Εδώ δεν θα έπρεπε να μιλάμε απλώς για θρησκευτική μισαλλοδοξία και σκοταδισμό, αλλά το ότι οι άνθρωποι είναι άπαιχτοι προπαγανδιστές. Λίγο ακόμα και θα μας έπειθαν να κάνουμε αγώνα για τον Σύριζα. Λέτε η "χάρη" του Αμβρόσιου να έχει φτάσει μέχρι το ποίμνιο της Αμερικής; Γιατί τέτοιες 'θεόπνευστες" "πολιτικές αναλύσεις" μόνο τύποι του μεγέθους του Αμβρόσιου μπορεί να τις κάνουν.
Θα παραδοθεί ο Αβραμόπουλος στις βελγικές δικαστικές αρχές ή θα έχουμε
σκάνδαλο πάνω στο σκάνδαλο;
-
Μια παράγραφος στη χτεσινή δήλωση του βουλευτή Ηλείας της ΝΔ, Δημήτρη
Αβραμόπουλου, μετά την ανακοίνωση της έκδοσης εντάλματος σε βάρος του από
τις βελγι...
Πριν από 20 δευτερόλεπτα

+ σχόλια + 2 σχόλια
Μπρρρρρρρρρρ.....Ανατρίχιασα!...
Αυτος θα μπορουσε να καθιερωθει καλλιστα ως 33αλογος και εγκολπιο της ναζιστικης Χρυσης Αυγης
Δημοσίευση σχολίου