Home » , » Bίντεο απάντηση στην διαφήμιση της ΝΔ

Bίντεο απάντηση στην διαφήμιση της ΝΔ

Από mitsos175 , Σάββατο 9 Ιουνίου 2012 | 2:15 π.μ.

Ευρηματική απάντηση δίνει ένα βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο σχετικά με την άθλια, γκρίζα διαφήμιση που έκανε η Ν.Δ, στοχεύοντας τον Σύριζα χρησιμοποιώντας παιδάκια του δημοτικού.

Είναι ένα θέμα που έχει πάρει διαστάσεις και για το οποίο έχουμε αναφερθεί σε δυο αναρτήσεις στο μπλογκ μας. Μπορείτε να τις δείτε εδώ και εδώ.

Παρακολουθείστε τώρα το βίντεο για το οποίο αναφερθήκαμε αρχικά και πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στον δημιουργό του.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 4 σχόλια

Ανώνυμος
9 Ιουνίου 2012 στις 9:56 π.μ.

Εξαιρετικο,ευστοχο,απολυτα πετυχημενο.Μπραβο στο δημιουργο του.Μια αλλη ιδεα θα ηταν η εξης,η ιδια υπεροχη αιθουσα,τα ιδια πεντακαθαρα και καλοζωισμενα παιδακια,ο ιδιος καλοντυμενος δασκαλος,ιδια τα αρχικα λογια του δασκαλου,διαφορετικα ομως τα λογια του κοριτσιου.ΕΥΤΥΧΩς ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.

Τολστόϊ
10 Ιουνίου 2012 στις 3:53 π.μ.

ο πατέρας μου με κάτι φίλους του, όλη μέρα μαζεύουν σκοινιά και με αυτά φτιάχνουν θηλιές !!

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ??

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2012 στις 7:47 π.μ.

Πολύ καλό και εύστοχο! Δες τε κι αυτό :
http://www.youtube.com/watch?v=r5tEeVmKp44&feature=g-logo-xit

Τάσος ΠΑΤΡΑ
10 Ιουνίου 2012 στις 5:01 μ.μ.

Tasos Vangopoulos
Προς ευσυγκίνητους :
Πάρτε μαντήλι πριν δείτε τη συνέχεια από το σποτ της Ν Δούλας
Ναι σωστά διαβάσατε της Νέας (νέας τρομάρα της) δούλας της Μέρκερ.
Η Αγγλία είναι στο ευρώ κύριε ; -- Οχι παιδί μου.! Γιατί κύριε ; .....Θλίψη !!!
Η Ελβετία είναι στο ευρώ κύριε ; -- Οχι παιδί μου.! Γιατί κύριε ; .....Θλίψη !!!!
Η Δανία είναι στο ευρώ κύριε ; -- Οχι παιδί μου.! Γιατί κύριε ; .....Θλίψη !!!!!
Η Σουηδία είναι στο ευρώ κύριε ; -- Οχι παιδί μου.! Γιατί κύριε ; .....Θλίψη !!!!!!
Η Νορβηγία είναι στο ευρώ κύριε ; -- Οχι παιδί μου.! Γιατί κύριε ; ..μεγάλη Θλίψη !!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger