Home » » Αμετροεπής … αριστερός!

Αμετροεπής … αριστερός!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015 | 3:05 μ.μ.

Με κείμενο του στην ιστοσελίδα «Ημεροδρόμος», ο δημοσιογράφος Αρης Σκιαδόπουλος διατυπώνει τις ενστάσεις του για άρθρο που έχει δημοσιεύσει ο Νίκος Μπογιόπουλος στο enikos με τίτλο «“Αριστερόμετρο”: Φυσικά και υπάρχει!». Αξίζει να διαβάσουμε την προσέγγιση που κάνει ο Α. Σκιαδόπουλος σ’ αυτό το θέμα:

Αμετροεπής … αριστερός!

Το μέτρο. Ένα εργαλείο που μετρά, υπολογίζει, εφαρμόζει. Κι εγώ, ένας ανθρωπάκος πού ανέκαθεν τον τρομοκρατούσε κάθε μέτρο. Γιατί το μέτρο συνέπιπτε πολλές φορές με κανόνες διαχρονικής ακαμψίας. Το μέτρο, λοιπόν, σήμαινε και σύνολο κανόνων, εντός συγκεκριμένου πλαισίου, που κατέληγαν σε δόγμα. Πάνω στο δόγμα στήθηκαν όλες οι θρησκείες και στο όνομα του δόγματος οργανώθηκαν σφαγές και οδηγήθηκαν άνθρωποι στην πυρά. Μπροστά λοιπόν στό δόγμα- στο κάθε δόγμα- η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Κι αλίμονο αν αυτό, το θεσπισμένο ως η άρρητη αλήθεια, μέτρο, έπεφτε στα χέρια κάποιου παρανοϊκού. Η ιστορία έχει κάμποσα παραδείγματα πολιτικών αντιπάλων που εξανδραποδίστηκαν, ή εκτελέστηκαν, γιατί κατά την άποψη εκείνου που αποφάσιζε για το ποιος τηρεί, ή όχι, το μέτρο, οι άνθρωποι εξώκειλαν κατά την άποψη του. Καθένας, είτε οι Απόστολοι, είτε ο Χίτλερ, είτε ο Μουσολίνι, είτε ο Ροβεσπιέρος, κρατούσε το μέτρο και ουαί κι αλίμονο σ΄ όποιον ήταν εκτός του μέτρου. Μαύρο σκοτάδι που τον έφαγε.

Και ιδού προχθές πληροφορήθηκα από το φίλο μου και συνάδελφο μου Νίκο Μπογιόπουλο, ότι «φυσικά και υπάρχει Αριστερόμετρο». Αυτό ομολογώ ότι με εξέπληξε και με προβλημάτισε βαθύτατα. Μάλιστα, έμαθα ότι η απόλυτη τήρηση αυτού του Αριστερόμετρου στοχεύει να βγάλει από άλλα τάρταρα τους λαούς για να κατακτήσουν τον Όλυμπο. Κι ένοιωσα ακόμα πιο δυσάρεστα όταν ο Νίκος διαπιστώνει πως κάποιος μπορεί να είναι τίμιος,ανιδιοτελής, αλληλέγγυος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αριστερός, επειδή δεν πληροί την αναγκαία συνθήκη που θα μετέτρεπε όλα αυτά τα χαρίσματα σε πολιτική δύναμη καταπολέμησης της ατιμίας, της εκμετάλλευσης και της αδικίας. Και, εν ολίγοις, όποιος δεν κατέχει γρι από Μανιφέστο και Κεφάλαιο και δεν μετέχει των κινητοποιήσεων, δεν μπορεί να ονομάζεται αριστερός. Χωρίς βέβαια να συμπληρώσει ότι υπάρχουν και κάποιοι Αριστεροί που και ιδιοτελείς είναι και ανέντιμοι και αδίστακτοι.

Αυτά όλα όμως, σήμερα το 2015, ηχούν κάπως παράξενα. Και πολύ φοβούμαι πως αν ισχύει αυτό το Αριστερόμετρο τότε το κουστούμι θα μείνει μισοέτοιμο. Για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν πέρασαν όλοι από την ΚΝΕ κι όλοι δεν είναι μέλη του Κόμματος. Εν τούτοις, πολλοί είναι εκείνοι που διεκδικούν το δικαίωμα να σκέφτονται ως αριστεροί, να ψηφίζουν το ΚΚΕ, ή την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ή το ΣΥΡΙΖΑ, αλλά να μην είναι κι έτοιμοι για τη μεγάλη επανάσταση. Τουλάχιστον,όχι ακόμα.

Όταν όμως, τους κόβεις κουστούμι με Αριστερόμετρο, Ε, τότε οι άνθρωποι αυτοί μπορεί και να απογοητευθούν, διότι ίσως δεν διαθέτουν την προσαρμοστικότητα και την αυστηρή πειθαρχία της Λιάνας, που αγωνίζεται για να μας πάει στον Όλυμπο!

Και θυμάμαι παρεμπιπτόντως τώρα μια σκηνή από «Τα παιδιά από το Αρμπάτ». Είναι μια ομάδα, πού οδηγούνται στη Σιβηρία ως αντισταλινικοί. Σταματάνε το βράδυ σ΄ ένα χάνι να ξεκουραστούν και πιάνουν την κουβέντα. Όλοι είναι εναντίον του Στάλιν, πλην ενός γέροντα, που τον υπερασπίζεται λυσσαλέα. Οπότε τον ρωτούν:

-Εντάξει εμείς ρε μάστορα. Δίκαια τραβολογιόμαστε, εσύ όμως γιατί, αφού είσαι και Σταλινικός;

Κι απάντησε ο γέροντας:

- Για το δικαίωμα τής ετερότητας.

Κι εγώ τώρα που συμφωνώ με το γέροντα για το δικαίωμα της ετερότητας, δεν ξέρω αν είμαι εκτός Αριστερόμετρου. Δεν ξέρω κι αν κατηγορηθώ ως οπορτουνιστής (άλλη μεγάλη κουβέντα κι αυτή). Δεν ξέρω πάλι αν μπορώ εύκολα να κατηγορήσω όποιον σήμερα δηλώνει αριστερός αλλά το βλέπει λίγο χλωμό να ξεσηκωθούν οι μικροαστοί να κάνουν τη μεγάλη επανάσταση. Ξέρω όμως αρκετούς που ψηφίζουν το ΚΚΕ και είναι εκτός Αριστερόμετρου. Ξέρω κι άλλους που ψηφίζουν ΑΝΤΑΡΣΥΑ κι είναι επίσης εκτός Αριστερόμετρου, αλλά και Μαρξιστές διανοούμενους και ακαδημαϊκούς που παίζουν στα δάχτυλα το Μαρξ και το Μανιφέστο, που δεν είναι δεξιοί, αλλά ψηφίζουν άλλα κόμματα της αριστεράς, αλλά δηλώνουν αριστεροί. Το ζήτημα είναι ότι δεν έχουν αυτό το γ……..νο πιστοποιητικό από το οποίο προκύπτει ότι βρίσκονται εντός Αριστερόμετρου!

Έτσι λοιπόν, εμείς οι…αμετροεπείς αριστεροί, είμαστε καταδικασμένοι στην απόλυτη μοναξιά και την περιφρόνηση. Ανάξιοι τού Ολύμπου! Περιφέρουμε μόνο το σαρκίο μας απέλπιδες και απροστάτευτοι. Άξιοι μόνο της ταξικής κολάσεως.

Υ.Γ. Μια απορία, αν δύναται κανείς παρακαλώ να μου την λύσει: Είναι γνωστό ότι οι Τούρκοι απέσυραν προχθές τα σχέδια τους για το Αιγαίο ύστερα από παρέμβαση του ΝΑΤΟ. Το ΚΚΕ στην ανακοίνωση επισημαίνει ότι

«τα διαβήματα διαμαρτυρίας τής ελληνικής Κυβέρνησης στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ

δεν μπορούν να κρύψουν ότι στην πράξη αποδεικνύεται για άλλη μια φορά

ότι η ενσωμάτωση της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, όχι μόνο δεν μπορεί

να εξασφαλίσει τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας, αλλά γεννά κινδύνους

και βάζει το λαό σε νέες περιπέτειες».

Μήπως δηλαδή έκαμε άσχημα το ΝΑΤΟ που απέτρεψε τους Τούρκους, ή μήπως θάπρεπε να μην ήμασταν στο ΝΑΤΟ και να εμπλακούμε;
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 22 σχόλια

Ανώνυμος
4 Μαρτίου 2015 στις 3:44 μ.μ.

Χμ... αριστερός και ΝΑΤΟ !!! Τι μαθαινουμε! Ουτε ο Ανδρέας δεν τα έλεγε αυτά. Ο Ροβεσπιέρος μαζί με το Χίτλερ! Να χαρώ βαθύτατη ιστορική γνώση!!! Όσο για το δικαίωμα στην ετερότητα ποιος στο στερεί? Έχει απόλυτο δικαιωμα να είσαι δεξιός. Απλα μη μας δουλεύεις ρε φιλε κι απο πανω... Άσε μας που ονόμασατε δόγματα τις αρχές και τις αξίες, τα μεγαλυτερα ανθρωπιστικά ιδανικά της ιστοριας για να έχετε δικαιολογια να τα ξεπουλησετε. Λίγη ντροπή δε βλάπτει... αχθος

Ανώνυμος
4 Μαρτίου 2015 στις 3:45 μ.μ.

ας βγει κανενας χαζοικνιτης να απαντησει παρακαλω. το αριστερομετρο να το δανειστει απο τον μαιλη. αυτο τον πολιτικο ντενεκε που τον ανεχεστε

Ανώνυμος
4 Μαρτίου 2015 στις 4:35 μ.μ.

Τι δεν κατάλαβες Σκιαδόπουλε? Οτι οι γκρίζες ζώνες στο αιγαίο επισημοποιήθηκαν από το ΝΑΤΟ? Το γεγονός ότι όντως σήμερα είμαστε εξαρτόμενοι από την Αμερικανική "νότα", όπως κάποτε από την Αγγλική ή την Γερμανική, σου δίνει το ελαφρυντικό να αμβλύνεις τις γωνίες από τον ρόλο του ΝΑΤΟ στα ίδια τα ζητήματα που έρχεται να διευθετήσει?
Ωραια λογική. Του ραγιά. Και περνιέσαι και για ........"αμετροεπής αριστερός", κάνοντας ασφαλή κριτική σε ΚΚΕ και Ανταρσυα!!!!
jim

Ανώνυμος
4 Μαρτίου 2015 στις 10:47 μ.μ.

Καποτε ειχα δει ενα ΠΑΣΟΚομετρο....
ο Σκιαδόπουλος νομιζω καταγραφει ρεκορ σ αυτο...

Ανώνυμος
4 Μαρτίου 2015 στις 11:41 μ.μ.

ΦΙΛΟΣ Το άρθρο του Σκιαδόπουλου είναι γεμάτο ιστορικές και φιλοσοφικές ακροβασίες στην κατεύθυνση δικαιολόγησης του απάνθρωπου εκμεταλλευτικού συστήματος. Ιστορική ακροβασία να συνδέεις τον Ροβιεσπέρο με τον Χίτλερ και γιατί άραγε δεν αναφέρονται εγκληματίες σαν τον Τρούμαν που βοβμάρδισε χιλιάδες αθώους αννθρώπους; Από τι είδους ιδεολογία διακατέχοταν ο συγκεκριμένος πολιτικός; Ακροβασία μεγίστη η σύγχυση μεταξύ θρησκείας και ιδεολογίας. Η ιδεολογία πάντοτε επιδέχεται αλλαγές ή θρησκεία ποτέ. Επίσης, ας προσέξουμε τη σύγχρονη ορολογία στη σημειολγία της. Έτσι, η έννοια ετερότητα ενώ φαντάζει άκρως προοδευτική,δεν είναι. Γιατί έτερος είναι και ο πλούσιος και άρα ο καθένας έχει δικαίωμα στην ετερότητα. Ετερότητα - διαφορά δυο έννοιες που πέζουν από την εποχή τις νεοφιλελεύθερης αντεπίθεσης 1980 και μετά, με στόχο να δεχτούμε την κοινωνική και ταξική διάρθρωση ως ιστορικά δεδομένη. Αυτά τα ολίγα γιατί δυστυχώς δεν είναι κατάλληλος χώρος για να αποδημήσω ένα κρυφοφιλελεύθερο κείμενο λέξη προς λέξη και παράγραφο προς παράγραφο. Φυσικά και το άρθρο του Μπογιόπουλου δεν είναι σωστό, αφενός γιατί η πράξη αποδεικνύει τον αριστερό και όχι τα λόγια. επιπλέον οι άνθρωποι ζουν μέσα σ' έναν αντιφατικό κόσμο και επομένως δρουν και πράττουν πολλές φορές αντιφατικά, επομένως κάποιος μπορεί να πράττει δεξιά σήμερα και αύριο αριστερά. Οι συνηδείσεις των ανθρώπων διαμορφώνονται συνεχώς δεν είναι κάτι το στατικό και δεδομένο. Οι χαρακτηρισμοί πρέπει να αποφεύγονται, γιατί δεν είναι πολιτική κριτική αλλά σεκταρισμός.

κομιξ
5 Μαρτίου 2015 στις 12:56 π.μ.

«Κάτω τα μέτρα!» το μόνο που μένει είναι αυτό της καθημερινοτητας της εκμετάλλευσης...για λύπηση είσαι...

Ανώνυμος
5 Μαρτίου 2015 στις 1:03 π.μ.

10.47 Καλο το πασοκόμετρο αλλά σαν το σταλινόμετρο δεν υπάρχει σε όλο τον ντουνιά.
Στο σταλινόμετρο ο Μπογιό κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ απο όταν ήταν κνίτης.

Ανώνυμος
5 Μαρτίου 2015 στις 1:56 π.μ.

Ειλικρινα δεν καταλαβαινω!! Για τι πραγμα μιλαμε; Υπαρχει ανθρωπος σημερα,που υιοθετει τον ορο "αριστερομετρο",και κατα τα αλλα θεωρει τον εαυτο του, αριστερο; Μπορει να ειναι "ανιδιοτελης και αλληλεγγυος" αλλα να μην πληρει τις καταμετρησεις και προδιαγραφες του αριστερομετρου,αν δεν προχωρει με το Μανιφεστο,και το Κεφαλαιο,η δεν παει χερι-χερι με την Λιανα για τον Ολυμπο!!!! Ρε πατε καλα; Τι πινετε και μειναμε στην απεξω ,ρε διαολε; Ειναι αυτες αντιληψεις απο τους "συγχρονους" αριστερους; Εε να γιατι παμε ετσι οπως παμε!! Να τα γραφετε καθε μερα ρε λεβεντες ,ετσι για να μην ξεχνιομαστε!! Ειναι πραγματι βαση της τετραγωνης λογικης,της επαναστατικης θεωριας,και με απολυτη γνωση του Κεφαλαιου,του Μανιφεστου,και της ριζοσπαστικης επαναστατικοτητας!! Τα εβαλε δηλαδη κατω και τα μετρησε ο Μπογιοπουλος,και βρηκε τον εαυτο του,με καλες τιμες συγκλισης με το ΑΡΙΣΤΕΡΟΜΕΤΡΟ!!!! Για πειτε μας,με αναλυση ουρων εχουμε τα επιθυμητα αποτελεσματα;

ΠΑΝ μυστικός πράκτωρ Θου-Βού
5 Μαρτίου 2015 στις 2:55 μ.μ.

Ακόμα δεν σχολίασε ο ΠΑΝ σε αυτό το πόστ.
Μυστήριο.Ελπίζουμε να είναι καλά και η Αγία Λιάνα να τον φυλάει απο κάθε κακό.
Τον συνμπάθησα τον άτιμο.χαιρετώ.

Ανώνυμος
5 Μαρτίου 2015 στις 7:42 μ.μ.

τι να σου κανει η Λιανα εαν εχεις την αρκούδα Κωνσταντοπούλου δεν σε πιάνει ουτε μάτι

Ανώνυμος
5 Μαρτίου 2015 στις 8:02 μ.μ.

1.03 Καλε μου φιλε εισαι εκτος θεματος. Δεν υπαρχει Σταλινισμος μην γινεσαι Ρομπα. Μπολσεβικισμος υπαρχει φιλε μου ΧΑΙΡΕΤΩ

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 12:14 π.μ.

8.02 Καλέ μου φίλε είσαι εκτός πραγματικότητας.Δεν υπάρχει Μπολσεβικισμός τον έφαγε ο σταλινισμός μην γινεσαι Ρομπα ξεκουμπτωτη φιλε μου χαιρετω

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 12:03 μ.μ.

12.14 Καλε μου φιλε παλι τα μπερδεψες. Δεν υπαρχει Σταλινισμος. Μπολσεβικισμος υπαρχει που οικοδομησε τον Σοσιαλισμο στην ΕΣΣΔ. Εσυ μιλας για τα τσιρακια του Καπιταλισμου Μενσεβικους Εσερους Τροτσκιστες. Καταλαβαινω την συγχηση σου μην εκτιθεσαι αλλο δεν βρεχει καλε μου φιλε χαιρετω

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 1:48 μ.μ.

Ώπα!!!! Και μετεωρολόγος ο ΠΑΝ!

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 2:03 μ.μ.

8.02
Μπολσεβικισμος υπαρχει στο κκε!! χαχαχα! ο μαιλης μπολσεβικος! ο ανθρωπος που μαζι με το γοντικα εχουν να δουλεψουν 60 χρονια!! φοβεροι!

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 3:37 μ.μ.

2.03 Εκτιθεσαι ανεπανορθωτα καλε μου φιλε. Τα ΚΚ νεου τυπου παντα εχουνε επαγγελματικα στελεχη. Αληθεια Δραγασκης Λαφαζανης Αλαβανος που εχουνε δουλεψει καλε μου φιλε ΧΑΙΡΕΤΩ

Ανώνυμος
6 Μαρτίου 2015 στις 11:23 μ.μ.

12.03 Την Κυριακή λέω να πάω εκδρομή ΠΑΝ.Θέλω να μου πείς αν θα βρέχει να μην ξεσηκωθώ τσάμπα.
Ρώτησα Αρνιακό και Αρναούτογλου και δεν ήξεραν.Μου είπαν να ρωτήσω εσένα.
Θα βρέχει ΠΑΝ?

Ανώνυμος
7 Μαρτίου 2015 στις 11:03 μ.μ.

3.37
Εκτιθεσαι ανεπανορθωτα καλε μου φιλε. Τα ΚΚ νεου τυπου παντα εχουνε επαγγελματικα στελεχη. Συμφωνω απολυτα!
το κακο ειναι να ειναι μονιμα και για παντα ξεκομμενα απο την παραγωγη. απο εκει και περα γινονται τεμπεληδες επαγγελματιες κομμουνιστες!! καταλαβες ; κοπριτες! μπηκες; οσο για Δραγασκη Λαφαζανη Αλαβανο γιατι τους φερνεις σαν παραδειγμα. αυτοι ειναι οπορτουνιστες. ετσι δε λες. εσυ ποιο παραδειγμα σαν επαναστατικο κομμα (όπως δηλωνεις) δινεις; κανενα. βλεπε γοντικα κ.α

Ανώνυμος
8 Μαρτίου 2015 στις 12:15 μ.μ.

Κι εδώ η απάντηση:
Αρη(ι)στερόμετρο/ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
http://www.imerodromos.gr/aristerometro-2/

Ανώνυμος
8 Μαρτίου 2015 στις 3:51 μ.μ.

11.03 Καλε μου φιλε μην εκτιθεσαι αλλο ειναι κριμα. Κατηγορεις τους Λενιν Σταλιν Δημητροφ για κοπριτες. Σιγουρα πιστευω οτι κατι αλλο ηθελες να πεις και μεσα στην συγχηση σου μπερδευτηκες. Σιγουρα θα το διορθωσεις Σε χαιρετω καλε μου φιλε

Ανώνυμος
8 Μαρτίου 2015 στις 5:26 μ.μ.

@8 Μαρτίου 2015 - 3:51 μ.μ.
Μπα, μάλλον του έχουν πει να βρίζει μόνο τον Μαΐλη και τον Γοντικα κι όχι τον Δραγασάκη και τον Αλαβάνο και τον Λαφαζάνη. Είναι θέμα γραμμής για αυτόν. Πέρα απ' το ότι δεν καταλαβαίνει ότι δε βρέχει.

Ανώνυμος
9 Μαρτίου 2015 στις 6:51 μ.μ.

@8 Μαρτιου 2015- 5.26 μ.μ.
Εσύ τώρα γιατί κλέβεις την μετερωολογική δόξα του Δάσκαλου?
Δεν πήρες χαμπάρι πως μόνο ο ΠΑΝ ξέρει πότε βρέχει και πότε δεν βρέχει.
Συντονείστε επιτέλους την γραμμή σας,και μην αντιγράφετε τον Δάσκαλο

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger