Home » , » Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας

Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας

Από giorgis , Τρίτη 30 Μαρτίου 2010 | 3:54 μ.μ.

Θα μας τρελάνουν κάποιοι Πασόκοι. Πώς τα καταφέρνουν να λένε την μεγαλύτερη μαλακία με τον πιο φυσικό τρόπο είναι να απορεί κανείς.
Όταν ρωτήθηκε ο αδελφός του πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου με ποια ιδιότητα συνόδεψε στο Αμπου Ντάμπι την Λούκα Κατσέλη και τον Χ. Παμπούκη για να έχει συνομιλίες με εμίρηδες για την συμφωνία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (το ζήτημα πήρε διαστάσεις αφού οι νεοδημοκράτες κατέθεσαν ερώτηση στην βουλή) έδωσε την εξής αφοπλιστική απάντηση:

«Ακόμη και τούμπες είμαι πρόθυμος να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την πατρίδα μου. Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας. Εγώ δεν κλείνω συμφωνίες. Λέω απλώς στους Αραβες να έρθουν στην Ελλάδα να επενδύσουν».

Τι σου κάνει ρε παιδί μου ένα .. επώνυμο… Μέχρι την πατρίδα … υπηρετεί ..

Αναγνώστης
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger