Home » , » Μας κάνει πλάκα και ο Κυριάκος!

Μας κάνει πλάκα και ο Κυριάκος!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015 | 1:28 π.μ.

Ανάμεσα στα τόσα «κουφά» που ακούμε αυτές τις μέρες σίγουρα ξεχωρίζει η αιτιολογία που προβάλλει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην προσπάθεια του να διεκδικήσει την αρχηγία της Ν.Δ.

Λες και απευθύνεται σε πολίτες που έχουν μνήμη τσιμέντου μας λέει ότι «ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου».

Φυσικά θα ήταν πλεονασμός τώρα να αναφέρουμε τι έχει σημαδέψει την πολιτική διαδρομή αυτού του «λεβέντη» και ποιο ήταν το αποτέλεσμα που έφερε η παραμονή του σε υπουργικούς θώκους περασμένων κυβερνήσεων.

Οπότε προτιμήσαμε να φτιάξουμε ένα βιντεάκι πλαισιωμένο με την κατάλληλη μουσική και «ντυμένο» με φωτογραφίες που αρμόζουν στην συγκεκριμένη περίπτωση.

 Υ.Γ: Οι πληροφορίες ότι πρόκειται να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον του για την προεδρία της Ν.Δ Χριστοφοράκος, Παυλίδης, Ρουσόπουλος, Λιάπης, και Εφραίμ κρίνονται ως ανακριβείς.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

Ανώνυμος
25 Σεπτεμβρίου 2015 στις 2:06 π.μ.

Είναι τόσο ανίκανος, που χωρίς το μπαμπά του θα ήταν ένα "τίποτα". Σίγουρα τότε θα χάναμε αυτό το "νούμερο" από τα κανάλια και το κυνοβούλιο.
Παραδέχομαι, πως τα γαλάζια γίδια που και που έχουν πλάκα, γιατί στέλνουν στη βουλή το "απόλυτο μηδέν". Αν δεν στοίχιζε ένα κάρο λεφτά (νόμιμα και μη), καθώς κι αν δεν κυβερνούσε εις βάρος μας θα γέλαγα.
Εν τούτοις καταλαβαίνει ακόμα κι ο ίδιος, πόσο "δημοφιλής" είναι η οικογένεια Δρακουμέλ. Φήμες ότι θα αλλάξει το όνομά του (από Κούλης σε Ντόρα) είναι ανακριβείς. mitsos175.

Ανώνυμος
25 Σεπτεμβρίου 2015 στις 7:30 π.μ.

Αγαπητε mitso 175 ,συμφωνω απολυτα. Ομως παω και ενα βημα πιο περα και λεω...''παλιο το αστειο''!! Γελασαμε ,το ειπαμε ,το ξαναειπαμε....Με το αλλο το καινουργιο εγω γελω πιο πολυ!! Αυτο το ''δουλεψα στην οικοδομη δεκα χρονια''!! Αχ παναγια μου!! Δακρυα με εφερε απο τα γελια!! Συμπουρδουλοι ολοι,να καταθεσουν τα πεπραγμενα τους!! Ειναι και ο Αλεξης ...λαικο παιδι!! Και εργατικο,φιλοτιμο,μερακλης και καραμπουζουκλης!! Καλα...δεν το συζητω!!!! Τυφλα να'χει ο Παπαμιχαηλ !! Και η Μπετυ .....Βουγιουκλακη!! Η Μπετυ ομως....οχι εγω!! Εγω να ειμαι καλα να τραγουδω...''λεβεντη μου και αλητη μου''!! Ειπαμε ...ο καθε ενας με την θεση του !! Ντορα,Κουλης, Αλεξης .......τι διαολο γινεται ρε παιδια ; Τελικα ...μονο ο Μαζιωτης γλυτωσε το επιθετο του. Εκεινος ,ειναι Μαζιωτης!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger