Τι… παίζει σήμερα; – Σάββατο 23 Νοέμβρη 2024
-
Ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, περιήγηση σε μουσεία, μουσική, τηλεοπτικές
σειρές, βιβλία και άλλες προτάσεις.
The post Τι… παίζει σήμερα; – Σάββατο 23 Ν...
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 8 σχόλια
Ζήτω η Ελληνική Δημοκρατία!
Είναι φανερό πια ότι ο το πεζικό, το ναυτικό και η αεροπορία αν χρειαστεί μαζί με τους Γερμανούς είναι φίλοι μας!!! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι ιδιώτες επίσης είναι φίλοι μας και θα τσακιστούν να μας ανεφοδιάσουν!!!!
Τέτοια Δημοκρατία θα τη ζήλευε σίγουρα ο Παπαδόπουλος, ο Μεταξάς και όλοι οι θεόπνευστοι κυβερνήτες.Δεν έχουμε λόγια να εκφράσουμε την αγάπη μας στον εγγονό του Γέρου της Δημοκρατίας (!!!) στον γιο του ηγέτη της Αλλαγής (!!!) και στην προεδρική κουράδα της Σοσιαλιστικής Διεθνούς!!! Το ότι θα γινόμασταν τόσο γρήγορα η Δανία του Νότου δεν το περιμέναμε!!!
Φέρε γρήγορα τα ναρκωτικά γιατί δεν τη βγάζουμε καθαρή μάστορα...
Το ΚΚΕ καταγγέλλει τη χρησιμοποίηση του στρατού ως απεργοσπαστικό μηχανισμό
Το ΚΚΕ καταγγέλλει την απόφαση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει δυνάμεις του στρατού ως απεργοσπαστικό μηχανισμό. Πρόκειται για απόφαση επικίνδυνη και απαράδεκτη. Δείχνει ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ενεργοποιεί όλο το αντιλαϊκό νομικό οπλοστάσιο που...
έχει συγκεντρώσει η αστική τάξη, με σκοπό να τσακίσει κάθε δράση που στρέφεται εναντίον της βάρβαρης πολιτικής της. Την ευθύνη δεν την έχουν οι απεργοί, αλλά η κυβερνητική πολιτική που ενισχύει τη συγκέντρωση υπέρ των μονοπωλιακών ομίλων και σε βάρος κυρίως των πιο μικρών ιδιοκτητών. Επιβεβαιώνεται ότι μπροστά σε αυτό τον οδοστρωτήρα δεν απομένει άλλος δρόμος από την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη της χώρας μας, τα λαϊκά στρώματα να καταδικάσουν αποφασιστικά την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των οδηγών φορτηγών προκειμένου πραγματικά μέσα από φωτιά και σίδερο να επιβάλει ότι τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου απαιτούν. Να απορρίψουν την αισχρή προπαγάνδα και τους τόνους ψεμάτων που συνοδεύει την επιβολή αυτού του μέτρου.
Ψέμα 1ον: Η κυβέρνηση δεν επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών για να προστατεύσει τα συμφέροντα της πλειοψηφίας του λαού από μια συντεχνία όπως αποκαλεί τους οδηγούς φορτηγών αλλά το ακριβώς αντίθετο. Επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών και χρησιμοποιεί το σύνολο των κατασταλτικών μηχανισμών εναντίον τους για λογαριασμό μιας ελάχιστης κάστας παρασίτων (καπιταλιστών και πολυεθνικών) που θέλουν να μονοπωλήσουν τον χώρο των μεταφορών για να εξασφαλίσουν νέα υπερκέρδη.
Ψέμα 2ον: Ισχυρίζεται ότι το κάνει για να μειωθούν οι τιμές και να ωφεληθεί το σύνολο των εργαζομένων και του λαού. Για το ακριβώς αντίθετο το κάνει. Για να διασφαλίσει μέσω του μονοπωλιακού ελέγχου το κέρδος της ελάχιστης μειοψηφίας των παρασίτων του μεγάλου κεφαλαίου. Άπειρα τα παραδείγματα και τα παρόμοια ψέματα τόσο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ όσο και όλων των υποστηριχτών του καπιταλισμού.
Θυμίζουμε το παραμύθι ότι από την απελευθέρωση του τραπεζικού συστήματος θα ωφελούνταν τα λαϊκά στρώματα και ζούμε την χειρότερη ληστεία των τελευταίων 10ετιών. Το παραμύθι ότι η απελευθέρωση της ναυτιλίας θα μείωνε τα εισιτήρια και θα αύξανε τα δρομολόγια και σήμερα χρειάζεται ένας μισθός για να πας στην Μυτιλήνη και το χειμώνα στα περισσότερα νησιά δεν πιάνει καράβι. Το παραμύθι ότι η εφαρμογή της κοινής αγροτικής πολιτικής θα μείωνε προς όφελος όλων των εργαζόμενων και των ίδιων των αγροτών τις τιμές των αγροτικών προϊόντων και ζούμε την χειρότερη ακρίβεια και τόσων άλλων ψεύτικων ισχυρισμών.
Ατράνταχτη απόδειξη για τον ποιόν εξυπηρετεί η ακόμα και δια της βίας επιβολή της απελευθέρωσης στις μεταφορές είναι η στήριξη που έχει η απόφαση αυτή από τους πλουτοκράτες και τα μέσα μαζικού αποπροσανατολισμού που έχουν στην ιδιοκτησία τους.
Απάντηση σε αυτή την πολιτική και το μαύρο αντιδραστικό μέτωπο που την προωθεί (κυβέρνησης, ηγεσίας Ν.Δ., ΛΑΟΣ, ευρωπαϊκής ένωσης και τρόικας) είναι το ενιαίο μέτωπο των λαϊκών στρωμάτων. Της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολούμενων των μικρών και μεσαίων βιοτεχνιών και εμπόρων, των φτωχών και μεσαίων αγροτών με κοινή δράση και αλληλεγγύη ενάντια στον κοινό αντίπαλο. Ο ίδιος που ήταν όταν απεργούσαν οι ναυτεργάτες, όταν έστηναν μπλόκα οι αγρότες, τώρα που απεργούν οι οδηγοί φορτηγών. Δηλαδή το μεγάλο κεφαλαίο και οι κυβερνήσεις που το υπηρετούν.
Για αυτό είναι αναγκαίο να βγουν συμπεράσματα για το ποιος ωφελείται όταν η κυβέρνηση και οι καπιταλιστές ιδιοκτήτες των μέσων χειραγώγησης καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους οδηγούς και αγρότες ενάντια στους ναυτεργάτες και σε κάθε ομάδα εργατών που απεργεί. Όταν καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους αγρότες, εργάτες και μικρεμπόρους ενάντια στους οδηγούς και κάποιους οδηγούς ενάντια σε αγρότες και εργάτες καταφέρνοντας το «διαίρει και βασίλευε» αξιοποιώντας την στάση και συνολικά τον βρώμικο ρόλο που παίζουν στα κινήματα οι ξεπουλημένες ηγεσίες (Γ.Σ.Ε.Ε-ΠΑΣΕΓΕΣ –ΓΕΣΕΒΕ κ.λ.π. )
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη της χώρας μας, τα λαϊκά στρώματα να καταδικάσουν αποφασιστικά την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των οδηγών φορτηγών προκειμένου πραγματικά μέσα από φωτιά και σίδερο να επιβάλει ότι τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου απαιτούν. Να απορρίψουν την αισχρή προπαγάνδα και τους τόνους ψεμάτων που συνοδεύει την επιβολή αυτού του μέτρου.
Ψέμα 1ον: Η κυβέρνηση δεν επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών για να προστατεύσει τα συμφέροντα της πλειοψηφίας του λαού από μια συντεχνία όπως αποκαλεί τους οδηγούς φορτηγών αλλά το ακριβώς αντίθετο. Επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών και χρησιμοποιεί το σύνολο των κατασταλτικών μηχανισμών εναντίον τους για λογαριασμό μιας ελάχιστης κάστας παρασίτων (καπιταλιστών και πολυεθνικών) που θέλουν να μονοπωλήσουν τον χώρο των μεταφορών για να εξασφαλίσουν νέα υπερκέρδη.
Ψέμα 2ον: Ισχυρίζεται ότι το κάνει για να μειωθούν οι τιμές και να ωφεληθεί το σύνολο των εργαζομένων και του λαού. Για το ακριβώς αντίθετο το κάνει. Για να διασφαλίσει μέσω του μονοπωλιακού ελέγχου το κέρδος της ελάχιστης μειοψηφίας των παρασίτων του μεγάλου κεφαλαίου. Άπειρα τα παραδείγματα και τα παρόμοια ψέματα τόσο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ όσο και όλων των υποστηριχτών του καπιταλισμού.
Θυμίζουμε το παραμύθι ότι από την απελευθέρωση του τραπεζικού συστήματος θα ωφελούνταν τα λαϊκά στρώματα και ζούμε την χειρότερη ληστεία των τελευταίων 10ετιών. Το παραμύθι ότι η απελευθέρωση της ναυτιλίας θα μείωνε τα εισιτήρια και θα αύξανε τα δρομολόγια και σήμερα χρειάζεται ένας μισθός για να πας στην Μυτιλήνη και το χειμώνα στα περισσότερα νησιά δεν πιάνει καράβι. Το παραμύθι ότι η εφαρμογή της κοινής αγροτικής πολιτικής θα μείωνε προς όφελος όλων των εργαζόμενων και των ίδιων των αγροτών τις τιμές των αγροτικών προϊόντων και ζούμε την χειρότερη ακρίβεια και τόσων άλλων ψεύτικων ισχυρισμών.
Ατράνταχτη απόδειξη για τον ποιόν εξυπηρετεί η ακόμα και δια της βίας επιβολή της απελευθέρωσης στις μεταφορές είναι η στήριξη που έχει η απόφαση αυτή από τους πλουτοκράτες και τα μέσα μαζικού αποπροσανατολισμού που έχουν στην ιδιοκτησία τους.
Απάντηση σε αυτή την πολιτική και το μαύρο αντιδραστικό μέτωπο που την προωθεί (κυβέρνησης, ηγεσίας Ν.Δ., ΛΑΟΣ, ευρωπαϊκής ένωσης και τρόικας) είναι το ενιαίο μέτωπο των λαϊκών στρωμάτων. Της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολούμενων των μικρών και μεσαίων βιοτεχνιών και εμπόρων, των φτωχών και μεσαίων αγροτών με κοινή δράση και αλληλεγγύη ενάντια στον κοινό αντίπαλο. Ο ίδιος που ήταν όταν απεργούσαν οι ναυτεργάτες, όταν έστηναν μπλόκα οι αγρότες, τώρα που απεργούν οι οδηγοί φορτηγών. Δηλαδή το μεγάλο κεφαλαίο και οι κυβερνήσεις που το υπηρετούν.
Για αυτό είναι αναγκαίο να βγουν συμπεράσματα για το ποιος ωφελείται όταν η κυβέρνηση και οι καπιταλιστές ιδιοκτήτες των μέσων χειραγώγησης καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους οδηγούς και αγρότες ενάντια στους ναυτεργάτες και σε κάθε ομάδα εργατών που απεργεί. Όταν καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους αγρότες, εργάτες και μικρεμπόρους ενάντια στους οδηγούς και κάποιους οδηγούς ενάντια σε αγρότες και εργάτες καταφέρνοντας το «διαίρει και βασίλευε» αξιοποιώντας την στάση και συνολικά τον βρώμικο ρόλο που παίζουν στα κινήματα οι ξεπουλημένες ηγεσίες (Γ.Σ.Ε.Ε-ΠΑΣΕΓΕΣ –ΓΕΣΕΒΕ κ.λ.π. )
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη της χώρας μας, τα λαϊκά στρώματα να καταδικάσουν αποφασιστικά την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των οδηγών φορτηγών προκειμένου πραγματικά μέσα από φωτιά και σίδερο να επιβάλει ότι τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου απαιτούν. Να απορρίψουν την αισχρή προπαγάνδα και τους τόνους ψεμάτων που συνοδεύει την επιβολή αυτού του μέτρου.Ψέμα 1ον: Η κυβέρνηση δεν επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών για να προστατεύσει τα συμφέροντα της πλειοψηφίας του λαού από μια συντεχνία όπως αποκαλεί τους οδηγούς φορτηγών αλλά το ακριβώς αντίθετο. Επιστρατεύει τους οδηγούς φορτηγών και χρησιμοποιεί το σύνολο των κατασταλτικών μηχανισμών εναντίον τους για λογαριασμό μιας ελάχιστης κάστας παρασίτων (καπιταλιστών και πολυεθνικών) που θέλουν να μονοπωλήσουν τον χώρο των μεταφορών για να εξασφαλίσουν νέα υπερκέρδη.Ψέμα 2ον: Ισχυρίζεται ότι το κάνει για να μειωθούν οι τιμές και να ωφεληθεί το σύνολο των εργαζομένων και του λαού. Για το ακριβώς αντίθετο το κάνει. Για να διασφαλίσει μέσω του μονοπωλιακού ελέγχου το κέρδος της ελάχιστης μειοψηφίας των παρασίτων του μεγάλου κεφαλαίου. Άπειρα τα παραδείγματα και τα παρόμοια ψέματα τόσο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ όσο και όλων των υποστηριχτών του καπιταλισμού.
Θυμίζουμε το παραμύθι ότι από την απελευθέρωση του τραπεζικού συστήματος θα ωφελούνταν τα λαϊκά στρώματα και ζούμε την χειρότερη ληστεία των τελευταίων 10ετιών. Το παραμύθι ότι η απελευθέρωση της ναυτιλίας θα μείωνε τα εισιτήρια και θα αύξανε τα δρομολόγια και σήμερα χρειάζεται ένας μισθός για να πας στην Μυτιλήνη και το χειμώνα στα περισσότερα νησιά δεν πιάνει καράβι. Το παραμύθι ότι η εφαρμογή της κοινής αγροτικής πολιτικής θα μείωνε προς όφελος όλων των εργαζόμενων και των ίδιων των αγροτών τις τιμές των αγροτικών προϊόντων και ζούμε την χειρότερη ακρίβεια και τόσων άλλων ψεύτικων ισχυρισμών.
Ατράνταχτη απόδειξη για τον ποιόν εξυπηρετεί η ακόμα και δια της βίας επιβολή της απελευθέρωσης στις μεταφορές είναι η στήριξη που έχει η απόφαση αυτή από τους πλουτοκράτες και τα μέσα μαζικού αποπροσανατολισμού που έχουν στην ιδιοκτησία τους.
Απάντηση σε αυτή την πολιτική και το μαύρο αντιδραστικό μέτωπο που την προωθεί (κυβέρνησης, ηγεσίας Ν.Δ., ΛΑΟΣ, ευρωπαϊκής ένωσης και τρόικας) είναι το ενιαίο μέτωπο των λαϊκών στρωμάτων. Της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολούμενων των μικρών και μεσαίων βιοτεχνιών και εμπόρων, των φτωχών και μεσαίων αγροτών με κοινή δράση και αλληλεγγύη ενάντια στον κοινό αντίπαλο. Ο ίδιος που ήταν όταν απεργούσαν οι ναυτεργάτες, όταν έστηναν μπλόκα οι αγρότες, τώρα που απεργούν οι οδηγοί φορτηγών. Δηλαδή το μεγάλο κεφαλαίο και οι κυβερνήσεις που το υπηρετούν.
Για αυτό είναι αναγκαίο να βγουν συμπεράσματα για το ποιος ωφελείται όταν η κυβέρνηση και οι καπιταλιστές ιδιοκτήτες των μέσων χειραγώγησης καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους οδηγούς και αγρότες ενάντια στους ναυτεργάτες και σε κάθε ομάδα εργατών που απεργεί. Όταν καταφέρνουν να στρέφουν κάποιους αγρότες, εργάτες και μικρεμπόρους ενάντια στους οδηγούς και κάποιους οδηγούς ενάντια σε αγρότες και εργάτες καταφέρνοντας το «διαίρει και βασίλευε» αξιοποιώντας την στάση και συνολικά τον βρώμικο ρόλο που παίζουν στα κινήματα οι ξεπουλημένες ηγεσίες (Γ.Σ.Ε.Ε-ΠΑΣΕΓΕΣ –ΓΕΣΕΒΕ κ.λ.π. )
Δεν μας χέζει και το ΠΑΜΕ.
Ξεσηκωμός από τα κάτω χωρίς κομματικά καπελώματα.
και είναι υποχρεωτικός και ο στρατός... ο ένας αδερφός διαδηλωτής και ο άλλος φαντάρος...
1) στην Ελλάδα φτάσαμε να μην έχουν βρεφικό γάλα στα νησιά, να έχουν εγκαταλληφθεί εκατοντάδες ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα στους δρόμους, να μην έχουν τρόφημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στα νησιά (από την τουριστική βιομηχανία περιμένουμε όλοι), να υπάρχουν τουρίστες και παραθεριστές εγκλωβισμένοι σε ξενοδοχεία που δεν έχουν να πληρώσουν γιατί τελείωσαν οι διακοπές τους και δεν έχουν βενζίνη να φύγουν, να ακυρώνονται κατά χιλιάδες οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία και όλος ο κόσμος να είναι εναντίον των φορτηγατζήδων, ακόμα και οι αγρότες λένε ότι θα κατεβούν να δείρουν τους φορτηγατζήδες (βέβαια 6 μήνες πριν οι φορτηγατζήδες θέλαν να δείρουν τους αγρότες).
3) Η τελευταία άδεια που δόθηκε σε φορτηγατζή δόθηκε το 1971 (περίοδος χούντας) δωρεάν και με χαρτί κοινωνικών φρονημάτων και η άδεια γράφει επάνω ότι είναι κρατική άδεια και σε περίπτωση που ένας φορτηγατζής έχει κάνει σύμβαση μεταφοράς πχ με ένα νοσοκομείο και αρνηθεί να μεταφέρει κάποιο φορτίο για το νοσοκομείο τοτε η άδεια επιστρέφεται.
4) Μάθε ότι οι φορτηγατζήδες που πείραν τις άδειες άρχισαν να τις πουλούν γιατι δεν έχουν ημερομηνία ληξης, όσοι τις αγόρασαν ρισκάρισαν (όπως όταν αγοράζεις ένα αφθέρετο σπίτι) και άλλοι πρόλαβαν και πλούτισαν (μονοπώλειο) και έχουν τώρα μέχρι και 20 άδειες ο καθένας, Τώρα όσοι τις αγοράσανε τα τελευταία χρόνια (ρισκάροντας) και δεν πρόλαβαν να πλουτίσουν, καλά να πάθουν αφού γνώριζαν ότι το επάγγελμα θα ανοίξει (εδώ και 10χρόνια συζητιέται και εδώ και 5χρόνια γίνονται διαπραγματεύσεις και πληρώνουμε πρόστιμα στην ΕΕ).
5) Οι φορτηγατζήδες (κακώς τους λέω έτσι το σωστό είναι οι ιδιοκτήτες) με τις 10 και 20 άδειες έχουν υπαλλήλους οδηγούς που δουλεύουν μέχρι που βγαίνουν στην σύνταξη χωρίς να κατορθώσουν ποτέ να αγοράσουν μια άδεια. Ο Μπάμπης έχει μεταφορική εταιρεία και όλη μέρα με το κινητό δίνει εντολές απο το σπίτι του τύπου "πανε να ξεφορτώσεις εκεί", "πάνε να φορτώσεις από εκεί", τώρα μάλιστα έκανε και μια εταιρεία εκμετάλευσης φορτοεκφορτωτών, δλδ πάει ο χαμάλης στον Μπάμπη και ζητά δουλειά πάει ο μανάβης στον Μπάμπη και ζητά ξεφόρτωμα στέλνει ο Μπάμπης τον χαμάλη παίρνει ο Μπάμπης 200¤ δίνει ο παναγιώτης 60¤.
6) Οι ιδιοκτήτες δεν χάνουν όλα τα λεφτά τους γιατί θα κάνουν ανώνυμες εταιρείες χώρίς να δόσουν κεφάλαιο ενώ οι νέοι που θα θελήσουν να κάνουν αυτή την δουλειά για να κάνουν ή για να μπούν σε μια εταιρεία θα πρέπει να συνεισφέρουν στο μετοχικό κεφάλαιο με περίπου 20000¤ ανα άδεια.
Ετσι λοιπόν ο κόσμος λέει καλά κάνει η κυβέρνηση και τους επιστρατεύει και δημιουργεί μηχανισμούς.
Μέχρι τώρα δεν έχει χρησιμοποιηθεί κανένας στρατιώτης και έχουν επιδοθεί γυρω στις 2000 κλιτεύσεις ιδιοκτητών (απο τις 48000)και βλέπεις ότι πάνω από τα μισά βενζινάδικα έχουν βενζίνη τα ράφια στα super γέμισαν με αυτούς τους λίγους επιστρατευμένους, γιατί καλή η μαγκιά δεν παρουσιάζομαι και σκίζω το χαρτί μπροστά στην κάμερα αλλά οι συνέπειες είναι πολύ μεγάλες αν δεν παρουσιαστούν.
Βέβαια είναι περίεργο γιατι μόνο 2000 από τις 48000 η απάντηση είναι γιατί οι νεοδημοκράτες νομάρχες είναι αμετανόητοι εγκληματίες και καθηστερούν τις επιδόσεις (ή θυροκολλήσεις) και γιατί το κράτος μας είναι ανοργάνωτο (από τύχη πλέει εδώ και δεκαετίες χωρις καπετάνιο)
έστειλαν επίταξη σε βοθροκαθαριστές γιατι φυσικά δεν έγραφε η άδεια λεπτομέριες δεν υπάρχουν καταγραμμένα στοιχεία.
¨οπως και με τους Δημ. Υπαλ. που λέγαν ότι σε 4 εκατ εργαζόμενους τα 2 είναι ΔΥ και έγινε η απογραφή και βρέθηκαν 768000 μαζί με αυτούς που δουλεύουν στους δήμους (προσλήφθησαν από τον δήμο και όχι από το κράτος) τις δεκο κλπ
Δημοσίευση σχολίου