«Θες φοροαπαλλαγή, γίνε εφοπλιστής:», τιτλοφορούσαμε περασμένη ανάρτησή μας ενώ εντελώς πρόσφατα κάναμε λόγο για μια «νυχτερινή, αεροπλανική, τροπολογία», που έφερε η κυβέρνηση στην βουλή, κάνοντας άλλο ένα προκλητικό μεγάλο ρουσφέτι στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.
Και είναι λογικό η κυβέρνηση να παίρνει ευνοϊκά μέτρα για την «εφοπλιστική οικογένεια» που δεινοπαθεί. Το διαπιστώνουμε αυτό και από ένα δισέλιδο ρεπορτάζ στις οικονομικές σελίδες Κυριακάτικης εφημερίδας, λοπου μας λέει ότι μόνο 134 νέα πλοία αγόρασαν φέτος κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη, που χειμαζόμενος και ο ίδιος από την καπιταλιστική οικονομική κρίση είχε μόνο ένα δις δολάρια για να διαθέσει για παραγγελίες νέων πλοίων.
Μετά απ’ όλα αυτά δείχνουμε κατανόηση και αντιλαμβανόμαστε την πρόθεση της κυβέρνησης να μην φορολογηθούν ούτε με «ψίχουλα» αυτοί που μας κάουν υπερήφανους μεταφέροντας την ελληνική σημαία σε κάθε γωνιά του κόσμου, που θα έλεγε και ο νεοδημοκράτης βουλευτής Στυλιανίδης.
Και είναι λογικό η κυβέρνηση να παίρνει ευνοϊκά μέτρα για την «εφοπλιστική οικογένεια» που δεινοπαθεί. Το διαπιστώνουμε αυτό και από ένα δισέλιδο ρεπορτάζ στις οικονομικές σελίδες Κυριακάτικης εφημερίδας, λοπου μας λέει ότι μόνο 134 νέα πλοία αγόρασαν φέτος κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη, που χειμαζόμενος και ο ίδιος από την καπιταλιστική οικονομική κρίση είχε μόνο ένα δις δολάρια για να διαθέσει για παραγγελίες νέων πλοίων.
Μετά απ’ όλα αυτά δείχνουμε κατανόηση και αντιλαμβανόμαστε την πρόθεση της κυβέρνησης να μην φορολογηθούν ούτε με «ψίχουλα» αυτοί που μας κάουν υπερήφανους μεταφέροντας την ελληνική σημαία σε κάθε γωνιά του κόσμου, που θα έλεγε και ο νεοδημοκράτης βουλευτής Στυλιανίδης.
Δημοσίευση σχολίου