Home » , » Κάποιοι πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι η ανούσια θεσμολαγνεία καταντάει ανοησία

Κάποιοι πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι η ανούσια θεσμολαγνεία καταντάει ανοησία

Από giorgis , Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014 | 11:20 μ.μ.

Του Γ. Γ. 

Αυτό το ακριβοπληρωμένο «πολιτικό φυτό» που παριστάνει τον πρόεδρο της Δημοκρατίας «τους» φυσικά δεν είχε κανένα πρόβλημα να υπογράψει το ΦΕΚ με το οποίο ξεπουλιέται η «μικρή ΔΕΗ». Όπως δεν είχε κανένα πρόβλημα να δεχτεί εντελώς αντισυνταγματικά να βάλει την υπογραφή του για να μπούμε στο μνημόνιο, να ορκίζει καραμπινάτους φασίστες υπουργούς, να παρακολουθεί αδιάφορα να εξοντώνονται τα λαϊκά στρώματα κάνοντας στην καλύτερη περίπτωση τους βαθυστόχαστους «χρησμούς» του.

Ξεκάθαρα. Ο Παπούλιας δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια «μαριονέτα με προφίλ» που τον βάζουν να παίζει ντόπια και ξένη πλουτοκρατία όποιον ρόλο θέλουν κάθε φορά.

Είναι εντελώς αστειότητες να προσφεύγει σ’ αυτόν ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης –όπως έκανε μετά τις ευρωεκλογές- για την κήρυξη πρόωρων εκλογών, καθώς και οι «παραινέσεις» του Π. Καμμένου να μην υπογράφει νομοσχέδια.

Κάποιοι πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι η ανούσια θεσμολαγνεία καταντάει ανοησία.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

Ανώνυμος
12 Ιουλίου 2014 στις 12:07 π.μ.

Είμαι εγώ, ο Κάρολος Παππούλης
που την αράζω στο Προεδρικό
κι αφού θα υπογράψω ότι μου δώσουν
ευθύς ξανά θα κοιμηθώ.
Εγώ μια γλάστρα είμαι - ένας γελοίος
μα την περνάω φίνα ολημερίς
κοιτάζω να βολέψω τον εαυτό μου
τους φίλους μου, τους συγγενείς.
Μ' έχουν για μόστρα, μα δε με χαλάει
χοντρόπετσος καθώς είμαι πολύ
συνέχεια με πηγαινοφέρνουν
σε κάθε επέτειο ή γιορτή.
Πάλι υπόγραψα χωρίς να βλέπω
μα δε νοιάζει ότι και πουν
οι αιγιαλοί μαζί κι οι ΔΕΚΟ
κι όλα να πάνε να χαθούν.
Είμαι εγώ ο Πρόεδρος Παππούλης
μόνος μου είμαι μόλυνση πληγής
απόγονος εγώ του Καλιγούλα
του Μουσολίνι συγγενής.
Στην Τρόικα προσεύχομαι συνέχεια
των δανειστών τηρώ τις εντολές
τα φράγκα όλου του κόσμου να τα πάρουν
πριν να τους βρουν οι εκλογές.
mitsos175.

Ανώνυμος
12 Ιουλίου 2014 στις 1:52 π.μ.

Kαι κάποιοι επιτέλους πρέπει να καταλάβουν ότι απ' τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας απ' την κυβέρνηση κι απ΄' την αξιωματική αντιπολίτευση-που ελπίζει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη- κι από όλα τα αστικά κόμματα παίζεται ένα παιχνίδι κοροϊδίας του ελληνικού λαού ότι δήθεν σ' αυτό το σύστημα (το καπιταλιστικό) μπορεί να βρει σωτηρία. Τόσα χρόνια με τόσες εναλλαγές κυβερνήσεων δεν τη βρήκε θα την βρει τώρα που οι αστοί έχουν αρχίσει να του δείχνουν τα δόντια τους.
Κωμικοτραγικές φιγούρες οι συνδικαλιστές στην διαδήλωση της Τετάρτης έξω απ' τη βουλή για την μικρή ΔΕΗ, του Σύριζα και δε συμμαζεύεται, που κάλεσαν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να παρέμβει. Μας δουλεύουν κι οι εργατοπατέρες τώρα.

Ανώνυμος
13 Ιουλίου 2014 στις 10:36 π.μ.

Με αυτό το φυτό η διαφθορά το χρέος και τα ελλείμματα εκτινάχθηκαν.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger