Εδώ δεν θα έπρεπε να μιλάμε απλώς για θρησκευτική μισαλλοδοξία και σκοταδισμό, αλλά το ότι οι άνθρωποι είναι άπαιχτοι προπαγανδιστές. Λίγο ακόμα και θα μας έπειθαν να κάνουμε αγώνα για τον Σύριζα. Λέτε η "χάρη" του Αμβρόσιου να έχει φτάσει μέχρι το ποίμνιο της Αμερικής; Γιατί τέτοιες 'θεόπνευστες" "πολιτικές αναλύσεις" μόνο τύποι του μεγέθους του Αμβρόσιου μπορεί να τις κάνουν.
Νυχτερινές “ντροπολογίες”: Η Βουλή ως «βιομηχανία» εξυπηρετήσεων γενικά της
αστικής τάξης, είτε συγκεκριμένων καπιταλιστών
-
Του Γ.Γ. Όταν πριν από δώδεκα χρόνια, τον Φλεβάρη του 2014, γράφαμε ότι το
αστικό τους κοινοβούλιο δεν είναι παρά μια «βιομηχανία» παραγωγής
σκανδάλων, ε...
Πριν από 56 δευτερόλεπτα

+ σχόλια + 2 σχόλια
Μπρρρρρρρρρρ.....Ανατρίχιασα!...
Αυτος θα μπορουσε να καθιερωθει καλλιστα ως 33αλογος και εγκολπιο της ναζιστικης Χρυσης Αυγης
Δημοσίευση σχολίου