger