Επανήλθε στην επικαιρότητα το ερώτημα αν η μειονότητα που κατοικεί κύρια στην Θράκη πρέπει να ονομάζεται μουσουλμανική ή Τουρκική. Αφορμή γ’ αυτό η κυβερνητική πρωτοβουλία να ψηφιστεί στην βουλή μια διάταξη η οποία σύμφωνα με τους ΑΝΕΛ ανοίγει τον δρόμο για την αναγνώριση της "Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης".
Μάλιστα κατά τα λεγόμενα του αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή των ΑΝΕΛ, Δημήτρη Καμμένο -αναφερόμαστε σε ένα ομοφοβικό, ρατσιστικό, θρασύδειλο ανθρωπάκι- κάτι τέτοιο θα επιβεβαίωνε «την αλυτρωτική και επικίνδυνη ορολογία της Ισλαμικής Διάσκεψης που θέτει ζήτημα "τουρκικής" μειονότητας όχι μόνο στην Θράκη αλλά και στα Δωδεκάνησα παραχαράσσοντας την Συνθήκη της Λωζάννης».
Στην ίδια κατεύθυνση και η τοποθέτηση των ΑΝΕΛ που με ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν "εθνικά επικίνδυνη", την πρόθεση του ΣΥΡΙΖΑ.
Θα μπορούσαμε να καταλήγαμε με την γνωστή ρήση του Σάμιουελ Τζόνσον «O πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων», όμως θα μιλήσουμε επί της ουσίας επαναφέροντας περασμένη ανάρτησή μας.
Του Γ. Γ.
Με αφορμή τις νέες προκλήσεις των βουλευτών του νεοναζιστικού μορφώματος που αυτή την φορά έβαλαν στο στόχαστρο τους τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ζεϊμπέκ Χουσεΐν, ξαναήλθε στην επικαιρότητα το ερώτημα αν υπάρχει ή όχι Τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα.
Οσα διαδραματίστηκαν στην βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας που περιλαμβάνει και διάταξη για ισλαμικό τέμενος στην Αττική, μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ.
Εγώ θα εστιαστώ σε μια κάθετη διαφωνία μου που έχω με το ΚΚΕ το οποίο ισχυρίζεται ότι «η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα και όχι τουρκική». ("Ριζοσπάστης" 24/4/1014), άποψη που υποστήριξε και εκλαΐκευσε ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος με κείμενο του στην ιστοσελίδα enikos και στο οποίο υποστήριζε: «στη Θράκη υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα. Δεν υπάρχει καμία "τουρκική" μειονότητα. Τελεία. Και παύλα!».
Να κάνουμε μια σημείωση εδώ. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η Τουρκία μέχρι τον Μάρτη του 1924 ήταν επισήμως όχι «εθνικό» (τουρκικό) αλλά «θρησκευτικό» (μουσουλμανικό) κράτος.
Αρχικά ας θυμηθούμε κάποια γεγονότα που δεν δέχονται αμφισβήτησης.
Ηταν Ιούλης τους 1999 όταν τότε τρεις βουλευτές (Γκαλίπ Γκαλίπ –ΠΑΣΟΚ-, Μπιρόλ Ακίφογλου –ΝΔ- και, Μουσταφά Μουσταφά –ΣΥΝ-) υπέγραφαν και έδιναν στην δημοσιότητα το παρακάτω κείμενο:
«Χαιρετίζουμε την αυριανή συμπλήρωση 25 χρόνων από την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Ελλάδα. Επιθυμούμε όμως να επισημάνουμε ότι παρά τις αναμφισβήτητες βελτιώσεις στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά την τελευταία 25ετία, η Ελληνική Δημοκρατία έχει μια σοβαρή αδυναμία: Δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη εθνικών μειονοτήτων στο έδαφός της, παρ’ όλο που πολλοί Ελληνες πολίτες αυτοπροσδιορίζονται εθνικά ως Τούρκοι ή Μακεδόνες. Ζητούμε από την κυβέρνηση να προβεί στα παρακάτω: Να αναγνωρίσει την ύπαρξη μακεδονικής και τουρκικής μειονότητας...».
Αντίδραση απ’ τα κόμματά τους δεν υπήρξε καμιά. Ούτε φυσικά σκέψη να απομακρυνθούν απ’ τις κοινοβουλευτικές του ομάδες αφού έθεταν ευθέως ζήτημα ύπαρξης στην Ελλάδα Τουρκικής και Μακεδονικής μειονότητας, κάτι που δεν αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος.
To βασικό είναι ότι το κείμενο το υπογράφει ο κομμουνιστής γιατρός Μουσταφά Μουσταφά. Είναι ένας επιστήμονας με κύρος στην περιοχή του ενώ υπήρξε υποψήφιος βουλευτής με το ΚΚΕ στις εκλογές του 1981 και αναπληρωματικό μέλος της Κ.Ε του ΚΚΕ. (Μετά την διάσπαση πέρασε στον ΣΥΝ και εκλέχτηκε δυο φορές βουλευτής του).
Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια συνεδρίαση της Κ.Ε, του ΚΚΕ που συζητούνταν το σχετικό ζήτημα, ο ίδιος έθεσε την ηγεσία του Περισσού το εξής ερώτημα: Εγώ είμαι κομμουνιστής και άθεος. Πώς εσείς με βαφτίζετε μουσουλμάνο;
Φυσικά απάντηση δεν πήρε.
Τι απάντηση θα μπορούσε να πάρει άλλωστε αφού είναι όμως εντελώς ανιστόρητη που δεν έχει την παραμικρή σχέση με το μαρξισμό-λενινισμό και την τοποθέτησή του για το εθνικό ζήτημα, η θέση που εκφράζει το ΚΚΕ γι’ αυτό το ζήτημα;
Εκανα μια αναζήτηση στον «Ριζοσπάστη» μήπως βρω το σκεπτικό που τεκμηριώνει αυτή την αντίληψη. Δεν βρήκα κάτι σχετικό παρά μόνο αναφορές στην συνθήκη της Λοζάνης, η οποία, για να μην ξεχνάμε, ήταν μια ιμπεριαλιστική συνθήκη που υπογράφτηκε τον Ιούλη του 1923, με την οποία οι «μεγάλες δυνάμεις» καθόρισαν τα σύνορα στα Βαλκάνια, μετά τον Α’ παγκόσμιο πόλεμο και τη διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Υπήρξαν μαζικοί ξεριζωμοί πληθυσμών, εθνικές καταπιέσεις …
Στην ίδια κατεύθυνση με τις θέσεις του ΚΚΕ και η άποψη του Ν. Μπογιόπουλου: «Η δε Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί αυτό που θα λέγαμε "ακρογωνιαίο λίθο" στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου για την απόκρουση από την Ελλάδα αιτιάσεων που εγείρονται από τρίτους. Όποιος επιχειρεί να ξηλώσει κάποιον "πόντο" από τη Συνθήκη της Λοζάνης επαπειλείται το ξήλωμα όλης της "κάλτσας". Συνεπώς με την Συνθήκη της Λοζάνης δεν "παίζουμε". Ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να "παίζουν". Τελεία. Και παύλα!».
(Απάντηση στο άρθρο του Ν.Μ. έδωσε ο Πέτρος Γιώτης μέσα από τις στήλες της εφημερίδας "ΚΟΝΤΡΑ"
Μάλιστα. Λεπτομέρεια, προφανώς για τον φίλτατο Ν.Μ ότι αυτή η ιμπεριαλιστική συνθήκη έγινε «εργαλείο» στα χέρια των αστικών κυβερνήσεων να καταπιέζουν μειονότητες. (Διαβάστε το άρθρο του Τζεμαλή Μηλιαζήμ, υποψήφιου ευρωβουλευτή με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Αυτή την συνθήκη που υπερασπίζονται ΚΚΕ και Ν. Μπογιόπουλος επικαλείται και σήμερα η Τουρκία ισχυριζόμενη ότι δεν υπάρχει μειονότητα Κούρδων στο έδαφός της, παρά μόνο «Τούρκοι, κουρδικής καταγωγής» και εξαπολύει διωγμούς σε Κούρδους που παλεύουν για στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα.
Κατά την άποψη μου ένα Κομμουνιστικό Κόμμα δεν θα έπρεπε να έχει το παραμικρό πρόβλημα να αναγνωρίσει ότι στην Ελλάδα υπάρχει Τούρκικη και Σλαβομακεδονική μειονότητα. Είναι αστειότητα να κατατάσσεις ένα πληθυσμό με βάση το θρήσκευμα του.
Εδώ υπήρξαν αστοί πολιτικοί που για συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες αναγνώρισαν ξεκάθαρα ότι υπάρχει Τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα ο λεγόμενος «εθνάρχης» Κ. Καραμανλής στη συνάντηση που είχε σαν πρωθυπουργός της Ελλάδας με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Μπουλέντ Ετσεβίτ στο Μοντρέ της Ελβετίας, στις 10-11 Μάρτη του 1978, και αναφέρθηκε ρητά στην ύπαρξη «τουρκικής μειονότητας», στην Ελλάδα.
Θα ολοκληρώσουμε με ένα πολύ χαρακτηριστικό απόσπασμα –μέσα από τις δόσεις αυτοσαρκασμού και σκωπτικής διάθεσης βγαίνουν μεγάλες αλήθειες- από ομιλία του κομμουνιστή Μουσταφά Μουσταφά, που αναφέραμε προηγουμένως, στην ημερίδα για τη μειονότητα της Θράκης που οργάνωσε στις 8/6/2006 στην Αθήνα το Κέντρο Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων και η Ελληνική Ενωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
Διαβάστε επίσης το άρθρο του "Ιου": Η ακατονόμαστη μειονότητα
Μάλιστα κατά τα λεγόμενα του αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή των ΑΝΕΛ, Δημήτρη Καμμένο -αναφερόμαστε σε ένα ομοφοβικό, ρατσιστικό, θρασύδειλο ανθρωπάκι- κάτι τέτοιο θα επιβεβαίωνε «την αλυτρωτική και επικίνδυνη ορολογία της Ισλαμικής Διάσκεψης που θέτει ζήτημα "τουρκικής" μειονότητας όχι μόνο στην Θράκη αλλά και στα Δωδεκάνησα παραχαράσσοντας την Συνθήκη της Λωζάννης».
Στην ίδια κατεύθυνση και η τοποθέτηση των ΑΝΕΛ που με ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν "εθνικά επικίνδυνη", την πρόθεση του ΣΥΡΙΖΑ.
Θα μπορούσαμε να καταλήγαμε με την γνωστή ρήση του Σάμιουελ Τζόνσον «O πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων», όμως θα μιλήσουμε επί της ουσίας επαναφέροντας περασμένη ανάρτησή μας.
Στην Ελλάδα υπάρχει μουσουλμανική ή Τούρκικη μειονότητα;
Με αφορμή τις νέες προκλήσεις των βουλευτών του νεοναζιστικού μορφώματος που αυτή την φορά έβαλαν στο στόχαστρο τους τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ζεϊμπέκ Χουσεΐν, ξαναήλθε στην επικαιρότητα το ερώτημα αν υπάρχει ή όχι Τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα.
Οσα διαδραματίστηκαν στην βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας που περιλαμβάνει και διάταξη για ισλαμικό τέμενος στην Αττική, μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ.
Εγώ θα εστιαστώ σε μια κάθετη διαφωνία μου που έχω με το ΚΚΕ το οποίο ισχυρίζεται ότι «η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα και όχι τουρκική». ("Ριζοσπάστης" 24/4/1014), άποψη που υποστήριξε και εκλαΐκευσε ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος με κείμενο του στην ιστοσελίδα enikos και στο οποίο υποστήριζε: «στη Θράκη υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα. Δεν υπάρχει καμία "τουρκική" μειονότητα. Τελεία. Και παύλα!».
Να κάνουμε μια σημείωση εδώ. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η Τουρκία μέχρι τον Μάρτη του 1924 ήταν επισήμως όχι «εθνικό» (τουρκικό) αλλά «θρησκευτικό» (μουσουλμανικό) κράτος.
Αρχικά ας θυμηθούμε κάποια γεγονότα που δεν δέχονται αμφισβήτησης.
Ηταν Ιούλης τους 1999 όταν τότε τρεις βουλευτές (Γκαλίπ Γκαλίπ –ΠΑΣΟΚ-, Μπιρόλ Ακίφογλου –ΝΔ- και, Μουσταφά Μουσταφά –ΣΥΝ-) υπέγραφαν και έδιναν στην δημοσιότητα το παρακάτω κείμενο:
«Χαιρετίζουμε την αυριανή συμπλήρωση 25 χρόνων από την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Ελλάδα. Επιθυμούμε όμως να επισημάνουμε ότι παρά τις αναμφισβήτητες βελτιώσεις στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά την τελευταία 25ετία, η Ελληνική Δημοκρατία έχει μια σοβαρή αδυναμία: Δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη εθνικών μειονοτήτων στο έδαφός της, παρ’ όλο που πολλοί Ελληνες πολίτες αυτοπροσδιορίζονται εθνικά ως Τούρκοι ή Μακεδόνες. Ζητούμε από την κυβέρνηση να προβεί στα παρακάτω: Να αναγνωρίσει την ύπαρξη μακεδονικής και τουρκικής μειονότητας...».
Αντίδραση απ’ τα κόμματά τους δεν υπήρξε καμιά. Ούτε φυσικά σκέψη να απομακρυνθούν απ’ τις κοινοβουλευτικές του ομάδες αφού έθεταν ευθέως ζήτημα ύπαρξης στην Ελλάδα Τουρκικής και Μακεδονικής μειονότητας, κάτι που δεν αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος.
To βασικό είναι ότι το κείμενο το υπογράφει ο κομμουνιστής γιατρός Μουσταφά Μουσταφά. Είναι ένας επιστήμονας με κύρος στην περιοχή του ενώ υπήρξε υποψήφιος βουλευτής με το ΚΚΕ στις εκλογές του 1981 και αναπληρωματικό μέλος της Κ.Ε του ΚΚΕ. (Μετά την διάσπαση πέρασε στον ΣΥΝ και εκλέχτηκε δυο φορές βουλευτής του).
Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια συνεδρίαση της Κ.Ε, του ΚΚΕ που συζητούνταν το σχετικό ζήτημα, ο ίδιος έθεσε την ηγεσία του Περισσού το εξής ερώτημα: Εγώ είμαι κομμουνιστής και άθεος. Πώς εσείς με βαφτίζετε μουσουλμάνο;
Φυσικά απάντηση δεν πήρε.
Τι απάντηση θα μπορούσε να πάρει άλλωστε αφού είναι όμως εντελώς ανιστόρητη που δεν έχει την παραμικρή σχέση με το μαρξισμό-λενινισμό και την τοποθέτησή του για το εθνικό ζήτημα, η θέση που εκφράζει το ΚΚΕ γι’ αυτό το ζήτημα;
Εκανα μια αναζήτηση στον «Ριζοσπάστη» μήπως βρω το σκεπτικό που τεκμηριώνει αυτή την αντίληψη. Δεν βρήκα κάτι σχετικό παρά μόνο αναφορές στην συνθήκη της Λοζάνης, η οποία, για να μην ξεχνάμε, ήταν μια ιμπεριαλιστική συνθήκη που υπογράφτηκε τον Ιούλη του 1923, με την οποία οι «μεγάλες δυνάμεις» καθόρισαν τα σύνορα στα Βαλκάνια, μετά τον Α’ παγκόσμιο πόλεμο και τη διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Υπήρξαν μαζικοί ξεριζωμοί πληθυσμών, εθνικές καταπιέσεις …
Στην ίδια κατεύθυνση με τις θέσεις του ΚΚΕ και η άποψη του Ν. Μπογιόπουλου: «Η δε Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί αυτό που θα λέγαμε "ακρογωνιαίο λίθο" στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου για την απόκρουση από την Ελλάδα αιτιάσεων που εγείρονται από τρίτους. Όποιος επιχειρεί να ξηλώσει κάποιον "πόντο" από τη Συνθήκη της Λοζάνης επαπειλείται το ξήλωμα όλης της "κάλτσας". Συνεπώς με την Συνθήκη της Λοζάνης δεν "παίζουμε". Ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να "παίζουν". Τελεία. Και παύλα!».
(Απάντηση στο άρθρο του Ν.Μ. έδωσε ο Πέτρος Γιώτης μέσα από τις στήλες της εφημερίδας "ΚΟΝΤΡΑ"
Μάλιστα. Λεπτομέρεια, προφανώς για τον φίλτατο Ν.Μ ότι αυτή η ιμπεριαλιστική συνθήκη έγινε «εργαλείο» στα χέρια των αστικών κυβερνήσεων να καταπιέζουν μειονότητες. (Διαβάστε το άρθρο του Τζεμαλή Μηλιαζήμ, υποψήφιου ευρωβουλευτή με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Αυτή την συνθήκη που υπερασπίζονται ΚΚΕ και Ν. Μπογιόπουλος επικαλείται και σήμερα η Τουρκία ισχυριζόμενη ότι δεν υπάρχει μειονότητα Κούρδων στο έδαφός της, παρά μόνο «Τούρκοι, κουρδικής καταγωγής» και εξαπολύει διωγμούς σε Κούρδους που παλεύουν για στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα.
Κατά την άποψη μου ένα Κομμουνιστικό Κόμμα δεν θα έπρεπε να έχει το παραμικρό πρόβλημα να αναγνωρίσει ότι στην Ελλάδα υπάρχει Τούρκικη και Σλαβομακεδονική μειονότητα. Είναι αστειότητα να κατατάσσεις ένα πληθυσμό με βάση το θρήσκευμα του.
Εδώ υπήρξαν αστοί πολιτικοί που για συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες αναγνώρισαν ξεκάθαρα ότι υπάρχει Τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα ο λεγόμενος «εθνάρχης» Κ. Καραμανλής στη συνάντηση που είχε σαν πρωθυπουργός της Ελλάδας με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Μπουλέντ Ετσεβίτ στο Μοντρέ της Ελβετίας, στις 10-11 Μάρτη του 1978, και αναφέρθηκε ρητά στην ύπαρξη «τουρκικής μειονότητας», στην Ελλάδα.
Θα ολοκληρώσουμε με ένα πολύ χαρακτηριστικό απόσπασμα –μέσα από τις δόσεις αυτοσαρκασμού και σκωπτικής διάθεσης βγαίνουν μεγάλες αλήθειες- από ομιλία του κομμουνιστή Μουσταφά Μουσταφά, που αναφέραμε προηγουμένως, στην ημερίδα για τη μειονότητα της Θράκης που οργάνωσε στις 8/6/2006 στην Αθήνα το Κέντρο Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων και η Ελληνική Ενωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
Μετά τη σύσσωμη καταδίκη μου από όλο τον πολιτικό κόσμο της χώρας, μετά το αϊσιχτίρ του κ. Παπαθεμελή -έτσι είχε πει- μετά από τα κεραυνοβολήματα του κ. Καψή, μετά από την ανακοίνωση ανθρώπων υπευθύνων για το πογκρόμ της 28ης του Γενάρη 1990 στην Κομοτηνή, μετά από τις αναλύσεις σοβαρών δημοσιογράφων για το υποκινούμενο της υπογραφής μου, και τις τοποθετήσεις της συντρόφισσας Παπαρήγα -είχε πει τότε ότι εμείς είμαστε με τις μειονότητες αλλά αυτοί άλλα πράγματα θέλουν, διαμελισμούς και τέτοια, και εξυπηρέτηση αμερικάνικων συμφερόντων- και μετά το πιπέρι που μου έβαλε το κόμμα μου, αισθάνομαι την ανάγκη για το μέλλον το δικό μου, της γυναίκας και των παιδιών μου, να γράψω τα ακόλουθα για αποφυγή παρεξηγήσεων, τουλάχιστον προς τους ανθρώπους που με γνώρισαν, τους συντρόφους μου ανά την Ελλάδα και παγκοσμίως.
Μετά την 25η επέτειο της Δημοκρατίας στη χώρα μου επέρχονται σημαντικές αλλαγές στη ζωή μου, μετά τη σύσσωμη βάφτισή μου -συμπεριλαμβανομένου και του κόμματός μου- από τον πολιτικό κόσμο της χώρας ως μουσουλμάνου βουλευτή.
Προσέλαβα ιεροδιδάσκαλο, απόφοιτο ιερατικής σχολής Σαουδικής Αραβίας, για να μου διδάξει τη μουσουλμανική θρησκεία, την πεντάκις ημερησίως προσευχή, τη νηστεία, τις προσευχές, την τελετουργία, και όλα τα συναφή, διότι αν και 45 ετών μουσουλμάνος δεν τα εγνώριζα.
Ενεγράφην στη λίστα των χατζήδων για την επόμενη περίοδο, για να επισκεφτώ τους ιερούς τόπους του Ισλάμ και να γίνω χατζής, και από δω και πέρα να λέγομαι Χατζή-Μουσταφά Μουσταφά.
Παρήγγειλα σαρίκι με το οποίο θα κυκλοφορώ από δω και πέρα, και δεν θα το αποχωρίζομαι ούτε στη βουλή.
Η νυν σύζυγός μου και οι κόρες μου, ως μειωμένης πίστης και αριστερές δεν αποδέχονται το φερετζέ.
Υπόσχομαι οι επόμενες τρεις γυναίκες που θα παντρευτώ σαν πιστός μουσουλμάνος θα φορούν το φερετζέ και τα εξ αυτών τέκνα μου -καλή μου ώρα- θα είναι μουσουλμάνοι ή μουσουλμάνες με όλη τη σημασία της λέξης.
Θα συμμαχήσω με αγαπητούς συναδέλφους βουλευτές για την τοποθέτηση της εικόνας του Ιησού στη Βουλή -γινόταν τότε συζήτηση για την τοποθέτηση της εικόνας- και την τοποθέτηση ενός μουσουλμανικού αραβουργήματος σε αναλογία ένα προς εκατό κάτω από την εικόνα του Χριστού.
Ζήτησα, τέλος, ήδη από τη Διεύθυνση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ροδόπης να μου αλλάξουν το απολυτήριο Δημοτικού που αναιδώς και ανιστορήτως γράφει ότι απεφοίτησα εν έτει 1967 από το Τουρκικό Δημοτικό Σχολείο του Μεγάλου Δουκάτου Ροδόπης.
Μετά την 25η επέτειο της Δημοκρατίας στη χώρα μου επέρχονται σημαντικές αλλαγές στη ζωή μου, μετά τη σύσσωμη βάφτισή μου -συμπεριλαμβανομένου και του κόμματός μου- από τον πολιτικό κόσμο της χώρας ως μουσουλμάνου βουλευτή.
Προσέλαβα ιεροδιδάσκαλο, απόφοιτο ιερατικής σχολής Σαουδικής Αραβίας, για να μου διδάξει τη μουσουλμανική θρησκεία, την πεντάκις ημερησίως προσευχή, τη νηστεία, τις προσευχές, την τελετουργία, και όλα τα συναφή, διότι αν και 45 ετών μουσουλμάνος δεν τα εγνώριζα.
Ενεγράφην στη λίστα των χατζήδων για την επόμενη περίοδο, για να επισκεφτώ τους ιερούς τόπους του Ισλάμ και να γίνω χατζής, και από δω και πέρα να λέγομαι Χατζή-Μουσταφά Μουσταφά.
Παρήγγειλα σαρίκι με το οποίο θα κυκλοφορώ από δω και πέρα, και δεν θα το αποχωρίζομαι ούτε στη βουλή.
Η νυν σύζυγός μου και οι κόρες μου, ως μειωμένης πίστης και αριστερές δεν αποδέχονται το φερετζέ.
Υπόσχομαι οι επόμενες τρεις γυναίκες που θα παντρευτώ σαν πιστός μουσουλμάνος θα φορούν το φερετζέ και τα εξ αυτών τέκνα μου -καλή μου ώρα- θα είναι μουσουλμάνοι ή μουσουλμάνες με όλη τη σημασία της λέξης.
Θα συμμαχήσω με αγαπητούς συναδέλφους βουλευτές για την τοποθέτηση της εικόνας του Ιησού στη Βουλή -γινόταν τότε συζήτηση για την τοποθέτηση της εικόνας- και την τοποθέτηση ενός μουσουλμανικού αραβουργήματος σε αναλογία ένα προς εκατό κάτω από την εικόνα του Χριστού.
Ζήτησα, τέλος, ήδη από τη Διεύθυνση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ροδόπης να μου αλλάξουν το απολυτήριο Δημοτικού που αναιδώς και ανιστορήτως γράφει ότι απεφοίτησα εν έτει 1967 από το Τουρκικό Δημοτικό Σχολείο του Μεγάλου Δουκάτου Ροδόπης.
Διαβάστε επίσης το άρθρο του "Ιου": Η ακατονόμαστη μειονότητα
+ σχόλια + 25 σχόλια
Μουσταφά Μουσταφά είναι....κομμουνιστής..... και το 1991.... πέρασε στον Συνασπισμό. Ευχαριστούμε αλλα δεν θα πάρουμε. Παιδιά σκεφτείτε κάτι άλλο για να κάνετε Αντικομμουνισμό την ώρα που η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ αποκαλύφθηκε σφάζοντας τον λαό με το ΚΚΕ να έχει δικαιωθεί 100%. Και κάτι ακόμα. Ο Καπιταλισμός στην Ελλάδα είναι στο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ απο το 1911.... Τι γνώμη έχετε........
Τζαμαρία έχεις πλάκα. Μας αποκαλείς σοβινιστές και μας ταυτίζεις με τους εθνικιστές και τους χρυσαυγίτες ενώ εσείς δεν αναγνωρίζετε εθνικές μειονότητες ταυτιζόμενοι με τους εθνικιστές. Αλήθεια η γαλανόλευκη γιατί κυματίζει στον Περισσό;
V For Viva La Revolucion
Ναι, ο Μουσταφά Μουσταφά είναι Κομμουνιστής και άθεος όπως δηλώνει ο ίδιος. Δεν στέκομαι σε ποιό κόμμα ήταν παλιά και σε ποιό είναι σήμερα. Είναι κατά δήλωσή του άθεος.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια συνεδρίαση της Κ.Ε, του ΚΚΕ που συζητούνταν το σχετικό ζήτημα, ο ίδιος σαν αναπληρωματικό μέλος έθεσε την ηγεσία του Περισσού το εξής ερώτημα: Εγώ είμαι κομμουνιστής και άθεος. Πώς εσείς με βαφτίζετε μουσουλμάνο; ενώ ο ίδιος λέει ότι δεν είναι;
Κατά το ΚΚΕ δεν υπάρχει Τουρκική μειονότητα στη Θράκη; Ούτε Μακεδονική στην Δυτική Μακεδονία; Και γιατί η 5η Ολομέλεια έλεγε αυτά που έλεγε για τους Μακεδόνες. Σε πιούς Μακεδόνες αναφερόταν; Σε κατοίκους εξωτερικού;
....Ναι ο Μουσταφά Μουσταφά είναι ....Κομμουνιστής.... και άθεος όπως δηλώνει ο Ιδιος.... χοχοχοχοχοχοχο Να σε καλά γελάσαμε όλοι μέσα στην Μαυρίλα με την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΜΠΡΑΒΟ......
Μόνος σου αποκαλείς τον ευατό σου Σοβινιστή δεν σου φταίει κανεις. Αν το κατάλαβες οτι απο το 1911.... είναι στο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΌ ΣΤΑΔΙΟ όλα καλά. ΜΠΡΑΒΟ.
Τζαμ έχεις αμνησία; Εσύ ρε δεν μας αποκαλούσες σοσιαλσωβινιστές επειδή είμαστε υπέρ της εθνικής ανεξαρτησίας της χώρας μας; Να φρεσκάρω λίγο την μνήμη σου:
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/08/1991.html
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/09/1944.html
Σε ρωτάω λοιπόν το κόμμα σου που έχει τη γαλανόλευκη να κυματίζει μπροστά από τον Περισσό δίπλα στο σφυροδρέπανο είναι...σοσιαλσωβινιστικό, εθνικιστικό τι είναι; Και να σου πω ότι στον κόσμο δεν υπάρχουν χριστιανοί και μουσουλμάνοι υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ-ΤΟΥΡΚΟΙ και άλλοι χριστιανοί και ΕΛΛΗΝΕΣ-ΤΟΥΡΚΟΙ και άλλοι μουσουλμάνοι. Το πιασες; Στην Ελλάδα υπάρχει λοιπόν ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ όσο και αν εσείς παρεούλα με τους ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ και όλους τους τουρκοφάγους εθνικιστές από όλο το φάσμα της Δεξιάς θέλετε να τους βαφτίζετε μουσουλμάνους. Παίζεις δηλαδή το χαρτί του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ και θέλεις να λέγεσαι και κομμουνιστής.
V For Viva La Revolucion
Γιατί ο Μουσταφά δεν είναι Κομμουνιστής; διότι δεν είναι οπαδός του ΚΚΕ; Οσο ήταν στο ΚΚΕ ήταν ; Δηλαδή η ιδιότητα του κομμουνιστή είναι σαμάρι, την έχεις όσο είσαι μέλος ή οπαδός του ΚΚΕ, αλλιώς την χάνεις. Λάθος υπάρχουν και κομμουνιστές εκτός ΚΚΕ.
Τα Στερνά τιμούν τα πρώτα. Δικαίωμα του καθένα να πάει με την Αστική τάξη. Τώρα θα μου πεις αν εξαργυρώνεις ...αγωνες... πιάνεις καλύτερη τιμή. Μεγάλο το δίκιο σου.
Εσύ Τζαμ είσαι χαρούμενος όταν πιπιλάς ότι ο Μουσταφά Μουσταφά δεν είναι νυν κομμουνιστής αλλά τέως. Μάλλον λες ότι δεν ήταν ούτε όταν ήταν στην Κ.Ε του ΚΚΕ. Ετσι; Δηλαδή δεν κάνουν τα ράσα τον παπά. Ωραία. Ο ίδιος λέει ότι είναι άθεος. Εσύ γιατί τον λες Μουσουλμάνο; Και μήπως μπορείς να μας πεις, τα μέλη του ΚΚΕ στην Θράκη, που προφανώς ως κομμουνιστές είναι άθεοι, ούτε χριστιανοί είναι ούτε μουσουλμάνοι, πως πρέπει να τους λέμε;; Μπορείς να απαντήσεις καλέ μου κομμουνιστή; Αν κατάλαβα απο τα παραπάνω και απο αυτά που σου λέει ο Leo, δεν έχεις να πεις τίποτα. Μόνο ότι ο Μουσταφά δεν είναι κομμουνιστής έχεις μάθει ως μυρικαστικό να λες. Ασε για το άλλο που σε ρωτάει ο Leo και πάλι δεν λες τίποτα. Γιατί ανεμίζει η σημαία στο κτίριο του Περισσού; Απορία. Αν δεν μπορείς να απαντήσεις ρώτα τους υπεύθυνους, αλλά πες κάτι. Αλλη ερώτηση. Υπάρχει σήμερα κάποια μειονότητα στην Ελλάδα; π.χ Μακεδονική; Απάντηση περισσού ΟΧΙ. Απάντηση Παπαθεμελή ΟΧΙ. Απάντηση Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών ΟΧΙ. Συγχαρητήρια σε όλους!!
Και αυτά που χτυπιόνται σήμερα κάποιοι στην Φλώρινα και δηλώνουν Εθνικά Μακεδόνες; Α! ναι, έχουν απλώς ένα γλωσσικό ιδίωμα τα "εντώπια" και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Εθνικά Μακεδόνες. Ξύλο τους δίνουν οι εθνικιστές τραμπούκοι της περιοχής, ξύλο θα τους δώσεις και εσύ. Απο πότε τα λέει αυτά το ΚΚΕ και υπάρχει πλήρης ταύτισή με το βαθύ εθνικιστικό ελληνικό κράτος; Και γιατί γίνεται αυτό;
Τι να σου πω ρε Ηλία εγώ που διαδηλώνω τόσα χρόνια την γαλανόλευκη δεν την έχω σηκώσει ποτέ μόνο την κατακόκκινη. Και οι άλλοι που μας τη λένε κιόλας και μας αποκαλούνε και σοσιαλσοβινιστές επειδή είμαστε αντιιμπεριαλιστές ούτε μειονότητες αναγνωρίζουν και το γαλανόλευκο πανί κυματίζει δίπλα στο σφυροδρέπανο. Τι να πω τρελά πράγματα και ο αρχιτρολιάς μούγκα......
V For Viva La Revolucion
Ναι ρε Leo Μόνο ΕΑΜ πολιτικό μέτωπο ξέρει να γράφει. Τώρα δεν μιλάει. Οταν λέει η Παπαρήγα ότι δεν υπάρχει Μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα, μούγκα. Ταξική πάλη, αλλά το γαλανόλευκο κυματίζει. Ε, να πιάνουμε και κανέναν τέτοιο. Τι να πιάνουμε δηλαδή, εδώ έχουν την Κανέλη την Εθνικίστρια βουλευτίνα και σαρώνει στην Α Αθήνας. Αν πουν κάτι για μειονότητες, τους έφυγε με τη μία και πάνε, πετάξανε τα ψηφάκια.
....Μόνο για το ΕΑΜ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ γράφει..... Ασφαλώς και θα γράφω για τα Οπορτουνιστικά μπάχαλα του ΕΥΡΩΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΥ που καταστρέψανε τα πάντα. Σιγά μη σε ρωτάγαμε......
Θαύμασε τζαμ μια πρόσφατη εκτίμηση του ΚΚΕ. "Η εγκατάλειψη από το ΚΚΕ του ρόλου της επαναστατικής πρωτοπορείας μέσα στο Εαμικό κίνημα διαφοροποίησε αποφασιστικά τη μάζα, η είσοδος στο ΕΑΜ πολλών τυχοδιωκτικών στοιχείων, η βασικά μικροαστική συγκρότησή του και η επιμονή του για τις 'καλές διαθέσεις' του αγγλοαμερικάνικου ιμπεριαλισμού, είναι τα αρνητικά στοιχεία που έδωσαν μιαν εξαιρετική αστάθεια στους προσανατολισμούς του με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από άλλες και ειδικότερα από την επιρροή της ιμπεριαλιστικής Αγγλίας και έφερε σε τρομερή δοκιμασία το ΚΚΕ που είχε αποτελέσει το κέντρο βάρους της Αντίστασης". Συμφωνείς ε; Το μόνο που δεν μας είπες ακόμα ήταν ότι δεν έπρεπε ο Λαός να πολεμήσει. Τι κυβέρνηση Μεταξά, τι κυβέρνηση Γερμανικής Κατοχής. Καπιταλιστικές είναι και οι δύο. Πες το και αυτό γραικύλε.
Απόλυτα. Το δεν έπρεπε να πολεμήσει είναι δική σου γνώμη. Ο Λαός σε περίπτωση ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Πολεμάει για την ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ αντιμετωπίζοντας ντόπια και ξένη Αστική τάξη σαν Εισβολέα με Εξοδο απο τον Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και νίκη της Εργατικής Λαικής Εξουσίας.
Ρε Ηλία τι δεν καταλαβαίνεις τι δεν καταλαβαίνεις; Αφού σου το λέει ο άνθρωπος όταν δεχτεί η χώρα σου επίθεση από μία άλλη χώρα με στόχο να την κατακτήσει ΜΗΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ αλλά κάνε εμφύλιο πόλεμο για το σοσιαλισμό δηλαδή στην ουσία ΥΠΟΤΑΞΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ γιατί όταν μία χώρα πολεμά για την εδαφική της και εθνική της κυριαρχία και την ίδια ώρα εσύ πολεμάς την κυβέρνησή της που διεξάγει εθνικοαπελευθερωτικό-αμυντικό πόλεμο ΒΟΗΘΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ. Ο άνθρωπος σε καλεί να γίνεις ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ. Αυτή είναι η άποψή του και η άποψή του κόμματός του. Τι δεν καταλαβαίνεις.......
V For Viva La Revolucion
Καταλαβαίνω τον πανικό σου για την Σωτηρία της Αστικής τάξης αλλά δεν με αφορά. Εσυ καρακόλι του Καπιταλισμού είσαι Σοσιαλσωβινιστής. ΑΞΙΟΣ. ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ απο το 1911......
Καταλαβαίνω και εγώ τον πανικό σου ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΥΛΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ και ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ αλλά δεν ακολουθώ. Είσαι ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΗΣ και εν δυνάμει ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗΣ. ΠΑΝΑΞΙΟΣ. ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΙΜΙΟΥ ΤΗΣ.....
V For Viva La Revolucion
....Τι κυβέρνηση Μεταξά τι Κυβέρνηση Τσολάκογλου Ράλλη. Καπιταλιστικές είναι και οι δυο..... Πολύ σωστά. Η Μια συνέχεια της Αλλης. Χαίρομαι που το κατάλαβες.
Τα κατάλαβα όλα Leo, αλλά ο κρυπτοεθνικιστής, μόνο για Ιμπεριαλιστική Ελλάδα από το 1911 ξέρει και λέει απο τότε που του είπανε να λέει αυτά. Για μειονότητα Τουρκική και Μακεδονική βγάζει σκασμό. Φοβάται να γράψει ότι υπάρχει ούτε ότι δεν υπάρχει γιατί έχει καταλάβει ότι αν γράψει κάτι θα τον κράξουν. Οτι και να γράψει θα τον κράξουν. Είναι απο τα θέματα που το κκε τα προσπερνάει, μόνο όταν σφίγγουν λίγο τα πράγματα, πετάει η Παπαρήγα μία δήλωση ότι "Δεν υπάρχουν Εθνικά Μακεδόνες στην Ελλάδα, άρα δεν υπάρχει και μειονότητα, μόνο γλωσσικό ιδίωμα υπάρχει, τα εντώπια", και άστους αυτούς να χτυπιώνται ότι νιώθουν μέσα τους εθνικά Μακεδόνες. Εδώ και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια τους έχουν δώσει το δικαίωμα να λέγονται Μακεδόνες και κατεβαίνουν και στις Ευρωεκλογές με κόμμα, και ο Τζαμ, σιγή ασυρμάτου. Και αμέσως μετά ξεχνιέται η δήλωση, δεν την ξαναλέει κανένας και ποτέ. Προκάλεσέ τον και θα δεις να σφυρίζει αδιάφορα, θα σου λέει ΕΑΜ πολιτικό μέτωπο και Ιμπεριαλισμός 1911. Αλλού με ξεις καλόγερε και αλλού με τρώει εμένα, την ξέρει την παροιμία.
Εσύ Leo που λες ότι υπάρχει Τούρκική μειονότητα, είσαι σωτήρας της Αστικής Τάξης, και αυτοί που ονομάζουν τους εκεί άθεους κομμουνιστές, μουσουλμάνους, είναι ανατροπείς της Αστικής Τάξης. Μάλλον το αντίστροφο συμβαίνει ρε Τζαμ. Και για να πάμε και λίγο πίσω στο 1989 όταν κυβέρναγε το ΚΚΕ, ο Φλωράκης απαίτησε από το Μητσοτάκη και έβγαλε ένα νόμο όπου ο όρος Κ/Σ αλλάχτηκε με τον όρο Δημοκρατικός Στρατός. Το σταμάτησε εκεί όμως ο Χαρίλαος, και δεν απαίτησε να γυρίσουν στην Ελλάδα όλοι οι πολιτικοί πρόσφυγες. Γύρισαν όλοι που ήταν σε όλα τα κράτη εκτός αυτούς που έμεναν ήταν στο γειτονικό κράτος γιατί είχαν στην ταυτότητα "Μακεδόνας". Και ποίοι ήταν αυτοί; Ολοι μαχητές του ΔΣΕ που πολέμησαν τον Μοναρχοφασισμό και την Αστική Τάξη της Ελλάδας. Οταν πολέμαγαν ήταν καλά, τους ονομάζαμε Μακεδόνες ενώ τώρα τους πετάξαμε στα αζήτητα. Αυτό ήταν πούλημα κανονικό, ενώ θα μπορούσε να τους φέρει. Είχε την δύναμη. Ο Μητσοτάκης τότε, προκειμένου να τον στηρίξει το ΚΚΕ να ανέβει στην εξουσία έκανε ότι του έλεγε ο Χαρίλαος, και αν ο Χαρίλαος το έβαζε βέτο θα το έκανε σίγουρα. Αλλά τι να πούμε, ντροπή και αίσχος.
Τζαμ, στο 10.36 γράφεις "απόλυτα". Το απόλυτα πάει σε αυτά που είναι μέσα στο εισαγωγικά. Κατά τα άλλα έπρεπε να πολεμήσει ο λαός για την δική του ταξική πατρίδα. Εσύ που τα ξέρεις όλα, τους Ιταλούς έπρεπε να τους πολεμήσει; και αν ναι γιατί; Γιατί; Μήπως σε λίγο θα πολεμήσει εσένα ο λαός με αυτά που λες;
Ο Καπετάν Γιώτης απο το 1954 μέχρι το 1972 ήταν Εξόριστος. Ηταν επικεφαλής όταν η Συμμορία του ΑΘΛΙΟΥ ...ΦΑΡΑΚΟΥ.... Ορμησε να διαλύση το ΚΚΕ το 1991.... και συμμετείχε στην Αποκατάσταση των Επαναστατικών χαραχτηριστικών του Κόμματος μέχρι που πέθανε το 2005. ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
κοφτέ τις μαλακιες ,διοτι αν αρχίσουμε τις "τουρκικές" μειονότητες θα φτάσουμε την καλτσα στην συνθήκης της Λαζάνης
LEO
Oi αριστερισμοι της μακεδονικής μειονότητας του Ζαχαριάδη σήμερα,, δεν ειναι απλα τραγέλαφος αλλα επικίνδυνες και αντιδιαλεκτικές....
Γενικά εχεις μια συνήχηση στην σκέψη σου μεταξυ πατριωτισμού και αντιιμπεριαλισμόυ....
Πάντως στο ζήτημα εισαι εκτος της Λενινιστικής σκέψης ..Τα έχουμε ξαναπεί,, αλλα απο μυαλό καβλι...
Εσυ λες δεν έπρεπε να πολεμήσει ο λαός για την ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ. Εγω λέω ότι στον ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ έπρεπε να πολεμήσει για την ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ Αντιμετωπίζοντας ντόπια και ξένη Αστική Τάξη σαν Εισβολέα με Εξοδο απο τον ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ και νίκη της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Εσυ πολέμα για την ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ. Δικό σου πρόβλημα
Ρε τρέχεις να υπερασπιστείς τον Φλωράκη τον παιδοκτόνο, αλλά για το ότι άφησε στα Σκόπια και στη Μπίτολα όλους τους μαχητές του ΔΣΕ να πεθάνουν εκεί δεν λες τίποτα.
Το ξέρεις το ανέκδοτο με το σκουλίκι. Ο μαθητής του Δημοτικού ήξερε φυσική ιστορία μόνο για το σκουλίκι. Το ρωτάει η δασκάλα για την κότα. Αυτός λέει η κότα τρώσει το σκουλίκι που το σκουλίκι είναι ασπόνδυλο, σέρνεται κλπ κλπ. Τον ρωτάει για για το άλογο. Λέει ότι το άλογο ζει 30 χρόνια και όταν πεθάνει θα το φάει το σκουλίκι που το σκουλίκι είναι ασπόνδυλο και μπλα μπλα μπλα. Οτι του έλεγε αυτός έλεγε για το σκουλίκι. Ετσι και εσύ, Το ΕΑΜ πολιτικό μέτωπο και η Ιμπεριαλιστική Ελλάδα του 1911. Μειονότητες ρε υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα??
Εσύ γιατί ρε dionmich λες "Oi αριστερισμοι της μακεδονικής μειονότητας του Ζαχαριάδη σήμερα,, δεν ειναι απλα τραγέλαφος αλλα επικίνδυνες και αντιδιαλεκτικές...."
Δηλαδή: άστα μωρέ αυτά, περασμένα ξεχασμένα. Οχι φίλε δεν είναι οι αριστερισμοί του Ζαχαριάδη. Αλλωστε ο Ζαχαριάδης σήμερα έχει αποκατασταθεί πάτο κορφή, άρα ότι έχει πει οι ΚΚΕδες πρέπει να τα στηρίζουν. Κοίτα τι έλεγε ο Ζαχαριάδης στο 2ο Συνέδριο του ΝΟΦ την 26-3-1949 που έγινε στην Μεγάλη Πρέσπα στους Ψαράδες. "Το Συνέδριό είναι και Συνέδριο ολοκλήρωσης της ενότητας του Ελληνικού με το Μακεδόνικο λαό και οι δύο λαοί επιδιώκουν κοινούς σκοπούς. Αυτή την ενότητα την φυλάγουμε σαν τα μάτια μας, γιατί είναι η βάση για τη νίκη και γιατί ενάντια σ’ αυτή στρέφεται ο εχθρός μας. Ο Μακεδόνικος λαός, ιδιαίτερα στην περιοχή Βίτσι, πρόσφερε στον αγώνα ό,τι είχε και δεν είχε, κι έγινε πραγματικό ολοκαύτωμα. Έδωσε τα παιδιά του, τα κορίτσια του, τα υπάρχοντά του. Ζήτω η ενότητα των δύο λαών".
Δημοσίευση σχολίου