Home » » Στείλ' όλους τους αγγέλλους σου ...

Στείλ' όλους τους αγγέλλους σου ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012 | 1:52 π.μ.

Καλό Σαββακύριακο συντόφισσες/οι. Εχουμε την αίσθηση ότι η βδομάδα που έρχεται δεν θα συμπεριλαμβάνει μόνο τις τρέχουσες όπως έχουμε συνηθήσει πολιτικές εξελίξεις.(Κρατήστε το αυτό).
Πέρα απ' αυτό ... Η Μαριώ είναι μια από τις πιο γνήσιες λαϊκές φωνές που υπάρχουν. Στο βίντεο που παραθέτουμε την ακούμε να μας λέει ένα παλιό ρεμπέτικο τραγούδι. Το «Θεε μου μεγαλοδύναμε». Είναι ένα πραγματικά απίστευτο τραγούδι και οι δημιουργοί του πρέπει να ήταν μέσα στην τρελή μαστούρα όταν το έφτιαχναν. Δυστυχώς ο στιχουργός όπως και ο συνθέτης του τραγουδιού παραμένουν άγνωστοι.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 4 σχόλια

14 Ιανουαρίου 2012 στις 2:44 π.μ.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟ" ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ.

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ.

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2012 στις 10:20 π.μ.

Καλό Σαββατοκύριακό και σε σένα ρε σύντροφε. Να'σαι καλά για το υπέροχο αυτό τραγούδι που μ'έκανες ν'ακούσω πρωί πρωί ενός Σαββάτου που ξύπνησα στις μαύρες μου

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2012 στις 2:52 μ.μ.

ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΕ


Θεέ μου μεγαλοδύναμε
που'σαι ψηλά εκεί απάνω
ρίξε λιγάκι τουμπεκί,
Θεούλη μου
στον αργιλέ μου απάνω

Ανάμεσα στης εκκλησιάς
τις αψηλές καμάρες
ανάβαμε τις λουλαδιές,
Θεούλη μου
σα να'τανε λαμπάδες

Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα
με τ'άσπρα του τα γένια
τραβάω μία ντουμανιά,
Θεούλη μου
ξεραίνεται στα γέλια

Κι όταν ανάψει ο αργιλές
κι έρθουμε σε ντουμάνι
στείλε όλους τους αγγέλους σου,
Θεούλη μου
να πουν το νάνι νάνι

Ανώνυμος
15 Ιανουαρίου 2012 στις 11:48 π.μ.

http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=15/1/2012&id=13854&pageNo=15&direction=1

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger