Home » , » «Αστυνομικοί της ΔΕΛΤΑ μου έκοψαν το δάχτυλο στην πορεία για τον Φύσσα»

«Αστυνομικοί της ΔΕΛΤΑ μου έκοψαν το δάχτυλο στην πορεία για τον Φύσσα»

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014 | 12:16 π.μ.

Αναίτια επίθεση από άνδρα της ομάδας ΔΕΛΤΑ καταγγέλλει στην κάμερα του STAR 23χρονος, δείχνοντας μάλιστα το τραυματισμένο του χέρι.

Ο Αλέξανδρος πήρε μέρος στην ειρηνική διαδήλωση που έγινε στο Κερατσίνι για την επέτειο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Ξαφνικά, όπως καταγγέλλει, χωρίς να έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, ξυλοκοπήθηκε από ένα άνδρα της ομάδας ΔΕΛΤΑ.

«Κατεβαίνουν 3-4 Δέλτα πετάνε τα μηχανάκια πάνω στον κόσμο… και τον βλέπω ότι έρχεται πάνω μου. Βάζω το χέρι μου, μου εξαφανίζει το δάχτυλο. Μου κόβει το δάχτυλο και το ψάχνω, ήταν από πίσω και κρεμόταν. Δηλαδή θύμιζε ταινία, σκηνικά πολέμου. Σκέψου ότι με ένα γκλοπ από την πίσω μεριά μου έκοψε το δάχτυλο με μια επαφή. Εν ολίγοις, αν δεν είχα βάλει το χέρι μου να προστατεύσω τη μούρη μου θα ήμουν ή ανάπηρος ή φυτό» περιγράφει ο 23χρονος.

Η επέμβαση της αστυνομίας έγινε, όταν ομάδα κουκουλοφόρων άρχισε να σπάει βιτρίνες, να βάζει φωτιά σε κάδους και να πετάει μολότοφ. «…συμμετείχαμε στην πορεία, αλλά αυτό δε σε κάνει εγκληματία, το να πας να διαμαρτυρηθείς. Πέντε άτομα έσπασαν την τράπεζα και αυτοί έριχναν δακρυγόνα και στα 1000 άτομα! Να την πέσεις σε αυτούς που κάνουν τη φασαρία, πρέπει να τους χτυπήσεις όλους;» προσθέτει ο ίδιος.

Ο 23χρονος ζήτησε βοήθεια από μια περαστική, η οποία τον πήγε στο Τζάνειο και από εκεί μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο ΚΑΤ, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση.

«Στο συγκεκριμένο σημείο, στο οποίο ήμουν εγώ, δεχτήκαμε αναίτια επίθεση από τα ΜΑΤ. Στο τέλος της πορείας δέχτηκαν επίθεση από ομάδα Δέλτα που χθες φερόταν σαν να ήταν στρατός κατοχής σε αυτήν την πόλη», τονίζει ο Δήμαρχος Κερατσινίου, Χρήστος Βρεττάκος.

Η οικογένεια του Αλέξανδρου ζήτησε από το δήμαρχο  να χειριστεί την υπόθεση και να δρομολογήσει όλες τις νομικές διαδικασίες.


 
Πηγή: STAR
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
22 Σεπτεμβρίου 2014 στις 1:37 π.μ.

Τερμα!! Απο την μια τα ανθρωποειδη,δερνουν,χτυπουν,και σακατευουν κοσμο στα καλα του καπουμενου!! Αλλα και απο την αλλη ,ΟΛΑ,μα ΟΛΑ,τα κομματοσκυλλα τα οποια δεν εχουν βρει,και καλα,ακομα τον τροπο να πιεσουν,την κυβερνηση,να μαζευτει,η,εστω να δουμε μια συντεταγμενη,κινηση εστω,να μαζεψουν τους φονιαδες που αμολουν καθε τρεις καιμια!! Ναι,για μενα,και το δηλωνω απεριφραστα,καθιστουνται ολοι "υποπτοι"!! Πλεον δεν τιθεται θεμα καθυστερησης και αναποτελεσματικοτητας.Και να βγει,οχι μονο ο "ορθοδοξος" που με φωναζει οπορτουνιστρια,μα και ο Κουτσουμπας,χερακι με τον Αλεξη,και αγκαλια με την Ανταρσυα,και οι δυο τους....γνωμη δεν μου αλλαζουν!! Ειναι πλεον οχι αδιαφοροι.......ειναι σε σημειο που κινουν υποψιες,λεμε!!Αυτο,ειναι...αλλου τυπου "μουγκα στην στρουγκα"!!Χαθηκαμε,στις πολλες θεωρητικες αναλυσεις,και στα οικονομιστικα!Αυτα που γινονται απο την κυβερνηση,ειναι αναγνωσιμα και αναγνωρισημα δια γυμνου οφθαλμου! ''Αλλα" ειναι που χρειαζονται,δευτερη και τριτη αναγνωση.Ας μου πει καποιος,απο αυτους....πως και δεν πηρανε χαμπαρι,τα γλεντια στην μητροπολη,και τα σερβιρισματα ,το βραδυ στον ναυτικο ομιλο,με τον Κοκο;; Ειδατε πουθενα,εστω για την τιμη των οπλων,να καυστηριασουν ,την σταση του αρχιεπισκοπου; Να ζητηθουν εξηγησεις; Για να μην αναφερθω,στην υπολοιπη κουστωδια των πολιτικων ονοματων!! Δεν θεωρησαν κανενας,πρωτον να ειδοποιησουν,και να ενημερεωσουν τον ελληνικο λαο,και δευτερον,να οργωνωσουν μια μορφη αντιδρασης και διαμαρτυριας.......ετσι για την μνημη του Φυσσα εστω;"Κατι σαπιο υπαρχει στο κρατος της Δανιμαρκιας"......οσο για το ελληνικο....μην και ειναι ολο σαπιο!! Κριμα στα νιατα του Φυσσα,και στον πονο και τον σπαραγμο των γονιων του!! Να λοιπον και μερικοι αλλοι λογοι για να μεταναστευσουμε!!Στο τελος θα βρωμισουμε ολοι!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger