Home » , » Πατέρας Παύλου: «Τα χέρια του Μιχαλολιάκου είναι βαμμένα με το αίμα του γιου μου» (Βίντεο)

Πατέρας Παύλου: «Τα χέρια του Μιχαλολιάκου είναι βαμμένα με το αίμα του γιου μου» (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015 | 3:58 μ.μ.

Στο βίντεο που παραθέτουμε παρακολουθούμε το ρεπορτάζ που μεταδόθηκε απ’ το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του Mega και το οποίο αναφέρεται στην συγκλονιστική κατάθεση του Παναγιώτη Φύσσα. Ο πατέρα του δολοφονημένου από το μαχαίρι του έμμισθου υπαλλήλου της ναζιστικής συμμορίας Γ. Ρουπακιά, ήταν ξεκάθαρός:
Ο γιος μου ήταν αντιφασίστας και τα τραγούδια του ενοχλούσαν την Χρυσή Αυγή. Η δολοφονία του Παύλου έγινε κατόπιν εντολής που πήρε από «ανώτερο», τόνισε ο πατέρας του Παύλου. Σε ερώτηση δικηγόρου της πολιτικής αγωγής για το ποιος μπορεί να έδωσε την εντολή, απάντησε: «Τα χέρια του Μιχαλολιάκου είναι βαμμένα με το αίμα του γιου μου» είπε.

Σύμφωνα με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ υπήρξαν αντιδράσεις στο ακροατήριο που παρακολουθούσε την δίκη όταν ο συνήγορος υπεράσπισης του Γ. Ρουπακιά δήλωσε ότι δεν δέχεται την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση και ζήτησε να μετατραπεί σε «ανθρωποκτονία από αμέλεια και μάλιστα εν βρασμώ ψυχικής ορμής.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 4:10 μ.μ.

Αλιμονο στον νεο ,που εχασε την ζωη του,με αυτον τον φρικτο τροπο, αλιμονο και στους αμοιρους τους γονεις,τα ξαναζουν ολα καθε λεπτο παλιν,αλλα αλιμονο και σε εμας !! Εκεινος που μας καταλαβε καλα , ειναι ο Μιχαλολιακος. Για αυτο και μας πεταξε μεσα στα μουτρα ,τις δηλωσεις περι ποινικης και πολιτικης ευθυνης....... Ειδατε να εγινε κατι; Αχ μανα μου ,αν υπαρχει μεγαλυτερη ξεφτυλα ας μου την δειξει καποιος!! Αισθανοταν οτι ειχε '' χωρο'' και μας τα ειπε τα ωραια του ο Μιχαλολιακος!!!! Οσο για την δικαιοσυνη μας.......αχ μανα μου παλιν!! Ω !! Μα πραγματι !! Η δικαιοσυνη σιγουρα ειναι τυφλη!! Ετσι και ανοιγε τα ματια ,και δει τους υπηρετες της.........ωω!! Θα πηδηξει και αυτη απο τα μπαλκονια !! Ναι-ναι κυριοι δικαστες μας,ενα πεθαμο φερνετε γυρω σας,και απελπισια. Γινατε ενα ,με το καθε καρακολι, τα μπατσακια ,τα αμορφωτα ,και φυλακιζετε μια γυναικα ,γιατι δεν αποκηρυξε τον συντροφο της!! Εμπρος λοιπον !! Μεχρι κατι Ρουπακιαδες.......και πολυς σας ειναι!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger