Home » » Σε ηχητικό η πρώτη προεκλογική εκπομπή απ' τον διαδικτυακό ραδιοσταθμό μας

Σε ηχητικό η πρώτη προεκλογική εκπομπή απ' τον διαδικτυακό ραδιοσταθμό μας

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015 | 10:59 μ.μ.

 Σκοπεύουμε όλες τις επόμενες μέρες να κάνουμε πολιτικές εκπομπές και λόγω τις προεκλογικής περιόδου από τον διαδικτυακό μας ραδιοσταθμό.

Είναι δεδομένο ότι οι εκπομπές μας δεν θα έχουν πολιτική συνάφεια και κάθε σύντροφος που θα επιμελείται και θα παρουσιάζει μια εκπομπή έχει την ευθύνη των απόψεων του.

Αλλωστε το ίδιο συμβαίνει και στο μπλοκ μας. Κάθε ενυπόγραφη ανάρτηση εκφράζει αποκλειστικά τον συντάκτη της.

Παραθέτουμε, λοιπόν, σε ηχητικό την πρώτη εκπομπή που ακούστηκε χτες. Την επιμελήθηκε και παρουσίασε ο σύντροφος Ηρακλής, ενώ ο ίδιος επέλεξε την μουσική που την συνοδεύει.

Να θυμίσουμε ότι παράλληλα με αυτές τις εκπομπές ταυτόχρονα υπάρχει και ενδιαφέρον διάλογος στο τσατ του ραδιοσταθμού μας και ανταλλαγεί απόψεων με τους ακροατές μας.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
28 Αυγούστου 2015 στις 12:20 π.μ.

Στίχοι: Πυθαγόρας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
1. Στέλιος Καζαντζίδης

Απ’ τα ψηλά πατώματα
και απ’ τα μεγάλα σπίτια
κατρακύλησα στ’ αλήθεια
και έκλαψες από συνήθεια
κι όταν μ’ είδες πεταμένο
με παράτησες σαν ξένο.

Καλά μου τα `λεγαν
όσοι μ’ αγάπαγαν
μα εγώ σε σένα πίστεψα
και τη ζωή μου αχρήστεψα
κι απ’ τα ψηλά πατώματα
βρέθηκα μες στα χώματα.

Για τις αδυναμίες μου
τον εαυτό μου βρίζω
και τον κόσμο που γνωρίζω
αποφεύγω ν’ αντικρίζω
κι ο φτωχότερος του κόσμου
είμαι τώρα και δακρύζω.

Καλά μου τα `λεγαν
όσοι μ’ αγάπαγαν
μα εγώ σε σένα πίστεψα
και τη ζωή μου αχρήστεψα
κι απ’ τα ψηλά πατώματα
βρέθηκα μες στα χώματα.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger