Home » , » Άκου Αντωνη...

Άκου Αντωνη...

Από mitsos175 , Παρασκευή 20 Απριλίου 2012 | 10:42 π.μ.


Αντωνααάκηηηη! Έλα αγόρι μου να ρουφήξεις το κοκό σου. Τι έπαθες, κλαίς; Ποιος σου πήρε τις πόλεις μανάρι μου; Και θέλεις να τις ανακαταλάβεις; Τι; Σου τηλεφώνησαν και οι πέντε ψηφοφόροι που έμειναν στην ΠΟΛΑ, για να σου πουν ότι τις πήραν οι μετανάστες; Προδοτάρα μου! Δεν πειράζει, πάρε μια κούκλα να παίζεις. Όχι «αγάπη μου», δεν είσαι εσύ ρατσιστής, ούτε βρωμοναζί, αυτοί είναι μετανάστες…
Δεν μου λες όμως ρε συ Αντωνάκη, αυτό που είπες ότι θα ζητάνε χαρτιά ταυτότητες κλπ οι ιδιοκτήτες των σπιτιών, σε ποιο νόμο και Σύνταγμα βασίζεται; Αμ έτσι πες μου. Το διάβασες σε ένα βιβλίο κάποιου κύριου…  Αδόλφου. «Ο αγών μου», μήπως; Το μάντεψα.

 Μου άρεσε αυτή η κυρία που σου είπε ότι τη λήστεψαν έξι φορές και ήρθε σε σένα να διαμαρτυρηθεί. Αχ, και μένα με ληστεύουν κάθε μήνα, Αντώνη μου. Το ίδιο λέω και εγώ «που θα πάει αυτή η δουλειά ρε Αντώνη»;  Με λήστεψε πάλι η ΔΕΗ προχθές. Την προηγούμενη φορά η εφορία... Αίσχος, να τους βάλεις χέρι. Τι αρχηγός συμμορίας είσαι.

Δε μου λες Τόνι, νομίζεις ότι δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις από τους ξένους; Ότι θα κολλήσεις τίποτα αρρώστιες; Άκου, αγόρι μου. στο δρόμο δεν τολμάτε να κυκλοφορήσετε εσύ και ο φίλος σου ο Μπενύτο, γιατί σας κυνηγάει ο λαός. Όχι δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει, τον αφήσατε άνεργο και φτωχό. Το μόνο που θα κολλήσεις Αντώνη μου είναι πυτιά από το γιαούρτι. Κατάλαβες Άντονι;

Για να στο κάνω πιο λιανά. Είπες ψέματα, τα οποία τώρα θέλεις εμείς να τα ξεχάσουμε. Γελιέσαι. Είπες ότι θα καταργούσες το χαράτσι και το έκανες μαζί με το πράσινο σκουλήκι, μόνιμο. Είπες όχι στο Α’ Μνημόνιο και ψήφισες το Β’ το χειρότερο ως τώρα. Μίλησες για εργασιακή εφεδρεία και έμειναν άνεργοι χιλιάδες στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Αύξησες τους φόρους, μείωσες στους μισθούς και τις συντάξεις. Συμφώνησες να δαρθούν πολίτες την 25/3/2012. Να πω κι άλλα;

Η ίδια σου η αμετροέπεια και η αλαζονεία κατάστρεψαν το κόμμα σου. Αυτό το  τελευταίο είναι καλό για εμάς τους Αριστερούς, συνέχισε έτσι. Στην έχουν όμως στημένη οι Καραμανλικοί, οι πρώην σύμμαχοί σου, μετά τις εκλογές . Ο Καγκελάριος Αβραμόπουλος,  ο Βοθρίδης προβάρουν επικήδειους. Μην την πάθουν σαν το Βενιζέλο, τότε με το Γιωργάκη. Η κόρη του Δρακουμέλ, ο Καρατζαφύρερ, ακονίζουν τους κυνόδοντες. Δίνεις άλλοθι σε καθάρματα, που αναμιχτήκαν σε σκάνδαλα ή προκάλεσαν το λαό και λειτουργεί η ΠΟΛΑ (ΝΔ) ως «πλυντήριο» κλεφτών και ακροδεξιών νεοναζί με μυαλά(;!) τύπου μακελάρη της Νορβηγίας.

Άσε ήσυχους τους φτωχούς μετανάστες. Και προετοιμάσου για τις εκλογές. Πάρε μπόλικα αντισυλληπτικά, θα σου χρειαστούν.

Μετά αηδίας, ένας άνεργος χάρη σε σας.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

20 Απριλίου 2012 στις 11:21 π.μ.

Θα'ναι σα να βγαίνει η Άνοιξη..
http://kato-kefali.blogspot.com/2012/04/blog-post_20.html

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2012 στις 1:44 μ.μ.

Άνεργοι είμαστε εξ' αιτίας μας.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger