Home » , , » Ψηφιακή επανάσταση και .. ραπανάκια

Ψηφιακή επανάσταση και .. ραπανάκια

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019 | 3:28 π.μ.

Την είδηση την δημοσιεύει η φυλλάδα του Μαρινάκη, το "Κυριακάτικο Βήμα". Την διασταυρώσαμε όμως και ισχύει. Αποτελεί μια περίπτωση απ' τα "άπλυτα" της Συριζαίικης διακυβέρνησης, εύκολα εντοπίσημη.

Οπως συμβαίνει συνήθως, τις μεγαλύτερες λαμογιές που κάνει μια κυβέρνηση για να εξυπηρετήσει τα "δικά της παιδιά", θα τις μάθουμε όταν αλλάξει ο κυβερνητικός θίασος.
Στην πορεία της διακυβέρνησης της όμως, κάποιες εξόφθαλμες τσιριτζάντουλες που κάνει, για να ωφελήσει δικούς της παρατρεχάμενους, έρχονται στο προσκήνιο

Και σε μια τέτοια αναφέρεται το δημοσίευμα της φυλλάδας που αναφέραμε. Μας γνωστοποιεί μια καραμπινάτη κουτσουκέλα που έγινε, με πρωτοβουλία του υπουργού Νίκου Παππά και είχε σαν αποτέλεσμα κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, χρήματα του σκληρά φορολογούμενου λαού, να καταλήξουν στις τσέπες κάποιων ημετέρων

Ας δούμε ολόκληρο το δημοσίευμα που αναφέραμε:


Ψηφιακή επανάσταση και .. ραπανάκια

Λεφτά για πέταγμα φαίνεται ότι έχουν στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Αλλιώς πώς να εξηγηθεί η απόφαση του υπουργού Νίκου Παππά για την συμμετοχή του υπουργείου στις εξής εκθέσεις: "Zootechnica" για την κτηνοτροφία και την πτηνοτροφία, "Infacoma" για δομικά υλικά, "Aquatherm" για κλιματιστικά, "Detrop" για τρόφιμα-ποτά "Freskon" για φρούτα και λαχανικά και "Philoxienia" για τον τουρισμό.

Και καλά, για την τελευταία το καταλαβαίνουμε, αλλά για τις υπόλοιπες; Πόση σχέση μπορεί να έχει το υπουργείο που οφείλει να βελτιώνει τις τηλεπικοινωνίες και να προάγει την ψηφιακή επανάσταση με τα βοοειδή και τα ραπανάκια;

Εκτός και αν τα 372.000 ευρώ που αναρτήθηκαν στην Διαύγεια είναι ... ψίχουλα την ώρα που υπάρχουν πλείστες άλλες ανάγκες.

Απ' την άλλη, μήπως η απόφαση αυτή έχει σχέση με το γεγονός ότι υπεύθυνος για το πάρκο "Digltal Creece powered by ΥπΨΗΠΤΕ" στη Helexpro" είναι ο Γιώργος Χριστοφορίδης, πρώην σύμβουλος του κ. Παππά και πρώην εκδότης της αλήστου μνήμης εφημερίδας "Το Χωνί" που έπαιρνε τις διαφημίσεις σαν .. μαρούλια;
Μυστήρια πράγματα.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger