Ο ελληνικός λαός έξη ολόκληρα χρόνια ματώνει από την ανελέητη λιτότητα. Η ανεργία, οι καταιγίδες των φόρων και των έκτακτων εισφορών καθώς και το τσεκούρωμα μισθών και συντάξεων, έχουν οδηγήσει στην φτώχεια και στην μιζέρια, τεράστιες λαϊκές μάζες.
Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση, όμως, υπάρχει και μια «οικογένεια» που όχι απλώς είναι ευτυχισμένη, αλλά επιδεικνύει τα πλούτη της σε τέτοιο βαθμός που κάνει τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της να «σκάνε» από ζήλια.
Και μιλάμε φυσικά για την «εφοπλιστική οικογένεια». Οτι πιο αισχρό, βρόμικο και εγκληματικό έχει να επιδείξει η ελληνική πλουτοκρατία, που θησαυρίζει διαχρονικά όχι απλώς με την στήριξη του αστικού κράτους και των κυβερνήσεων του, αλλά και με τις «μπίζνες» της κάθε είδους (Λαθρεμπόριο ναρκωτικών και πετρελαίου, διακίνηση όπλων κλπ).
Εναυσμα γ’ αυτή την εισαγωγή είναι κείμενο που διαβάζουμε στις οικονομικές στήλες Κυριακάτικης εφημερίδας. Απ’ αυτό μαθαίνουμε για τον «επενδυτικό οίστρο» που έχει καταλάβει τους εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν ξεκινήσει «το μεγαλύτερο πρόγραμμα ναυπήγησης πλοίων, με παραγγελίες για 172 δεξαμενόπλοια και 140 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου» Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα έχουν γίνει συνολικά περισσότερες από 400 παραγγελίες ναυπήγησης πλοίων, η αξία των οποίων υπερβαίνει τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια.
Περιττό να τονίσουμε ότι οι «πατριώτες» εφοπλιστές επιλέγουν ξένα ναυπηγία –που έχουν χαμηλότερο κόστος για την κατασκευή των πλοίων τους- καθώς και ξένους ναυτικούς, με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα για να δουλέψουν στα καράβια τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι σύμφωνα με τη «Vessels Value» η αξία των 4.500 συνολικά εμπορικών πλοίων του ελληνόκτητου στόλου αποτιμάται στα 42 δισεκατομμύρια ευρώ και οι έλληνες εφοπλιστές «όχι μόνο διατηρούν την πρώτη θέση παγκοσμίως, αλλά διευρύνουν διαρκώς την απόσταση που τους χωρίζει από τα υπόλοιπα ναυτιλιακά έθνη, όπως η Ιαπωνία, η Κίνα, η Σιγκαπούρη και η Γερμανία».
Διαβάστε επίσης:
Ας ξαναμιλήσουμε για το "εφοπλιστικό θαύμα"
Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση, όμως, υπάρχει και μια «οικογένεια» που όχι απλώς είναι ευτυχισμένη, αλλά επιδεικνύει τα πλούτη της σε τέτοιο βαθμός που κάνει τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της να «σκάνε» από ζήλια.
Και μιλάμε φυσικά για την «εφοπλιστική οικογένεια». Οτι πιο αισχρό, βρόμικο και εγκληματικό έχει να επιδείξει η ελληνική πλουτοκρατία, που θησαυρίζει διαχρονικά όχι απλώς με την στήριξη του αστικού κράτους και των κυβερνήσεων του, αλλά και με τις «μπίζνες» της κάθε είδους (Λαθρεμπόριο ναρκωτικών και πετρελαίου, διακίνηση όπλων κλπ).
Εναυσμα γ’ αυτή την εισαγωγή είναι κείμενο που διαβάζουμε στις οικονομικές στήλες Κυριακάτικης εφημερίδας. Απ’ αυτό μαθαίνουμε για τον «επενδυτικό οίστρο» που έχει καταλάβει τους εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν ξεκινήσει «το μεγαλύτερο πρόγραμμα ναυπήγησης πλοίων, με παραγγελίες για 172 δεξαμενόπλοια και 140 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου» Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα έχουν γίνει συνολικά περισσότερες από 400 παραγγελίες ναυπήγησης πλοίων, η αξία των οποίων υπερβαίνει τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια.
Περιττό να τονίσουμε ότι οι «πατριώτες» εφοπλιστές επιλέγουν ξένα ναυπηγία –που έχουν χαμηλότερο κόστος για την κατασκευή των πλοίων τους- καθώς και ξένους ναυτικούς, με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα για να δουλέψουν στα καράβια τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι σύμφωνα με τη «Vessels Value» η αξία των 4.500 συνολικά εμπορικών πλοίων του ελληνόκτητου στόλου αποτιμάται στα 42 δισεκατομμύρια ευρώ και οι έλληνες εφοπλιστές «όχι μόνο διατηρούν την πρώτη θέση παγκοσμίως, αλλά διευρύνουν διαρκώς την απόσταση που τους χωρίζει από τα υπόλοιπα ναυτιλιακά έθνη, όπως η Ιαπωνία, η Κίνα, η Σιγκαπούρη και η Γερμανία».
Διαβάστε επίσης:
Ας ξαναμιλήσουμε για το "εφοπλιστικό θαύμα"
Δημοσίευση σχολίου