Home » » Κρητικό χαμόγελο

Κρητικό χαμόγελο

Από giorgis , Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009 | 6:41 μ.μ.

Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της.
Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίος κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι.

"Φίλε" του λέει "πόσα θέλεις για να μου δώσεις το μαχαίρι σου;".

" Δεν το δίνω", απαντά ο κρητικός

"θα σου δώσω όσα θες" λέει πάλι ο πλούσιος.

"Οι" ξαναλέει ο κρητικός.

"Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ" λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.

"Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μάχαιρα".

"Μα γιατί" ρωτά ο πλούσιος.

"Γροίκα" θα να δεις του λέει ο κρητικός "Αν μου δώκεις το ρόλεξ και σου δώκω τη μάχαιρα και πάω στο χωριό και κάτσω στον καφενέ, και πιω δυο ρακες και με πιάκει ο πεντοζάλης και έρθει κάποιος και μου πει "΄τσι μάνας σου του μουνί" εγώ ήντα θα πω; Εννιά παρά τέταρτο;;;"
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:15 μ.μ.

χτες σκεφτομουνα αυτο το ανεκδοτο και δεν μπορουσα να θυμηθω πως τελειωνει!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger