Home » , » Επιτέλους, δικαστές και μπάτσοι στοχοποίησαν την διαδικτυακή μας παρουσία!

Επιτέλους, δικαστές και μπάτσοι στοχοποίησαν την διαδικτυακή μας παρουσία!

Από giorgis , Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019 | 4:56 μ.μ.

Του Γιώργη Γιαννακέλλη

Σήμερα το πρωί με κάλεσε στο τηλέφωνο ο αξιωματικός υπηρεσίας από το τμήμα Ασφαλείας Α' Περιστερίου. (Από το τηλέφωνο που με καλούσε  210-5711430, διαπίστωσα ότι όντως είχε αυτή την ιδιότητα, αυτός που τηλεφώνησε).
Μου ζήτησε να παρουσιαστώ στην Ασφάλεια γιατί υπάρχει εισαγγελική εντολή για σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος μου, επειδή είμαι υπεύθυνος της ιστοσελίδας vathikokkino.gr στην οποία υπήρξε -σύμφωνα με τον δικαστικό λειτουργό- επιλήψιμο δημοσίευμα.

Επέμενα φορτικά στον μπάτσο να μου πει για τι ακριβώς πρόκειται και η επαναλαμβανόμενη απάντηση που έπαιρνα ήταν να παρουσιαστώ στην Ασφάλεια για να μου δώσει απαντήσεις.
Φυσικά, επειδή η εποχή "περάστε από το Αστυνομικό Τμήμα δια υπόθεσιν σας", ανήκει στο παρελθόν, του απάντησα ότι δεν πρόκειται να πάω στην Ασφάλεια και να πράξει τα νόμιμα.
Ο Ασφαλίτης μου ζήτησε να επιβεβαιώσω την διεύθυνση που μένω, κάτι που δεν είχα αντίρρηση να κάνω.

Προφανώς δεν μπορώ να γνωρίζω τους σχεδιασμούς και τις μεθοδεύσεις δικαστών και ασφαλιτών.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εμείς που συμμετέχουμε στα διαδικτυακά μετερίζια της ιστοσελίδας και του μπλοκ μας, δεν χαμπαριάζουμε από τρομοκρατία και από φρονηματικές ποινικές διώξεις.
Αυτοί την δουλειά τους, κι εμείς την δικιά μας.

Υ.Γ: Επιτέλους, μας στοχοποίησαν κι εμάς. Τόσα χρόνια μας είχαν αφήσει στο απυρόβλητο και είχαμε αρχίσει να αναρωτιόμαστε αν κάτι δεν κάνουμε καλά.       
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger