Συνέντευξη Τύπου έδωσε η γ.γ του ΚΚΕ (Δείτε το βίντεο) με κύριο αντικείμενο της ελληνοτουρκικές σχέσεις.
Η συνέντευξη δόθηκε με αφορμή την επίσκεψη του Γ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ της Τουρκίας, ύστερα από πρόσκληση του Ταγίπ Ερντογάν και την προγραμματισμένη για τις 7 του μήνα ομιλία του στη σύνοδο των Τούρκων πρέσβεων.
Μεγάλο και επικίνδυνο για τον λαό βήμα που οδηγεί στην συνεκμετάλλευση του Αιγαίου –η κυβέρνηση έχει κάνει ήδη την σχετική συμφωνία με την Τουρκία- και βάζει σε δεύτερο βήμα τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας χαρακτήρισε η Αλέκα Παπαρήγα την συμμετοχή του έλληνα πρωθυπουργού στην ετήσια σύνοδο των Τούρκων πρέσβεων. Στις δηλώσεις της τόνισε ότι η εν λόγο σύσκεψη αποτελεί προπομπό και επισφράγισμα συμφωνίας για το Αιγαίο που θα βάλει την Ελλάδα σε οξύτατες αντιθέσεις στην περιοχή. Αντιθέσεις, που σύμφωνα με την γ.γ. του ΚΚΕ δεν λύνονται μόνο με οικονομικό πόλεμο αλλά και με τα όπλα.
Δήθεν «σημάδια από το Θεό», που βγήκαν σε κακό.
-
Γράφει ο mitsos175 Από τη wikipedia και τη Μηχανή του Χρόνου διαβάζουμε: «Ο
Νίκολαους, ένας πολύ νεαρός από την Κολωνία και αρχηγός του γερμανικού
τάγματ...
Πριν από 22 δευτερόλεπτα

Δημοσίευση σχολίου