Home » , » Γ. Καλαϊτζίδης: Ασφαλίτες διέρρηξαν το σπίτι μου. Το δήλωσα στο Α.Τ σαν πειστήριο προβοκάτσιας (Σε λίγες μέρες θα δημοσιεύσουμε μεγάλη συζήτηση που θα κάνουμε με το μέλος του "Ρουβίκωνα).

Γ. Καλαϊτζίδης: Ασφαλίτες διέρρηξαν το σπίτι μου. Το δήλωσα στο Α.Τ σαν πειστήριο προβοκάτσιας (Σε λίγες μέρες θα δημοσιεύσουμε μεγάλη συζήτηση που θα κάνουμε με το μέλος του "Ρουβίκωνα).

Από giorgis , Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 | 3:48 μ.μ.


Του Γ. Γ.

Το ότι κρατικοί-παρακρατικοί μηχανισμοί είχαν οργανώσει και υλοποιήσει διάρρηξη στο σπίτι του Γιώργου Καλαϊτζίδη, μέλους του "Ρουβίκωνα", για λόγους που μόνο τα σκοτεινά κέντρα που αποφάσισαν και πραγματοποίησαν αυτή την ενέργεια, γνωρίζουν ακριβώς, ήταν γνωστό σε αρκετό κόσμο, εδώ και πολλούς μήνες.

Το μέλος της αναρχικής ομάδας όταν αντιλήφθηκε την "επαγγελματική" και "περίεργη" εισβολή στο σπίτι του, αφού ενημέρωσε τους συντρόφους του, και υποθέτοντας που αποσκοπούσε αυτή η διάρρηξη, θεώρησε σκόπιμο σαν κίνηση αυτοπροστασίας αλλά και για να "κάψει" προβοκάτσιες σε βάρος του "Ρ" να καταγγείλει στο τοπικό αστυνομικό τμήμα της περιοχής την εισβολή στο σπίτι του.

Επειδή αυτό το θέμα αλλά και γενικά ότι έχει σχέση με τις δράσεις αυτής της αναρχικής ομάδας εξακολουθούν να δεσπόζουν στην επικαιρότητα σε λίγες μέρες θα κάνουμε και θα δημοσιεύσουμε μια μεγάλη συζήτηση με τον Γιώργο Καλαϊτζίδη.

Προς το παρόν παραθέτουμε την απάντηση που έδωσε μέσα από την παρουσία του στο facebook το μέλος του "Ρουβίκωνα", απαντώντας στην προβοκάτσια που επιχειρείται σε βάρος του και σε βάρος της συλλογικότητας που συμμετέχει, από δημοσιολόγους, πολιτικάντηδες και κάποια ΜΜΕ:

Στο σημερινό πρωτοσέλιδο των Νέων αλλά και σε δεκάδες άλλα ειδησεογραφικά blogs κυκλοφόρησε η "είδηση" πως έγινε "διάρρηξη σε σπίτι ηγετικού στελέχους του Ρουβίκωνα και αυτός πήρε την Αστυνομία" Επειδή αυτή η "είδηση" αφορά εμένα, θα διευκρινίσω κάποια πράγματα.

Όντως πριν μερικούς μήνες κάποιοι μπούκαραν στο σπίτι μου. Σε αυτήν την "διάρρηξη" παρατήρησα κάποια πράγματα που δεν συνάδουν με μία απλή διάρρηξη από κλεφτρόνια.

1) Η πόρτα δεν είχε κανένα σημάδι παραβίασης, και κλειδιά του σπιτιού μου δεν έχει κανένας άλλος. Βέβαια, έχουν κατασχεθεί δεκάδες φορές για ώρες ή και για μέρες από την Ασφάλεια.

2) Πήραν ένα χρηματικό ποσό αλλά κάποια άλλα χρήματα που ήταν σε εμφανέστατο σημείο δεν τα έκλεψαν.

3) Πήραν προσωπικές μου σημειώσεις αλλά και εσωτερικά κείμενα της ομάδας που περιγράφουν την εσωτερική λειτουργία της.

4) Πήραν προσωπικά μου αντικείμενα μηδενικής αξίας (που όμως είχαν τα δακτυλικά μου αποτυπώματα και dna).

Ερώτηση (;) Τα κλεφτρόνια γιατί να πάρουν προσωπικά αντικείμενα που δεν είχαν αξία; Γιατί πήραν κείμενα της ομάδας και σημειώσεις; Τα υπόλοιπα λεφτά γιατί τα άφησαν; Τόσο επαγγελματίες ήταν που δεν άφησαν κανένα σημάδι παραβίασης;

Αυτή η "διάρρηξη" προφανώς μου φάνηκε πολύ περίεργη και φυσικά ήξερα ότι πλέον κάτι άγνωστοι έχουν στην κατοχή τους προσωπικά μου αντικείμενα με αποτυπώματα και γενετικό μου υλικό, και με τον κίνδυνο να μπορούν να τα "φυτέψουν" οπουδήποτε.
Ως ελάχιστη αυτοπροστασία δήλωσα την κλοπή σε ένα Α.Τ έτσι ώστε να έχω ένα πειστήριο σε περίπτωση προβοκάτσιας και όχι φυσικά για να με προστατεύσει η αστυνομία ή να βρει τους "κλέφτες".

Και τώρα θα παρακαλέσω οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι να βγάλουν τον σκασμό!

Υ.Γ : Αν ποτέ δούμε δημοσιευμένα τα κείμενα της ομάδας που πήραν απ'το σπίτι μου, θα μάθουμε και ποιοι είναι οι κλέφτες!

Γιώργος Καλαϊτζίδης
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger