Home » , » "Ο κύβος ερρίφθη" - Διασπάται ο ΣΥΡΙΖΑ (Βίντεο)

"Ο κύβος ερρίφθη" - Διασπάται ο ΣΥΡΙΖΑ (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 8 Αυγούστου 2015 | 6:21 μ.μ.

Μετά τις σημερινές πολιτικές εξελίξεις διαφαίνεται ότι το ρήγμα που υπάρχει στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ είναι αδύνατον να γεφυρωθεί και είναι απλώς ζήτημα ημερών να επισημοποιηθεί το «διαζύγιο», με την αναγγελία πολιτικού σχηματισμού από τα στελέχη που προέρχονται από την «Αριστερή Πλατφόρμα».

Η σημερινή αρθρογραφία στην ιστοσελίδα  iskra, καθώς και η συνέντευξη του Παναγιώτη Λαφαζάνη στην εφημερίδα «Κεφάλαιο» κάνουν φανερό πως «φαίνεται ότι ερρίφθη ο κύβος» για δημιουργία νέου κόμματος από την Αριστερή Πλατφόρμα, όπως έγραψε στο twitter, ο «προεδρικός» Δημήτρης Παπαδημούλης, παροτρύνοντας τα εμπλεκόμενα μέλη να κάνουν την διάσπαση του κυβερνητικού κόμματος «τουλάχιστον ήρεμα, ώριμα και δημοκρατικά»,

Αυτή η εξέλιξη ήταν ήδη προδιαγεγραμμένη, με κάθε πλευρά να επιχειρεί να αποδώσει την διάσπαση στον εσωκομματικό της αντίπαλο. Χαρακτηριστική η εισαγωγή σε κείμενο που υπογράφει ο Χρήστος Πρεβεζάνος στην ιστοσελίδα που εκφράζει τις απόψεις της «Α.Π».
«Κύκλοι της κυβέρνησης προωθούν ένα πρωτοφανές αντιδημοκρατικό σχέδιο νέας Μνημονιακής υποδούλωσης της χώρας», γράφει, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι «να εκκαθαριστούν οι λίστες του ΣΥΡΙΖΑ από τα αντιμνημονιακά "βαρίδια"», ώστε να υλοποιηθεί το βασικό σενάριο που σχεδιάζει η κυβέρνηση το οποίο, σύμφωνα με τον αρθρογράφο είναι να τελειώσει άρον-άρον με τη ψήφιση του μνημονίου, αν είναι δυνατόν μέχρι και τον Δεκαπενταύγουστο (!) και στη συνέχεια να προχωρήσει άμεσα σε εκλογές εξπρές, ακόμα και μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου!

Στην ίδια κατεύθυνση και μάλιστα με ποιο σαφή διατυπώσεις είναι και η συνέντευξη που παραχώρησε ο Π. Λαφαζάνης στην εφημερίδα «Κεφάλαιο»; «Για τη ρήξη θα ευθύνεται ο Τσίπρας», δηλώνει, συμπληρώνοντας: «Αν ακολουθηθεί μνημονιακή πολιτική, το τελευταίο που θα έχει σημασία είναι η ενότητα».

Ο φερόμενος επικεφαλής της «Αριστερής Πλατφόρμας» χαρακτηρίζει  επίσης «επίπλαστο» το δίλημμα «ή ψηφίζουμε μνημόνιο ή ρίχνουμε την κυβέρνηση», ενώ εκτιμάει ότι η ψήφιση τρίτου μνημονίου από τον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι «βαρύ ιστορικό ατόπημα».  

Στην ίδια τροχιά και ο θεωρούμενος ως επικεφαλής του οικονομικού προγράμματος που θα συντάξει το υπό διαμόρφωση νέο κόμμα με κορμό την «Α.Π», Κώστας Λαπαβίτσας δηλώνει στον ΣΚΑΪ: «Το 61 – 62% του δημοψηφίσματος επείγει να βρει πολιτική φωνή και έκφραση».  
«Η δραχμή από μόνη της δεν είναι απάντηση για τίποτε... Η κοινωνία χρειάζεται αντιμνημονιακό πρόγραμμα», εκτιμάει ο Κ. Λαπαβίτσας και στο πλαίσιο αυτό,  προτείνει εθνική προετοιμασία για στάση πληρωμών, εθνικοποίηση τραπεζών και παραγωγική ανασυγκρότηση για την έξοδο από την κρίση.
Ο ίδιος, προχωράει και ένα βήμα παρακάτω: «Η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές, αντιμνημονιακή στρατηγική χρειάζεται. Θα αποτύχει και το τρίτο πρόγραμμα. Αντιμνημονιακό πρόγραμμα χρειάζεται η κοινωνία» σημείωσε, συμπληρώνοντας: «Δεν υπάρχει αριστερό μνημόνιο... Δεν μπορείς να "γλυκάνεις" το μνημόνιο... Αν υπάρξει και ψηφιστεί η συμφωνία και ο ΣΥΡΙΖΑ μεταλλαχθεί σε μνημονιακό κόμμα θα έχουμε πολύ μεγάλο πρόβλημα. Δεν θέλω να δω τον Τσίπρα να υπογράφει μνημόνιο, θα το θεωρήσω τραγικό και για τον ίδιο και για τη χώρα».

Από την πλευρά της η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, είναι καθαρό ότι έχει πάρει τις αποφάσεις της και ετοιμάζεται να υπογράψει το «πρώτο αριστερό μνημόνιο» για να «αποτραπεί το grexit και  η άτακτη χρεοκοπία», όπως δηλώνει στην «Ημερησία του Σαββάτου» ο Νίκος Φίλης. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί «απαραίτητη την ανανέωση της λαϊκής εντολής», και προφανώς την απομάκρυνση από το κόμμα της Κουμουνδούρου όσων στελεχών διαφωνούν με τις κυβερνητικές επιλογές «στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης ιδεολογικής καθαρότητας», όπως αναφέρει.

Φυσικά αυτές οι εξελίξεις δεν αφήνουν αδιάφορα τις άλλες συλλογικότητες της Αριστεράς.  Σε συνέντευξη του που έδωσε στον Τάσο Παππά και δημοσιεύεται στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ο Δ. Κουτσούμπας τονίζει: «Μόνο η πρόταση του ΚΚΕ είναι ρεαλιστική και γνήσια φιλολαϊκή», ξεκαθαρίζοντας  ότι «δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο συμπόρευσης» με το τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ που θέλει την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. «Παίζουν πάντα τον ρόλο των αναχωμάτων στην εργατική-λαϊκή αφύπνιση», συμπληρώνει ο γ.γ του ΚΚΕ. (Αυτές οι απόψεις του Δ. Κουτσούμπα σχολιάστηκαν σκωπτικά από την ιστοσελίδα iskra)

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ από την πλευρά της έχει σταθεί πολύ επιφυλακτική μέχρι στιγμής στο πολιτικό εγχείρημα του Π. Λαφαζάνη που βρίσκεται υπό διαμόρφωση, αν και επώνυμα στελέχη της κάνουν δημόσια λόγο για την αναγκαιότητα  να σχηματιστεί κοινό μέτωπο Πλατφόρμας, Ανταρσύας καθώς και άλλων πολιτικών δυνάμεων «πάνω στις διαχωριστικές γραμμές που ανέδειξε το ΟΧΙ και το ζήτημα της ρήξης με την ευρωζώνη».  
Θα δούμε την σχετική αρθρογραφία στο Κυριακάτικο «Πριν» και θα επανέλθουμε.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 39 σχόλια

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 6:54 μ.μ.

Μακάρι! Επιτέλους! Κοινό αντιμνημονιακό μέτωπο με Αριστερή Πλατφόρμα, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΠΑΜ, Δεν Πληρώνω. Έπρεπε ήδη να έχει γίνει! Όσο για το ΚΚΕ, στον απόπατο και τραβήξτε και το καζανάκι!

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 6:56 μ.μ.

Ρηξη = grexit τυπωμα σαφώς πληθωριστικού νομισματος και αμεση δημιουργια 300 000 θέσεων εργασίας. Υποτιμηση και πληθωρισμός 30% το 1ο 12μηνο. Σε 6 μηνες η οικονομία θα αρχίσει να ρολάρει χωρις τα δεκανίκια των δόσεων και των μνημονιών. Πληρως ελεγχομενη και χωρις σημαντικούς κραδασμούς η μετάβαση.

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 7:46 μ.μ.

Αχ κακομοίρη 6:54 μ.μ. πάλι έτσι όλα και όλοι μαζί τουρλού για να δείτε το φως σας, ΑΠ, Ανταρσυα, ΕΠΑΜ κλπ κλπ!!! άλλη μια φορά θα κάνετε το μέγα ιστορικό λάθος όπως με το Σύριζα, αλλά ΝΑΙ, ο καλός μύλος όλα τ αλέθει!

8 Αυγούστου 2015 στις 8:10 μ.μ.

Η βρωμερη σοσιαλδημοκρατια εχει δυο επιλογές για το λαο.
Το τρίτο μνημόνιο με ευρω και Τσίπρα και το τρίτο μνημόνιο με δραχμη του Λαφαζανη.

Κοινός στόχος και των δυο η καπιταλιστικη ανάκαμψη.

Προϋπόθεση και των δυο η εξαθλιωςη του λαου.

Ο λαος αν δεν τους στείλει στα αζήτητα της ιστορίας θα γυρίσει πίσω στη δεκαετία του πενήντα.

Η μονη φιλολαϊκή λύση, ρήξη με τον καπιταλισμο.
Έξοδος απο ΕΕ ΝΑΤΟ, μονομερής διαγραφη του χρεους, κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής,
Λαικη εξουσία.

Όλοι με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ.

Κατω η δικτατορια των μονοπωλιων και τα πολιτικα της τσιρακια.

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 8:12 μ.μ.

1) Grexit = έξοδος από την ευρωζώνη, παραμονή στην ΕΕ ---> το μόνο που αλλάζει είναι το νόμισμα/τα "μνημόνια" (=εξειδίκευση της ΕΕ-πολιτικής=400 εφαρμοστικοί νόμοι) παραμένουν ανέπαφα

Μέσα σε ένα 12μηνο, η αξία της εργασίας υποτιμάται απότομα και αυτοί που έχουν την εξουσία (=μέσα παραγωγής) πλέον είναι πανίσχυροι. Με τα μνημόνια ανέπαφα και άφθονους υποψήφιους "δούλους" (τα 250-300 ευρώ μισθός αντιστοιχεί σε δούλους και όχι σε εργαζομένους...) πλέον έχουν λυμένα τα χέρια να επενδύσουν έχοντας τα υπερκέρδη τους εξασφαλισμένα.


2) Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου την "Αριστερή" Πλατφόρμα, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και λοιπά γκρουπούσκουλα που μπορεί να κάνουν ό,τι μπορούν για να καθηλώσουν το λαό σπέρνοντας νέες αυταπάτες περί Grexit, αλλά το μόνο που θα καταφέρουν είναι να βάλουν μια ταφόπλακα σε αυτό που αποτελεί την ελληνική οπορτουνιστική "αριστερά". Τους εύχομαι να πάθουν ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ό,τι τους αξίζει για τις υπηρεσίες στο αστικό σύστημα.

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 8:37 μ.μ.

40% οι ανεργοι (ανεπισημα) χωρις μισθο και επιδομα αλλά για τον κουτσουμπα και τους γραφειοκρατες του κκ αυτοί δεν ανηκουν στον λαό. την εκανε την μπιζνα το κομμα κλασικη βρωμοδουλεια η θεση του για την δραχμή (απο εκει που το θεωρουσε ψευτοδιλημμα στο τέλος τοποθετηθηκε ξεκαθαρα με το ευρώ των ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, των ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ, των ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ και των ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ του ΕΜΠΟΡΙΟΥ. Δηλαδη με τους κυριαρχους και διευθυντικούς Μηχανισμούς της αστικής τάξης. Και καλά κανει. ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΡΩΕΙ ΨΩΜΙ ΤΟ "ΚΟΜΜΑ".)

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 9:31 μ.μ.

8.12 Να εισαι καλα που ανοιγεις τα μάτια των αστων που θέλουν παση θυσία ευρω ενω το συμφερον τους ειναι με την δραχμή. Σε λιγό το "κομμα" θα μας πει και ζητω ο σημιτης που μας εβαλε στην ευρωζώνη.

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 9:40 μ.μ.

με το 40% της ανεργίας εχουμε υποτιμηση μεγαλυτερη απο 100% της αγοραστικής δυναμης των λαικων στρωμάτων. Με την δραχμή και το grexit η οποια υποτιμηση θα ειναι γενικευμενη και οχι στοχευμενη αποκλειστικά στο εισοδημα των λαικων στρωματων,
Τα αφεντικα προστατευει το κκε και ο κουτσυμπας και όχι τον λαο.
25 δις ευρω κρατικη ενισχυση για αλλη μια φορά θέλουν οι τραπεζες. Ε δεν θα πάρει κάτι απο το κκε που λυσαλεα υπερασπιζεται το ευρώ?
Ειναι πολλα τα λεφτα!!!!
( Κατα τα αλλα ο εχθρός είναι ο Λαφαζάνης)

Ανώνυμος
8 Αυγούστου 2015 στις 9:40 μ.μ.

΄Αντε και γίνεται άλλο κόμμα απ' την αριστερή πλατφόρμα. Αντε και πάνε μαζί του Ανταρσύα, Δεν πληρώνω, ΕΠΑΜ και δε συμμαζεύεται. Αντε και γίνονται εκλογές. Αυτοδύναμο αυτό το σχήμα δε βγαίνει ούτε με σφαίρες. Με ποιους θα κάνει κυβέρνηση; ΑΝ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ; Τελικά κύριοι της Ανταρσύας κάνετε όνειρα θερινής νυκτός. Είναι όπως και το "ΟΧΙ" που υποστηριξατε. Του Τσίπρα. Θα βγει κι η κυβέρνηση που λαχταράτε ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ "ΝΑΙ" ΣΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΟΧΙ" ΣΑΣ.
ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ. Και ποιο είναι το αστείο όλης της υποθεσης; Δεν το ονειρεύεστε όλοι μέσα στην ΑΝταρσύα αυτό το σενάριο. Μπορεί δηλαδή να υπάρξει διάσπαση και σε σας μέσα στην Ανταρσύα.
Και τι θα μείνει απ' την Ανταρσύα τότε ρε μεγάλοι; ΄Εχετε τα περιθώρια για διάσπαση εσείς;

9 Αυγούστου 2015 στις 1:35 π.μ.

Λιγο πιο κουτσουΜΠΑΣ πεθαινεις!!
http://monaxeros.blogspot.gr/2015/07/blog-post_27.html?m=1

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 2:37 π.μ.

@8 Αυγούστου 2015 - 9:31 μ.μ
Ναι, απ' τους σχολιαστές στο Βαθύ κόκκινο περιμένουν οι αστοί για να ανοίξουν τα μάτια τους. Δεν ξέρουν τι γίνεται απλώς αυτοί τα σχεδιαζουν. Νομίζεις ότι μας δουλεύεις τώρα; Είσαι πολύ λίγος για να μας δουλέψεις.
"Ζήτω στο Σημίτη που μας έβαλε στην ευρωζώνη" το ΚΚΕ δεν είπε ποτέ, και δε θα πει. Ξέρεις πολύ καλά ότι το ΚΚΕ ήταν το μόνο κόμμα που καταψήφισε την ένταξή μας στην ευρωζώνη με συγκεκριμένο σκεπτικό. "Ζήτω στο Σημίτη που μας έβαλε στην ευρωζώνη" όμως είπε ο σύριζα εκείνη την εποχή. Κι ο Λαφαζάνης σου ψήφισε με χέρια και με πόδια την ένταξή μας στην ευρωζώνη όπως ψήφισε με χέρια και με πόδια τη συνθήκη του Μάαστριχτ. Δοξάστε τον!!!!

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 2:54 π.μ.

8 Αυγούστου 2015 - 9:40 μ.μ.
Γράφεις: Με την δραχμή και το grexit η οποια υποτιμηση θα ειναι γενικευμενη και οχι στοχευμενη αποκλειστικά στο εισοδημα των λαικων στρωματων,

Μια ερώτηση. Αφού θα υποτιμηθεί η δραχμή σε σχέση με το ευρώ, δε θα είναι η Ελλάδα πιο φτηνη αγορά για τους έξω; Π.χ. για τους τουρίστες; Αρα δε θα ωφεληθούν οι μεγαλοξενοδόχοι κι αυτοί που θησαυρίζουν απ' τον τουρισμό; Αυτοί οι μεγαλοκαρχαρίες που ασχολούνται με τις εξαγωγές δεν θα ωφεληθούν; ΄Οσοι εχουν τα λεφτά τους έξω σε ευρώ δεν θα ωφεληθούν; Και φυσικά δεν τα έχει ο λαός έξω... έτσι;

Κι ο λαός σε τι θα ωφεληθεί; Στην ικανοποίηση ότι η υποτίμηση θα είναι για όλους κι όχι μόνο για αυτόν; Κι οι τράπεζες με τον κ. Λαφαζάνη και το γκρέξιτ έτσι όπως το προτείνει ο λαφαζάνης δεν θα παρουν λεφτά; ΄Εχει πει κάτι τέτοιο ο κ. Λαφαζάνης;

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 8:34 π.μ.

Κουκουέδες, έγραψε ή δεν έγραψε ο 902.gr οτι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ο Αλαβάνος συμπορεύτηκαν με τον Καζάκη; Έγραψε ή δεν έγραψε ο 902 οτι ο Καζάκης αρθρογραφεί στην Ελεύθερη Ώρα; Είναι αυτά αλήθεια; Αυτοί είστε στο ΚΚΕ, κομματόσκυλα που λέτε και κάθε είδους ψέμα για το κόμμα και ούτε ο λαός σας ενδιαφέρει ούτε βέβαια η αλήθεια. Είστε απλά πολύ επικίνδυνοι!

http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/72915/kazaki-kalytera#.VcOBOnSKib0.twitter

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 9:12 π.μ.

ανώνυμε 8.37
Αν έχεις την καλωσύνη, πες μου τι προτείνεις!! Καπιταλιστικό ευρώ ή καπιταλιστική δραχμή? Οι καπιταλιστές στην οικονομία με ευρώ, δραχμή ή γιέν? Σοσιαλιστική οικονομία μήπως, με τα μέσα παραγωγής στους εργαζόμενους με οποιοδήποτε νόμισμα, σου λέει κάτι? Πιστεύεις ότι το νόμισμα είναι παν σε μια οικονομία ή απλώς ένα εργαλείο μιας συγκεκριμένης οικονομίας? Και σου θέτω και ένα ερώτημα. Καπιταλιστική Ελλάδα ή λαική εξουσία και κοινωνικοποίηση της οικονομίας, δηλαδή σοσιαλισμό? ΕΛ

9 Αυγούστου 2015 στις 11:43 π.μ.

Μικροαστοί όλης της Ελλάδας, εμπεδωστε το, το μόνο που καταφέρνετε στηρίζοντας τον κάθε απατεώνα τσιράκι της πλουτοκρατίας, ειναι, να σκαβετε πιο βαθυα το λάκο όλων μας.

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 4:10 μ.μ.

"Κι ο λαός σε τι θα ωφεληθεί; Στην ικανοποίηση ότι η υποτίμηση θα είναι για όλους κι όχι μόνο για αυτόν;" Από αυτό το αποσπασμα βγαζουμε το συμπερασμα οτι το κκε (αν υποθεοσυμε οτι εισαι εκει) δεν προβληματιζεται για το ανοιγμα των εισοδηματικων ανισοτητων. Ολοι στην ιδια αγορα καταναλωνουμε και ο ανεργος με το μηδενικο εισοδημα και οι αστοι και τα μεσοστρωματα και οι εργατες. Οι τιμές διαμορφωνονται συμφωνα με το διαθεσιμο προς καταναλωση εισοδημα αρα ολο και πιο δυσμενεις για τους αποκλεισμένους. Το κκε παγιως μιλάει για μισθό και όχι για αγοραστική δυνατοτητα. Ισως δεν θέλει να τα χαλάσει με τους μικροιδιοκτητες - μαγαζατορες.
" ΄Οσοι εχουν τα λεφτά τους έξω σε ευρώ δεν θα ωφεληθούν;" Ε ας μεινουμε στο ευρω προκειμενου να βγάλουν ανεμποδιστα και άλλα ευρω εξω. Είναι σαφες ότι το πολυ χρημα εφυγε και φευγει απο το εσωτερικό στο πλασιο της λειτουργιας του ενιαιου νομισματος. Και επι δραχμής ειχαμε εξαγωγή κερδων αλλα επρεπε πρωτα να γινει η μετατροπή σε συναλλαγμα. Οι οικονομικές ελιτ θέλουν το ευρω ακριβως για αυτό για να εξάγουν τα υπερκερδη τους. Τι σημαινει αυτο? Διαρκή συρρικνωση της κυκλοφορίας χρηματος στο εσωτερικο της οικονομιάς αρα νεα χαράτσια για να καλυφθουν οι αναγκες του κρατους.
Το δυναμωμα της επιθεσης απεναντι στην εργασία και στον μισθό εγινε απο το 1996 και μετα ακριβως με το επιχειρημα της νομισματικής σταθεροτητας.
Το 1997 ήταν η πρωτη χρονια που ο πληθωρισμός επεσε κάτω από το 10%. Το παρτυ του χρηματιστηριου εγινε αφου πρωτα ειχε καταπολεμηθει ο πληθωρισμός. Αυτή η νομισματική σταθεροποιηση ευνοησε τους μισθούς ή τα κέρδη?
Πληθωρισμός της τάξης του 20% ετησιως (τόσο ήταν στη δεκαετια του 80 - μια κακη δεκαετία για την κερδοφορία του κεφαλαιου) φθείρει τα αδρανή κεφάλαια των καπιταλιστών που αναζητούν ολο και καλύτερες προοπτικες μεγιστου κέρδους να τα τοποθετησουν. Θα είναι ανγκασμενοι να τα επενδυουν προκειμενου να μην απαξιωθούν.
Επίσης η δυνατοτητα του κρατους να τυπώσει νόμισμα για τις απαραιτητες δημόσιες επενδύσεις, θα κινητοποιησει τους παραγωγικούς συντελεστές και ετσι θα προκύψει η αυξηση του μισθου.
Είναι δυνατον να κινδυνολογούμε για τον μισθό σε περιπτωση grexit και να μην προβληματιζομαστε για τις επιπτωσεις ακριβως αυτού του 40% ανεργίας στην αμοιβή της εργασίας όσο παραμένουμε στο ευρώ? Είναι τόσο καλές ο αμοιβές στον κλάδο των ξενοδοχειων σημερα και φοβούνται οι εργαζόμενοι εκεί μην τις χάσουνε με το grexit?
( Σιγουρα εκτός από τους αστούς, απωλειες με το εθνικό νομισμα θα έχουν και τμηματα της μεσαιας τάξης ειτε αυτα εντάσονται στο κρατος ειτε στην "αγορα" που έχουν αποκτήσει αξιοζηλευτο κοινωνικο status στις συνθηκες της κοινωνικής αποδομησης).
Οσο για τις τραπεζες ειναι ξεκαθαρο τι προτιμούν. Ευρω και συνεχεις ανακεφαλαιοποιησεις για τις "μαυρες τρυπες" τους.
.

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 6:40 μ.μ.

@9 Αυγούστου 2015 - 4:10 μ.μ
Δηλαδή αυτό που προτείνετε είναι άλλη μια διαχείριση του καπιταλιστικού συστήματος. Με άλλο μείγμα κι εσείς όπως μας έλεγε κι ο επίσημος σύριζα. Κι είδαμε πού κατέληξε με τη συμμετοχή μάλιστα στην κυβέρνηση και του Λαφαζάνη. Εσείς προτείνετε να φύγουμε απ' την ΕΕ αλλά τα μέσα παραγωγής να μείνουν στα χέρια των καπιταλιστών. Και βέβαια κάποιοι απ' τους καπιταλιστές - που ανέφερα πιο πάνω- θα ωφεληθούν και καποιοι όχι. Γι' αυτό και δεν θέλουν όλοι απ' τις οικονομικές ελίτ το ευρώ. Κάποιοι θέλουν την δραχμή.Τώρα να σου πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι η κινητοποίηση των παραγωγικών συντελεστών θα ανεβάσει τους μισθούς. Δηλαδή κάνανε τόσο κόπο να τους κατεβάσουν οι πλουσιοι και τα τσιράκια τους στις κυβερνήσεις και τώρα θα τους ανεβάσουν; Και όχι, δεν δίνονται καλοί μισθοί στα ξενοδοχεία-γιατί; πού δινονται;- αλλά τα κέρδη των μεγαλοξενοδόχων είναι πολύ μεγάλα. Γιατί δηλαδή πιστεύετε ότι οι πλούσιοι θα δώσουν καλύτερους μισθούς με τη δική σας διαχείριση; Πώς θα τους το επιβάλλετε; Εκτός αν νομίζετε ότι θα τα δώσουν από μονοι τους γιατί είναι καλοί άνθρωποι. "Υγιείς" όπως σας άρεσε να τους λέτε παλιά με τον Τσίπρα αγκαλιά.
΄Οσο για αυτούς που βγάζουν τα λεφτά τους έξω και τα έχουν σε ευρώ ρώτησα γιατί οταν η Ελλάδα θα γίνει πιο φτηνή άνετα θα μπορούν να έρθουν και να αγοράσουν τα πάντα στην Ελλάδα. Από γη ως αέρα. Οπότε τους συμφέρει κι αυτούς να έρθει η δραχμή στην Ελλάδα.
Για τις τράπεζες δε σε ρώτησα τι θέλουν αυτές. Αλλά τι προτείνετε εσείς να γίνει. Για να μην τις ανακεφαλαιοποιούμε για τις μαύρες τρύπες τους - για τις οποίες μαύρες τρύπες υπεύθυνοι είναι οι καπιταλιστές- μια ζωή.

΄Οχι, δεν είμαι οργανωμένος στο ΚΚΕ αλλά το ψηφίζω τα τελευταία χρόνια. Σ' ευχαριστώ πάντως που απάντησες.

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 7:34 μ.μ.

9:12
Το τι προτεινουμε εμεις μικρή σημασία εχει. Το κκε δια του κουστουμπα προτεινει καπιταλιστικο ευρώ και ανεργια 40%. Ζήτω ο σημίτης που μας εβαλε στο ευρω να ειναι το κεντρικο συνθημα του κκε αν εχετε 5 γραμμαρια τσιπα. Οσο για τις αρλουμπες περι σοσιαλιστικής ελλαδας που λέιι το κκε ας μας πει πρωτα τα μεγαλοστελεχη του από ποιες τρυπές τα εχωσε στο κρατος σε κρισιμα ποστα και μοιράζουν χρημα στους εχοντες την κομματική ευνοια. Τα παραμυθάκια σας γραφειοκρατες δεν μπορειτε να τα πουλήσετε.

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 11:02 μ.μ.

Ρε παιδιά ο Λαφαζανης κι οι υπολοιποι της Πλατφόρμας είναι κατά του μνημονίου; Τότε γιατί δεν ρίχνουν την κυβέρνηση τώρα πριν το υπογράψει παρά τη στηρίζουν -όπως δηλώνουν - για να το επιβάλει;

Ανώνυμος
9 Αυγούστου 2015 στις 11:06 μ.μ.

@9 Αυγούστου 2015 - 7:34 μ.μ
Για ποια μεγαλοστελέχη μιλάς; δεν έχουν όνομα; Πες μας μερικά ονόματα... Πιστεύω ότι θα μπορείς και να το αποδείξεις αυτό που γράφεις γιατί δεν είναι και μικρό πράγμα μια τέτοια κατηγορία...

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 12:07 π.μ.

7.34 Είναι σαν τα κότερα και τις Βίλες του Καπετάν Γίωτη που έλεγε η Αυριανή του Κουρή. Βάλτο καλά μέσα στο μυαλό σου. Η αστική τάξη είχε καλύτερα τσιράκια και δεν τα κατάφερε. Λοιπόν Εξοδος απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων Παραγωγής όσο και να πονάς μαζί με τους Χρυσαυγίτες και το τμήμα της Αστικής Τάξης που σας στηρίζει.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 12:24 π.μ.

Οταν είναι η ανεργία στο 40% εμείς θα περιμενουμε να ετοιμάσει ο κουτσουμπας τον "επιστημονικο σχεδιασμό" οταν το κκε δεν μιλάει καν για τις προυποθεσεις αποκτησης της εξουσιας. (χωρίς να σπασει τζαμι ειχε πει καποιος δικος τους. Οι κλασικοί του μαρξισμού αλλιως το βλεπανε)
Ναι εμεις οι "οπορτουνιστες" κλπ μιλαμε για αλλο μειγμα καπιταλιστικής διαχειρισης. Υπηρχαν εποχές που ο μισθός ηταν καλυτερος και η κερδοφορια μικροτερη? Τι διαφορετικό ισχυε τότε. Και μην μας πειτε ήταν αλλοι οι καιροι γτ και τότε και τώρα παραμενουμε στον ιμπεριαλισμο το απωτατο σταδιο του καπιταλισμου συμφωνα με τον Λενιν. Ο ιδιος ο Μαρξ εδινε σημασια στο ποσοστό κερδους. Πιστευει το κκε οτι μας ειναι αδιαφορο αν ο καπιταλιστης κερδιζει 10% ή 100%?
Εσεις οι "καθαροι" μιλάτε για σοσιαλισμό αλλα αποφευγετε να μας τον περιγραψετε. Πχ θα διαλυσετε το καπιταλιστικο κρατος το οποιο φτιαχτηκε για τους δικους τους σκοπους, θα απαλλοτριωσέτε και ποιες ιδιοκτησιες και μεσα παραγωγής. Ακόμη δεν μας ειπατε ποια είναι η εργατική τάξη και ποιοι οι συμμαχοι της. Και αν αυτη η οποια εργατική τάξη εχει καθοδηγητικό ρόλο ή την θέλετε ουρα των συμμάχων της. Η "σοσιαλιστική ελλαδα" ειναι ενα σλογκαν μόνο δεν λεει και πρεπει να εξειδικευτει.
Επίσης το επιχειρημα οτι θα ερθουν με το ευρω να αγορασουν τα πάντα (αθελα σου μπανεις κι εσυ ετσι στα καταραμενα χωράφια της αστικής διαχειρισης) ειναι ενα επιχειρημα που χρησιμοποιουν οι ιδιοι οι αστοι ως φοβητρο. Δεν τα βγαλαν τα ευρω εξω για να τα γυρισουν κάποια μερα να κανουν επενδυσεις στην ελλαδα. Και αν ακομή αρχισουν μαζικά να αγοραζουν με τα ευρω τους (οταν παμε στην δραχμή) οι αξίες αυτόματα θα αρχισουν να ανεβαινουν. Εδω ξεπουλάνε τις δημοσιες περιουσιες με τα μνημόνια σε πολύ μικροτερες τιμές προκειμενου να μεινουμε στο ευρω. Δηλαδη υπαρχει μπολικη υποκρισια. Ισα ισα με την δραχμή θα είναι που δεν θα υπάρχει το σημερινο ασφυκτικο προβλημα ρευστοτητας που οδηγει σε μνημονια και σε ιδιωτικοποιησεις. Και αυτό προκυπτει ως συμπερασμα μονο αν κοιτάξει κανεις την εξελιξη των ελλειμμάτων από το 2002 (ετος εισαγωγης του ευρω) και μετά σε συγκριση με τα χρονια πριν.
Ξεκαθαρο πλεον οτι το ευρω το θέλουνε οι ντοπιοι αστοι γτ τους δινει απιστευτη μεγαλυτερη δυναμη επιβολής στον κοινωνικό - ταξικό ανταγωνισμό για να περνουν τα μετρα και τους νομους που τους βολευουν.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 1:03 π.μ.

@ 10 Αυγούστου 2015 - 12:24 π.μ.
Χαιρομαι που παραδέχεσαι ότι εσείς θέλετε απλώς ένα άλλο μείγμα διαχείρισης του καπιταλιστικού συστήματος -όπως άλλωστε ήθελε κι ο σύριζα με τα γνωστά αποτελέσματα- κι ότι τελικά αυτό που σας ενδιαφέρει είναι να σώσετε τον καπιταλισμό και μάλιστα στο ανώτερο στάδιό του τον ιμπεριαλισμο. Και καθόλου δε σας ενδιαφέρει η σοσιαλιστική προοπτική της Ελλάδας. Τώρα το γιατί με τη δραχμή δε θα έχουμε καθόλου μνημόνια και ιδιωτικοποιήσεις ούτε προβλημα ρευστότητας αυτό μονο εσύ το ξέρεις. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι και με τη δική σας πρόταση να πάμε απλώς σε άλλο νόμισμα το αφεντικό μου το ίδιο θα με καταπιέζει. Κι η κόρη μου θα συνεχίσει να είναι άνεργη. Γιατί ο καπιταλισμός που γεννάει αυτά τα προβλήματα-και πολλά άλλα- και δεν έχει ενδιαφερθεί ποτέ να τα λύσει, θα είναι κραταιός στην Ελλάδα. Και τα τσιράκια των καπιταλιστών θα κυβερνάνε όπως κάνουν και σήμερα.

10 Αυγούστου 2015 στις 1:23 π.μ.

Ναι Πασοκο, τον καπιταλισμο του Πασοκ ονειρευεσαι, αλλα θα σου μεινει το ονειρο γιατι το αγγουρι θα ειναι τοσο μεγαλο οσο δεν το φανταζεσαι.

Μετα θα ξορκιζεις το κακο κουνοντας το δεξι σαν τον Κασιδιαρη αλλα το κακο δεν θα ξορκιζεται, γιαρτι ο καπιταλισμος ηλιθιε σ αυτο το σταδιο αναπτυξης, εχει πεταξει τα φτασιδια και κοβει λαιμους με λεπιδα.

Τους μικροαστους ηλιθιε θα τους εχει για ορεκτικο μεχρι να τους εξαφανισει.

Για να μη πιδας απ το παραθυρο, μια λυση εχεις.

Οργανωση ΤΩΡΑ με το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, για ανατροπη της δικτατοριας των αστων.

Ολες οι αλλες λυσεις που διαλεγεις, ανεξαρτητα ονοματος, ειναι μνημονιο του κερατα.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 6:58 π.μ.

Ποιος απ' το ΚΚΕ είχε πει ότι δε θα σπάσει τζάμι; Κι ο Μαρξ έδινε σημασία στο ποσοστό κέρδους; Δηλαδή τι έλεγε; ότι με 10% κέρδος είναι καλός καπιταλιστής αλλά με παραπανω όχι;
δεν ειρωνεύομαι με τις ερωτήσεις μου. Απλά ρωτάω γιατί πρώτη φορά τα διαβάζω αυτά.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 7:14 π.μ.

Δηλαδή σε χώρες που δεν είναι στην Ευρωζώνη,κι έχουν το δικο τους νόμισμα, όχι το ευρώ, τα πραγματα είναι καλύτερα για τους λαούς τους; Στη Βρετανία ας πούμε;

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 10:23 π.μ.

12.24 Δηλαδή θα δεχτεί Ο Καπιταλιστής μικρότερο κέρδος επειδή εσύ είσαι πιό όμορφος διαχειρηστής. Πρέπει να Κόψεις τα ληγμένα ΟΠΟΡΤΟΥΝΑ.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 1:31 μ.μ.

12:07 οι χρυσαυγιτες ειναι με το ευρω οπως και το κκε, το πασοκ, το ποταμι, ο τσιπρας, η νουδου και το μητσοτακεικο.
Αυτην την αυριανή που λες μάλλον θα μιλάς για τον κουρη τον συνεταιρο του χνικολαου στου οποιου τις εκπομπες τα στελεχη σας κανανε καριερα. Επειδη εχετε ιστορια με αγοραπωλησιες συχνοτητων και εκδοτικες εργασίες δεν εχει νοημα να ξεχωρίζεις μια εφημεριδα ειδικά από όλον αυτον τον αγγελικο κόσμο. Εκτός αν το κκε αρεσκεται να χρησιμοποιει συμβολισμους και να αποφευγει την ουσια. Και στο κάτω κατω οπως θα ελεγε η παπαρηγα "επιχειρηματιας ειναι και ο κουρης".
Και ο νοων νοειτω

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 1:38 μ.μ.

@ 9 Αυγούστου 2015 - 11:02 μ.μ
Mήπως τους βολεύει να ψηφιστεί κι αυτό το μνημόνιο για να λένε μετά "ο γεγονε γέγονε τα δεχόμαστε και αυτά τα μέτρα και προχωράμε παραπέρα χωρίς άλλα μετρα"; Αυτό το κόλπο δεν κάνανε και με το σύριζα; Φυσικά ξέρανε ότι λέγαν ψέματα κι ότι θα έρχονταν κι άλλα μέτρα.
΄Αλλωστε αν το μνημόνιο αυτο δεν ήταν σίγουρο ότι θα περάσει απ' τη βουλή με τις ψήφους των συνεταίρων των συριζαίων , δηλ. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ΑΝΕΛ και ΠΟΤΑΜΙ είμαστε σίγουροι ότι η Αριστερή Πλατφόρμα δεν θα το ψήφιζε; Είναι τόσο σίγουρο ότι η Αριστερή Πλατφόρμα δεν θέλει να περάσει το μνημόνιο;

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 2:36 μ.μ.

Ακόμη περιμένουμε τα ονοματα των στελεχών του ΚΚΕ που τα έχωσε το ΚΚΕ στο κράτος. Τι τρέχει 9 Αυγούστου 2015 - 7:34 μ.μ;;;; Πότε θα μας τα δώσεις; Εκτός κι αν είναι ψέματα... Διαλέγεις και παίρνεις....

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 2:51 μ.μ.

1.31 Με τον Εθνικό Καπιταλισμό είναι η Χρυσή Αυγή όπως και εσύ και τα τμήματα της Αστικής Τάξης που σας Στηρίζουνε. Το ΚΚΕ μιλάει ξεκάθαρα. Εξοδο απ την Ε.Ε με Κοινωνικοπίηση των μέσων Παραγωγής. Ρίξε όσο λάσπη θέλεις πολή καλύτεροι απο εσένα Σπάσανε τα Μούτρα τους.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 3:35 μ.μ.

1.30 Στις 20 Φλεβάρη όλοι μαζί ψηφίσανε παράταση του 2ου Μνημονίου και τωρα μοιράζουνε τους ρόλους. Κόψε το Οπορτουνιστικό Κουτόχορτο.

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 6:57 μ.μ.

Και γτ να κάνουν απεργια οι εργατες διεκδικωντας αυξηση μισθου? Οπορτουνιστικό δεν ειναι αυτό αφου ουτως ή αλλως στο ιδιο καπιταλιστικό συστημα θα ζουνε. Γτ να έχουν επι μερους διεκδικισεις και να καλλιεργουνται ετσι και αυταπατες και ακόμη χειροτερα να ενσωματωνονται στο καπιταλιστικό συστημα. ( Τα εχει πει καλα η παπαρηγα για την "λαικη οικογένεια" που εχει και μερικα διαμερισματακια για τα παιδια της).

(Οσο για τα ονοματα ας κάνει πρωτα το κκε την επιστημονική ταξική αναλυση της κρατικής υπαλληλίας - μεσης, κατωτερης, και ανωτερης -και τα λέμε. Θυμιζετε και πάλι τον σημίτη που ελεγε οποιος εχει στοιχεια να τα παει στον εισαγγελεα.)

Ανώνυμος
10 Αυγούστου 2015 στις 10:09 μ.μ.

@10 Αυγούστου 2015 - 6:57 μ.μ
Τελικά το ένα ψέμα μετά το άλλο λες. Ψέματα ήταν κι αυτά που έλεγες για τα μεγαλοστελέχη. Εγώ δε θα ασχοληθώ άλλο με τα ψέματά σου θα σου θυμίσω όμως το τέλος του μέντορά σου. Του Καρατζαφέρη. Ξέρεις με τα πολλά διαμερίσματα. Τον έχουν φτυσμένο όλοι ακόμη κι οι παλιοί του συνεργατες. Κι αν έφτυσαν αυτόν που ήταν αυθεντία στη συκοφαντία σκέψου τι θα κανουν σε σένα.

Και ποιος σου μίλησε για εισαγγελέα ρε ψαρούκλα;;;

Ανώνυμος
11 Αυγούστου 2015 στις 12:13 π.μ.

10:09
Τον καρατζαφερη δεν τον ξερω.
Εσυ καποιους αλλους που τους κερνουσε σοκοφρετες ο κασιδιαρης μηπως τους ξερεις?

Ανώνυμος
11 Αυγούστου 2015 στις 12:43 π.μ.

12.13 Λες για την Χρυσή Αυγή που ψηφίσατε αγκαλιά στο Μουσαντένιο Δημοψήφισμα Τσίρκο. Ρε ΟΥΣΤ Ρετάλι.

Ανώνυμος
11 Αυγούστου 2015 στις 12:04 μ.μ.

@11 Αυγούστου 2015 - 12:13 π.μ
Συνεχίζεις και λες ψέματα. Α, ρε Καρατζαφέρη. Πού είσαι να δεις που ουτε οι ανώνυμοι στο διαδίκτυο μαθητες σου δε σε αναγνωρίζουν πια. Εσένα τον μεγάλο προβοκάτορα.
Τον Κασιδιάρη με ρωτάς; Αυτόν που ψήφισε μαζί σας το "ΟΧΙ" στο δημοψήφισμα; Που όπου βρεθεί κι όπου σταθεί φωνάζει "κουμούνια θα πεθάνετε;" Και αμέσως μετά χάνεστε όλοι μαζί μήπως και βρεθεί μπροστά σας κανένας κομμουνιστής και τις φάτε; Κι εγώ τον ξερω κι εσείς τον ξέρετε εκεί στη ΓΑΔΑ.

11 Αυγούστου 2015 στις 8:58 μ.μ.

Το ΚΚΕ λέει στο λαό ότι υπάρχει ελπίδα.

Τα μνημόνια, η φτώχεια, η ανεργία, η εκμετάλλευση του λαού για να κερδίζουν οι λίγοι δεν είναι μονόδρομος, ούτε μπορεί να αποτελεί το μέλλον του ίδιου και των παιδιών του.

Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι η οργάνωση και το δυνάμωμα της πάλης ενάντια στο τρίτο μνημόνιο και τα μέτρα που φέρνει.

Είναι η ενίσχυση των ταξικών και ριζοσπαστικών δυνάμεων στο εργατικό λαϊκό κίνημα για την κατάργηση των αντεργατικών αντιλαϊκών νόμων, την ανάκτηση των απωλειών, την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών, σε ρήξη με την Ε.Ε., το κεφάλαιο και την εξουσία τους

Aυτό που χρειάζεται είναι η συμπόρευση, η στήριξη και ισχυροποίηση του ΚΚΕ, που ποτέ δεν είπε ψέματα στο λαό, στάθηκε πάντα δίπλα του και σήμερα προτείνει τη μοναδική ρεαλιστική φιλολαϊκή διέξοδο:

τη συνολική αποδέσμευση από την Ε.Ε., μονομερή διαγραφή του χρέους, κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, του πλούτου της χώρας με τον ίδιο το λαό στην εξουσία.

13 Αυγούστου 2015 στις 2:20 π.μ.


Οι μωρές παρθένες, οι αποπλανημένες.
Μήπως, όμως δεν τα ήξεραν; Μήπως αλλιώς τα περίμεναν;
Όχι. Και τα ήξεραν και τα περίμεναν.
Όλα τα ξέρει ο οππορτουνισμός. Απλώς έχει διαλέξει ταξικό μετερίζι. Και δεν είναι τυχαίο που πχ το newsbomb του μεγαλοκαπιταλιστή Τάκη-Βιανέξ-Γιαννακόπουλου στο εβδομαδιαίο βαρόμετρο δίνει +9 στον Λαφαζάνη, μακράν του δεύτερου...
Ο ρόλος τους μέσα στο αστικό σύστημα είναι ο ρόλος του αμορτισέρ. Να απορροφήσουν τους κραδασμούς. Να μην επιτρέψουν να φύγει ο κόσμος από το μαντρί του καπιταλισμού.
Τι σου λένε: "Είσαι οργισμένος; είσαι ριζοσπάστης; Πήγαινε με τον Στρατούλη που είναι με την δραχμή. Αυτή είναι η σύγκρουση: δραχμή ή ευρώ".
Δηλαδή καπιταλιστική Ελλάδα με δραχμή ή καπιταλιστική Ελλάδα με ευρώ. Πάντα όμως καπιταλιστική.
Αυτό είναι το νέο "αφήγημα". Ψήφισε εσύ και μη σε νοιάζει. Κι ούτε που να σκεφτείς ότι μπορείς να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Και κυρίως μακριά από το ΚΚΕ.
Τα ποντίκια, είτε μείνουν-είτε φύγουν από τον ΣΥΡΙΖΑ, φροντίζουν για σένα.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger