«Με πρόστιμο 25.000 ευρώ τακτοποιήθηκε το αυθαίρετο Σουφλιά στο Μαρκόπουλο. Οπως και όλων των άλλων πολιτών», ειρωνεύεται η σημερινή Ελευθεροτυπία την κατάληξη που είχε η λαμογιά του Σουφλιά.
Σιγά ρε παιδιά. Τι διαφορετικό θα μπορούσε να γίνει;
Ταλαίπωρος άστεγος είναι ο Σουφλιάς που έχτισε μια αυθαίρετη παράγκα για να στεγαστεί; Υπουργάρα μας είναι ο άνθρωπος.
Μην τα κάνουμε όλα ίσα κι όμοια.
ΕΑΣ, ΕΑΣ, να φύγει ο κερατάς…
-
Πού το θυμηθήκαμε το σύνθημα που δονούσε την Αθήνα στις αρχές της δεκαετίας
του ’90, όταν ο πατέρας Μητσοτάκης έκλεισε την ΕΑΣ, απέλυσε όλους τους
εργάτε...
Πριν από 44 δευτερόλεπτα
Δημοσίευση σχολίου