Home » , » Τόση ελευθερία του λόγου ...

Τόση ελευθερία του λόγου ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019 | 11:47 μ.μ.

Πηγή:  Γιώργος Καλαϊτζίδης - f/b

Αύριο το πρωί έχω την δίκη για μια ανάρτηση που είχα κάνει στο φεισμπουκ για την επίθεση του Ρουβίκωνα με μπογιές στον ΣΕΒ.
Να θυμίσω πως μια από τις κατηγορίες είναι η ηθική αυτουργία για μια ανάρτηση που ανέβασα...μετά την συγκεκριμένη δράση.

Εκκρεμεί επίσης δίωξη για άλλες τρεις αναρτήσεις που έχω κάνει, για το μακεδονικό συλλαλητήριο, για κάτι πυροβολισμούς στα Εξάρχεια και για ένα σούπερ μάρκετ που απέλυσε κόσμο.
Τόση ελευθερία του λόγου δεν την αντέχω άλλο.

Επίσης εκκρεμούν δίκες μου για:

1.Την συγκέντρωση στο υπουργείο Εξωτερικών.
2.Την μήνυση που μου έκανε η Χρυσή Αυγή για την παρέμβαση στο φασιστομαγαζο Bristol.
3.Την επίθεση στα διόδια του Κιάτου. (στα δικαστήρια Ναυπλίου).
4.Την κατάληψη της ισπανικής πρεσβείας.
5.Την επίθεση με μπογιές στο υπουργείο Εξωτερικών.
6.Την παρέμβαση στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ.
7.Την παρέμβαση στον Ευαγγελισμό στον γιατρό Χαρίτο.
8.Την παρέμβαση στο σπίτι του γερμανού πρέσβη.
9.Την παρέμβαση στο πεντάγωνο.
10.Την επίθεση στην πρεσβεία της Σαουδικής Αραβίας.
11.Την παρέμβαση στο υπουργείο Οικονομικών.
12.Την παρέμβαση στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
13.Την παρέμβαση στο υπουργείο Εξωτερικών με την τσάντα.
14.Την επίθεση με μπογιές στην Βουλή (κακούργημα).
15.Για την παρουσία μου στο νοσοκομείο του ερυθρού σταυρού για τραυματία σύντροφό που τραμπουκίζονταν από μπάτσους.

Αυτά.Καλό χειμώνα να έχουμε.

ΥΓ. Τις δίκες που έχω τις αναφέρω για να υπάρχει μια εικόνα για το τι γίνεται.Τις γράφω εδώ γιατί αλλιώς θα έκανα σπαμ στις ανακοινώσεις του Ιντιμίντια για δύο χρόνια και θα με έβριζε όλος ο κόσμος.

ΥΓ 2. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων που αναφέρω οι δίκες στηρίζονται σε δήθεν αναγνωρίσεις από βιντεοληπτικό υλικό. Οχι σε συλλήψεις που πραγματοποιήθηκαν εκείνη την στιγμή.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger