Τα ευρήματα της δημοσκόπησης που έκανε η εταιρεία Marc για λογαριασμός της εκπομπής «Ιντριγκα» που μεταδόθηκε από την τηλεόραση του Alpha παρουσιάζονται στο βίντεο που παραθέτουμε.
Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός το γεγονός ότι οι απαντήσεις των ερωτωμένων σ’ αυτή την έρευνα δεν απέχουν πολύ απ’ αυτές που έδωσαν οι συμμετέχοντες και στην δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε στο δελτίο ειδήσεων του Mega
Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός το γεγονός ότι οι απαντήσεις των ερωτωμένων σ’ αυτή την έρευνα δεν απέχουν πολύ απ’ αυτές που έδωσαν οι συμμετέχοντες και στην δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε στο δελτίο ειδήσεων του Mega
Επειδή σ’ αυτή την έρευνα έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε πώς έχει διαμορφωθεί τους τρεις τελευταίους μήνες η εκλογική απήχηση του ΣΥΡΙΖΑ διαπιστώνουμε την ραγδαία φθορά του,(απ' την δημοσόπηση που έκανε η ίδια εταιρεία στις 13 Φλεβάρη μέχρι την τελευταία στις 29 Απρίλη ο ΣΥΡΙΖΑ έχασε 10 ολόκληρες ποσοστιαίαιες μονάδες) κάτι όμως που δεν το καρπώνεται η αξιωματική αντιπολίτευση.
Αλλωστε αυτό και στελέχη της Ν.Δ το αναγνωρίζουν με τον Νικήτα Κακλαμάνη να παραδέχεται –στην εκπομπή του Αιμ Λιάτσου στην τηλεόραση «ΚΟΝΤΡΑ»- ότι η συντηρητική παράταξη έχει χάσει την επαφή της με τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της, και την Ντόρα Μπακογιάννη να αναγνωρίζει ότι έχει πρόβλημα φυσιογνωμίας καθώς και ηγεσίας η Ν.Δ.
Δημοσίευση σχολίου