Home » , » Το «Πρώτο Θέμα» διαφημίζει την ξευτίλα του

Το «Πρώτο Θέμα» διαφημίζει την ξευτίλα του

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016 | 1:36 μ.μ.

Με αφορμή την πληρωμένη διαφήμιση που έβαλαν οι εκδότες της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης –στο facebook- ξαναεπαναλαμβάνουμε την ερώτηση που είχε διατυπώσει ο σύντροφος Β σε περασμένη ανάρτησή μας: Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι που δεν έχει προηγούμενο σε καμιά χώρα του πλανήτη, να χρηματοδοτείται δηλαδή ο αναγνώστης για να αγοράσει ένα έντυπο και να μην κουνιέται φύλλο; 

Για τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των δημοσιογράφων, για τους κυβερνητικούς «αρμόδιους», για τους ανταγωνιστές στην τελική της εφημερίδας δεν τρέχει τίποτα; Είναι άξιο προβληματισμού το γεγονός ότι δεν υπάρχει η παραμικρή αντίδραση από τους άλλους εκδότες εφημερίδων, οι οποίοι γνωρίζουν ότι μ’ αυτό τον τρόπο το «Π.Θ» παρουσιάζει μια πλασματική κυκλοφορία και άρα καρπώνεται μεγαλύτερο μερίδιο απ’ την διαφημιστική πίτα,  

Δεν θέλουμε να επαναλαμβάνουμε όσα είχαμε διατυπώσει στην ανάρτηση που αναφέραμε, αλλά δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε ότι η σιωπή που υπάρχει γύρω απ’ αυτό το θέμα είναι εκκωφαντική. Κι όχι μόνο αυτό, είναι και ανεξήγητη. Τόσες ιστοσελίδες δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος υπάρχουν. Ολες αυτές θεωρούν φυσιολογικό το γεγονός ότι για να αυξηθεί η κυκλοφορία του «Π.Θ», καπιταλιστές παρουσιάζονται να πουλούν –μέσω της εφημερίδας του Αναστασιάδη- τα εμπορεύματά τους με ζημιά 15% και απαξιώνουν να ασχοληθούν αυτό το ζήτημα; 
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

31 Αυγούστου 2016 στις 4:21 μ.μ.

Κανείς καπιταλιστής δεν πουλάει με ζημιά!
Δες σχόλιο σε προηγούμενη ανάρτηση και δες για 20%+ μικτό κέρδος τα σούπερ μάρκετ.
Ναι, είναι ακριβή διαφήμιση για τα MyMarket αλλά αν βλέπεις άλλο τρόπο για να μπορεί να ξαναβάλει πελάτες στους βερόπουλους της γειτονιάς να του το πεις. Είναι τόσο απαξιωμένοι οι Βερόπουλοι που οι 100.000 πελάτες του Πρώτου (θ)αίματος δεν θα κάνουν την διαφορά.
Αν το συνεχίσει ο Παντελιάδης τότε το ξαναβλέπουμε. Είναι ασύμφορο για πάνω από έναν μήνα κτλ.

Το προιόν Πρώτο (θ)αίμα ήρθε και την έκατσε στο εκδοτικό στερέωμα ως κάτι που πουλάει ταινίες-ντιβιντιά και έχει μία θέση στην "ελληνική βιβλιοθήκη"(aka τουαλέτα). Τότε πολλοί (εκδιδόμενοι και μη ) το είχαν κάνει θέμα με τις εφημερίδες που ήθελες καροτσάκι για να τις μεταφέρεις. Σήμερα προσπαθούν να επαναφέρουν τα περασμένα μεγαλεια των 100χιλ τιράζ. Μάλλον μάταια.
Σκάνδαλο είναι στα σούπερ μάρκετ να πουλάνε το ένα δώρο αν αγοράσεις άλλο ένα για μία βδομάδα και μετά να πιάνεσαι κορόιδο αφού στο βάζουν 100% ακριβότερα. Για αυτό το αλισβερίσι λένε πως είναι προσφορές των εταιρειών που είναι οι μεγάλες βιομηχανίες όπου και εκεί κυκλοφορεί ο μύθος πως το κέρδος είναι μικρό ρε φίλε, ένα 4% να ουμ... Ο νόμος τση αγοράς και δη τση καπιταλιστικής λέει χωρίς κέρδος κέρατα δεν έχει. Άρα πόσα υπερκέρδη έχουνε οι πολυεθνικές που πουλάνε το εβαπορέ 6ευρώ τα έξι κουτιά αλλά που και που σου κάνουνε έκπτωση τα 2 κουτιά στα έξι και παίρνεις το πακετάκι 4ευρώ, δηλαδή 33% φτηνότερα; οέο;
Μύλος, λοιπόν.
Μακροοικονομικά: ή αυτές οι προσφορές (μείον 30-50%) δείχνουν υπερπαραγωγή και για αυτό οι βιομηχανίες δίνουν όσο - όσο για να φύγει η παραγωγή τους
ή ζούμε σε εποχές που ο παουπερισμός ζει και βασιλεύει και με κάποιον τρόπο πρέπει να φάει για να μην τους φάει ζωντανούς


Μετά την ευγενή τάξη των κουπουνομαζευτρών που οι εφημερίδες δημιούργησαν, δεκαετίες παλαιότερα, σήμερα συναντούμε τους προσφοραγοραστές όλο και πιο συχνά στα σουπερ μάρκετ της γειτονιάς μας. Αν κάθε τρίμηνο κάποιες μέρες έχουν τα μακαρόνια 30λεπτά το πακέτο γιατί να μην πάω να πάρω μαζεμένα 20πακέτα; Εγώ φταίω που αισθάνομαι μαλάκας όταν την επόμενη μέρα μου ζητάνε 60λεπτά για το ίδιο πακέτο;
Εκεί είναι και το οργουελιανό σενάριο: για φαντάσου να πρέπει να διαβάζεις ΠΘ για να παίρνεις μακαρόνια με έκπτωση... Να πρέπει να δουλεύεις στο αφεντικό σου για να παίρνεις το ταμείο ανεργίας, ένα άλλο πράμα...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger