Του Γ. Γ.
Δεν ξέρω τι εξέλιξη θα έχει το καινούργιο σίριαλ της τρομολαγνείας που ξεκίνησε με την πρόσφατη σύλληψη του 29χρονου και ο οποίος σύμφωνα με τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια της ασφάλειας, είχε ρόλο στη «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», τον «Επαναστατικό Αγώνα» και τους «Λαϊκούς Αγωνιστές». Πάντα, με τα όσα διοχετεύει η λεγόμενη αντιτρομοκρατική, και ανακυκλώνουν τα ΜΜΕ, είναι το πρόσωπο πίσω από τα τρομοδέματα σε Λουκά Παπαδήμο, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και ΔΝΤ.
Ανάξιο αναφοράς για τους "λειτουργούς της ενημέρωσης" είναι το γεγονός ότι ο συλληφθείς αρνείται όλες τις κατηγορίες που του αποδίδουν οι μπάτσοι. Για τα ΜΜΕ δεν είναι ο «φερόμενος» -όπως θα έγραφαν για έναν κατηγορούμενο του κοινού ποινικού δικαίου- αλλά ο «επικίνδυνος τρομοκράτης». Σε τέτοιες περιπτώσεις το λεγόμενο τεκμήριο της αθωότητας, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο «νομικός τους πολιτισμός», πάει περίπατο.
Και αυτό είναι εύκολα εξηγήσιμο. Πέρα από τις πολιτικές σκοπιμότητες που υπηρετούν τα καλοταϊσμένα δημοσιοκαφρικά φερέφωνα, για τα ίδια είναι αδιανόητο ότι μπορεί να υπάρξουν άτομα τα οποία με ανιδιοτέλεια, προσωπικό ρίσκο και αυτοθυσία παλεύουν για σκοπούς κάθε άλλο παρά προσωπικούς. (Είναι άλλο θέμα τι άποψη έχει ο καθένας για το αν οι μορφές πάλης που χρησιμοποιούν είναι αποτελεσματικές ή όχι).
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον του 29χρονου αφορά: Συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, τρομοκρατικές πράξεις προμήθειας και κατοχής εκρηκτικών υλών με σκοπό τη χρήση τους σε πρόκληση κοινού κινδύνου και τρομοκρατικές πράξεις για παράνομη κατοχή πιστολιών, πυρομαχικών και εκρηκτικών υλών με σκοπό τον παράνομο εφοδιασμό οργανώσεων. Σύμφωνα με την δίωξη, οι πράξεις αυτές «τελέστηκαν με τρόπο σε έκταση και υπό τις συνθήκες που είναι δυνατόν να βλάψουν σοβαρά τη χώρα με σκοπό να εκφοβίσουν έναν πληθυσμό και να βλάψουν τις θεμελιώδεις συνταγματικές, πολιτικές και οικονομικές δομές της χώρας».
Θα προσπεράσω το τι συμβαίνει με την δικαστική περιπέτεια που περνάει ο κατηγορούμενος νεολαίος σαν "τρομοκράτης", αφού την μόνη ενημέρωση που έχω είναι από τα καθεστωτικά ΜΜΕ.
Θα επαναλάβω κάποιες πάγιες απόψεις μου.
Όπως και να είναι πιστεύω ότι σε μια κοινωνία που έχει εξαθλιωθεί από τις βάρβαρες ταξικές πολιτικές τους όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να αναβιώσουν εποχές τρομολαγνείας και τρομοϋστερίας.
Πιθανόν να δημιουργούσε και αισθήματα χαράς στον κόσμο αν κάποιες οργανώσεις εκτελούσαν κάποια κοινωνικά παράσιτα. Οι μάζες αντιλαμβάνονται ότι τα προβλήματα τους δεν τα δημιουργούν κάποιοι θιασώτες του αντάρτικου πόλης, αλλά ότι οι πραγματικοί τρομοκράτες είναι αυτοί που καθορίζουν την πολιτική που τους οδηγεί στην εξαθλίωση.
Άλλη είναι η βία που απειλεί όλη την ελληνική κοινωνία και όχι τα επιλεγμένα χτυπήματα των οργανώσεων μειοψηφικής ένοπλης βίας. Και αυτή είναι η βία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Μιας βίας που δεν έχει ενόχους, δεν δικάζεται από κανένα δικαστήριο και οι δράστες της είναι οι εγκληματίες του λευκού κολάρου που υπηρετούν και στηρίζουν το απάνθρωπο καπιταλιστικό σύστημα.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης αυτό που διαπιστώνει όποιος έχει επαφή με τον κόσμο της εργασίας και τα λαϊκά στρώματα: Για πρώτη φορά μετά την μεταπολίτευση, ακτιβίστικες ενέργειες, όπως αυτές που κάνει η αναρχική ομάδα "Ρουβίκωνας", έχουν απενοχοποιηθεί στην συνείδηση όχι μόνο κάποιων νεολαίων αλλά και σε άτομα που μέχρι πριν μερικά χρόνια αυτό ήταν αδιανόητο.
Και για να μην υπάρξει καμιά παρανόηση πιστεύω ότι η απελευθέρωση της εργατικής τάξης από τα δεσμά της αστικής δικτατορίας είναι καθήκον της ίδιας και είναι αδιέξοδη η μορφή αγώνα που έχουν επιλέξει όσοι έχουν επιλέξει την ένοπλη μειοψηφική πάλη.
Ας θυμηθούμε και μια άποψη που διατύπωσε ο Δημήτρης Κουφοντίνας μετά από αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην φυλακή: «Ο ριζικός κοινωνικός μετασχηματισμός δεν μπορεί παρά να είναι έργο της κινητοποιημένης και οργανωμένης κοινωνίας. Η δράση του αντάρτικου πόλης δεν μπορεί να νοηθεί σε αντίθεση με τη λαϊκή κινητοποίηση, ανεξάρτητα και αποκομμένα από αυτήν. Αν δεν υπάρχει λαϊκή στήριξη στο αντάρτικο σχέδιο, αναπόφευκτα αυτό οδηγείται στην αποτυχία. Ο αγώνας δεν μπορεί να είναι καθαρά στρατιωτικός. Χρειάζεται να είναι πολιτικοστρατιωτικός».
Απόσπασμα από περασμένη ανάρτηση που ταιριάζει γάντι στο σημερινό έργο. με πρωταγωνιστές δημοσιοκάφρους, που έχουμε ξαναδεί πολλές φορές:
Ηταν σαν να βλέπαμε μπάτσους να βγάζουν το πηλίκιο και να πιάνουν το ματσούκι του τηλεσχολιαστή.
Η επιδίωξη τους ξεκάθαρη. Το μονοπώλιο της βίας πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού. Να παραμείνει αποκλειστικό προνόμιο, περιουσιακό στοιχείο του αστικού κράτους.
Οι πολίτες του οφείλουν να παραμένουν υποταγμένοι και να υφίστανται αυτή τη βία κάθε φορά που διεκδικούν δικαιώματα.
Οι ΜΑΤάδες επιτρέπεται να σου ανοίγουν το κεφάλι με τα γκλομπ, εσύ απαγορεύεται να τους πετάξεις πέτρα.
Οι ΜΑΤάδες επιτρέπεται να σε στέλνουν στο νοσοκομείο με τα χημικά, εσύ απαγορεύεται να πετάξεις μολότοφ (η χρήση της πλέον χαρακτηρίζεται πάντα ως ζεύγος κακουργημάτων: «κατοχή και χρήση εκρηκτικών»!).
Και αν τυχόν κάνεις κάποια ακτιβίστικη ενέργεια –έστω και συμβολική- τότε είσαι τρομοκράτης, αντικοινωνικό στοιχείο κ.λ.π.
Κανένας απ’ τους τηλεσχολιαστές δεν μίλησε για την βία που νιώθει στο πετσί του κάθε μέρα, ο άνεργος, ο συνταξιούχος, ο υποαπασχολούμενος, η γενιά των 300-400 ευρώ.
Κανένας δεν μίλησε για τις τεράστιες ανισότητες που δημιουργεί ο καπιταλισμός. Κανένας δεν αναφέρθηκε στην βία που σκοτώνει κάθε όνειρο νεολαίου, στην βία ενός συστήματος που δολοφονεί το μέλλον της νεολαίας.
Οποιος δεν θέλει να κλείνει τα μάτια του στα κοινωνικά φαινόμενα χωρίς μεγάλη προσπάθεια θα βρει την μήτρα που γεννάει αυτές τις οργανώσεις που επιδίδονται σε "αντισυμβατικές" ενέργειες.
Υπάρχει κοινωνικός πόλεμος. Η αστική τάξη διαθέτει τις δυνάμεις καταστολής, τους νόμους, τους μηχανισμούς που προσπαθούν να διαμορφώσουν πρότυπα, οπτικά πεδία, συνειδήσεις.
Η εργατική τάξη απ’ την άλλη, κατακερματισμένη, εγκλωβισμένη σε κόμματα που σαν θεό τους έχουν τον κοινοβουλευτικό κρετινισμό.
Ανήμπορη να αντισταθεί συλλογικά στην βάρβαρη επέλαση της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας.
Σ’ αυτό τον κοινωνικό πόλεμο κάποιοι/ες επέλεξαν να αντισταθούν με μορφές πάλης τις οποίες θεωρούν ιδανικές για τις σημερινές συνθήκες, σαν ανάχωμα στην επέλαση της καπιταλιστικής βαρβαρότητας και στους εκφραστές της.
Και για να μην παρεξηγηθούμε θα επαναλάβουμε αυτό που είχαμε γράψει αρκετές φορές
Δεν μας εκφράζουν αυτές οι οργανώσεις.
Απ’ την άλλη όμως, όπως μας δείχνει η ντόπια και διεθνής εμπειρία οι οργανώσεις μειοψηφικής επαναστατικής βίας, οι οργανώσεις "ατομικής τρομοκρατίας", όπως τις αποκαλούσε ο Λένιν, είναι σάρκα απ' την σάρκα του αντικαπιταλιστικού κινήματος της κοινωνικής απελευθέρωσης.
Από κει και πέρα μπαίνει ένα άλλο ουσιαστικό ζήτημα. Το πότε και πώς ασκείται η βία, αν είναι επαναστατικά σκόπιμη στη μια ή την άλλη ιστορική συγκυρία, στο ένα ή το άλλο επεισόδιο της αέναης πάλης των τάξεων.
Και πάνω σ’ αυτά τα ζητήματα τακτικής πρέπει να τοποθετηθούμε μέσα στο αντικαπιταλιστικό κίνημα, μακριά από προβοκατορολογίες και ανιστόρητες απόψεις όπως αυτές που εκφράζονται από το ΚΚΕ αλλά και οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.
+ σχόλια + 2 σχόλια
ΟΙ Απόψεις του ΚΚΕ δεν είναι καθόλου ανιστόρητες. Εχουν δικαιωθεί απο την ζωή. Τα Κ.Κ πρέπει να συμμετέχουν στα Αστικά Κοινοβούλια απο θέσεις Εργατικής Λαικής Αντιπολίτευσης για την καλύτερη προβολή των θέσεων και για τα οικονομικά όσο οι Καπιταλιστές έχουν τα μέσα παραγωγής στα χέρια τους. Ταυτόχρονα οι Κομμουνιστές πρέπει να παλεύουνε καθημερινά μέσα απο την ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για να ενώσουν τον λαό σε ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΣΗ και να μπορέσει να αποσπάσει προσωρινά μέτρα ανακούφισης απο την Αστική τάξη. Ταυτόχρονα βάζουμε για ζύμωση την πρόταση εξουσίας του ΚΚΕ και η ζωή τα ξεκαθαρίζει όλα. Αυτά είναι τα καθήκοντα των Κομμουστών στην φάση που βρισκόμαστε.
θα πρέπει να μας πεις ποτε το ΚΚΕ στην ιστορια του την ατομικη τρομοκρατία την αντιμετώπισε σαν μερος του κινήματος ? ..ΠΟΤΕ .ειναι η απαντηση..Εχεις ξελιγώθει απο τα κουμπούρια και τους ρουβικωνες....Αντε αγορι μου προς τα εκει και ασε τους κομουνιστές και την ταξικη παλη που δεν εχεις σχεση..
Εβγαλε μαλι η γλωσα σου να λες σύντροφο τον καλαιντζιδη στο facebook ..Το πρόβλημα ειναι να τους αποδέχεσαι στο ονομα του Μ/Λ ,,ατομικα κανε όσες δημόσιες σχεσεις θες αλλα οχι στο ονομα του Λενιν και της ιστορικης πορειας του ΚΚΕ..
Δημοσίευση σχολίου