Home » , » Συνέντευξη Διονύση Γεωργιάδη

Συνέντευξη Διονύση Γεωργιάδη

Από giorgis , Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009 | 9:48 μ.μ.


Ο Διονύσης Γεωργιάδης κατηγορήθηκε σαν μέλος της 17 Νοέμβρη και καταδικάστηκε σε 8 χρόνια φυλακή.
Ο ίδιος αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες και μπορείτε να διαβάσετε την απολογία που έκανε στο πρωτόδικο δικαστήριο εδώ.
Αποφυλακίστηκε πριν δυο χρόνια και σήμερα δημοσιεύει συνέντευξη του η εφημερίδα “Realnews”

Πώς χαρακτηρίζεις τα τελευταία γεγονότα; Εχουμε να κάνουμε με νέο κύμα τρομοκρατίας;

Δεν είναι νέο κύμα τρομοκρατίας. Καταρχήν, πρέπει να ορίσουμε τι είναι τρομοκρατία και τι όχι.
Δεν είναι τρομοκρατία το να αφήνεις τον κόσμο στην πείνα;
Δεν είναι τρομοκρατία το Βατοπεδι;
Μιλάμε σίγουρα για ξεσηκωμό, για όσα έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες. Απλά δεν αντιδρούν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Κάποιοι θα διαδηλώσουν ειρηνικά, κάποιοι θα κάνουν πιο δραστικές κινήσεις.

Ακόμη και να πυροβολείς έναν αστυνομικό 21 ετών;

Κάποιοι το είδαν έτσι. Ομως αυτό είναι δευτερεύον. Το θέμα είναι ότι κάποιοι έφτασαν στο σημείο να πιστεύουν ότι πρέπει να πάρουν τα όπλα στα χέρια τους για να αλλάξει κάτι.
Οσο τελματώνει η κατάσταση, τόσο θα εξαλείφονται και τα όρια.
Ηταν μία κίνηση αγανάκτησης, βεβιασμένη, υπερβολική ίσως μερικοί θα την πουν και παρανοϊκή, αλλά δεν παύει να είναι μία κίνηση αγανάκτησης.
Εμένα δεν μου αρέσει να πεθαίνουν άνθρωποι, αλλά από την άλλη κατανοώ απόλυτα το δικό τους το κίνητρο και την αγανάκτηση τους.
Αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται σε κατάσταση πολέμου. Η κοινωνική κατάσταση και το τέλμα στο οποίο βρισκόμαστε σαν κοινωνία είναι γι' αυτούς casus belli.
Εσύ ξέρεις κανέναν φαντάρο που να χαίρεται επειδή σκοτώνει στον πόλεμο; Κι όμως το κάνει...

Και σε τι φταίει ο 21 χρόνος α¬στυνομικός;

Το δεν φταίει σε τίποτα είναι σχετικό. Μπορεί να πήγε για το μεροκάματο, όπως όλοι μας. Δεν πάμε όλοι μας να γίνουμε αστυνομικοί...
Ακουσα ότι είχε περάσει στη Νοσηλευτική. Γιατί δεν πήγε να γίνει νοσηλευτής;

Πώς θα αντιδρούσε σήμερα η «17Ν»;

Δεν μπορώ να εκπροσωπήσω εγώ τη «17Ν» και να σου απαντήσω. Ομως από τη μέρα της εξάρθρωσης της η κατάσταση των σκανδάλων έχει επιταχυνθεί πάρα πολύ. Ισως να υπάρχουν κάποιοι που να αναπολούν διάφορα... Αδικαιολόγητα πιστεύεις;

Ο «Επαναστατικός Αγώνας» είναι ο συνεχιστής της «17Ν»;

Δεν είναι αυτό το σημαντικό. Η ουσία είναι ποιος κρατάει το όπλο; Αυτό είναι τρομοκρατία, αλλά η δολοφονία του Αλέξανδρου δεν είναι τρομοκρατία;

Εχεις μετανιώσει για κάτι;

Δεν μετανιώνω για τίποτα από όσα έχω κάνει. Και όταν λέω για όσα έχω κάνει, δεν αναφέρομαι στις κατηγορίες που μου απέδωσε το δικαστήριο. Αν ήμουν σήμερα 22 ετών, δεν θα ήταν διαφορετική η στάση μου...

Στα συλλαλητήρια συμμετείχες;

Οχι, επειδή δεν ήθελα η παρουσία μου να αποπροσανατολίσει τους διαδηλωτές από τον σκοπό της πορείας.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger