Home » , » Θεωρητικά πήξαμε στους Αγωγούς. Πρακτικά έχουμε μόνο προβλήματα.

Θεωρητικά πήξαμε στους Αγωγούς. Πρακτικά έχουμε μόνο προβλήματα.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020 | 12:43 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Δε θέλω να χαλάσω τις γιορτές και τα πανηγύρια των καπιταλιστών. Εντάξει ίσως θέλω λιγάκι. Ακούω πολλά και διάφορα για τον αγωγό. Ότι αναβαθμίζει το ρόλο της Ελλάδας, ότι θα τρώμε με χρυσά κουτάλια, ότι τη φέραμε στο Σουλτάνο, μπήκαν οι υπογραφές κλπ κλπ.

Μην πω πάλι το ανέκδοτο με την θεωρία και την πράξη. Θεωρητικά πήξαμε στους Αγωγούς. Πρακτικά έχουμε μόνο προβλήματα.
Κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά. Τα είχα ακούσει ξανά, ακριβώς τα ίδια. Να διαβάσω λίγο εγκυκλοπαίδεια μπας και θυμηθώ... Α ναι!

“Αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης” Να ζήσουμε να το θυμόμαστε το μακαρίτη. Διαβάζω λοιπόν.
“Ο αγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης ήταν σχεδιαζόμενος διαβαλκανικός τεχνητός αγωγός μεταφοράς αργού πετρελαίου από το βουλγαρικό λιμένα Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα, στον ελληνικό λιμένα της Αλεξανδρούπολης...”
Το συνολικό μήκος του αγωγού ήταν 280 χλμ. Τα 135 επί Ελληνικού εδάφους.

Θα είχαμε και μ' αυτόν γεωστρατηγικά οφέλη, θα πλουτίζαμε, θα έσκαγαν από το κακό τους οι Τούρκοι, ακριβώς ότι λένε και τώρα. Και το ξανθό γένος θα μας έδινε την Πόλη.
Τελικά έδωσαν αντιαεροπορικά στους γείτονες.
Τι έγινε; - Γκαντεμιά. 

“Το 1993, ο Έλληνας επιχειρηματίας Νίκος Γρηγοριάδης πρότεινε τη δημιουργία του πετρελαιαγωγού και η πρότασή του υποστηρίχθηκε από τις ελληνικές κυβερνήσεις, ξεκινώντας από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη”... Άμα ξεκινάς με Μητσοτάκη, ας τα να πάνε στο διάολο.
Κι εκεί υπογραφές μπήκαν, έργο δεν έγινε. Το Δεκέμβριο του 2011 η Βουλγαρία είπε “εγώ φεύγω”. Και μείναμε με τον αγωγό στο χέρι.

Καθίστε πρώτα να γίνει και μετά γλεντήστε το. Αλλά να το δούμε, να μη το βαφτίσουμε από τώρα “Γιάννη”.
Γιατί μπορεί μέχρι να γίνει το Ισραήλ να τα βρει με την Τουρκία. Και να προτιμήσουν φθηνότερο σχέδιο. Γιατί αυτό είναι αρκετά ακριβότερο από κείνο που θα ήθελαν Αμερικάνοι και Ευρωπαίοι αλλιώς ήδη θα το είχαν κάνει.
Αλλά και να γίνει μη νομίσετε πως θα κερδίσουν κάτι οι απλοί εργαζόμενοι. Άλλοι θα φάνε με χρυσά κουτάλια.

(Eνα ενδιαφέρον άρθρο στο Σπάρτακο: “Αγωγός EastMed: Ψέματα και Προπαγάνδα ενώ οι ανταγωνισμοί οξύνονται”! Λέγονται τα πράγματα με το όνομα τους. Ρίξτε μια ματιά).

Να προσθέσω πως θα πάρουμε τελικά τα “αόρατα” F- 35 για να γίνει ο αγωγός. Αυτό σημαίνει δυο με τρία κατοστάρικα λιγότερα στις συντάξεις, όπως, αν θυμάστε καλά, είχε προτείνει ο Λεβέντης, που τώρα βλέπει τη Βουλή από μακριά. Το σίγουρο λοιπόν είναι πως θα πληρώσουμε.
Ακόμα υπάρχει κίνδυνος να μπούμε σε περιπέτειες. Γιατί ο βυθός διεκδικείται κι από άλλους. Κι αν τα συμφέροντα είναι μεγάλα αυξάνει η πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν όπλα.
Αν κάνουν πόλεμο για το τίποτα, δεν συμφέρει. Για αγωγό όμως; Προσωπικά δεν θα το γλένταγα και τόσο.

Ένα ανέκδοτο αφιερωμένο στους πανηγυρισμούς:

“Συναντιούνται δυο παλιοί συμμαθητές κι αρχίζουν να λένε τι έκαναν.

“Έχω μια κόρη”, λέει ο ένας.

“Κι εγώ! λέει ο άλλος. Η δική μου τα είχε με ένα μεγαλέμπορο - πολλά λεφτά, έγιναν αρραβώνες, γλέντια, αλλά τα χάλασαν. Μετά βρήκε ένα εργοστασιάρχη, πήγαμε στο εξωτερικό για τους αρραβώνες, κάηκε το πελεκούδι, αλλά τα παιδιά δεν στέριωσαν. Μετά τα έφτιαξε μ' ένα εφοπλιστή, αρραβώνας, κρουαζιέρες, δεξιώσεις, αλλά και πάλι χωρίσανε. Τέλος πάντων. Πες μου για τη δική σου”.

- Τι να σου πω, ρε φίλε. Και μας πουτάνα βγήκε, αλλά δεν το γλεντήσαμε τόσο!”

Αφού σας ψήφισαν τα χαϊβάνια, γλεντήστε το νεοφιλελέ βρικόλακες. Όμως μη μας δώσετε όπλα. Γιατί θα χωθούν σε πατριδοκάπηλους πισινούς. Και μη νομίζετε πως οι μπάτσοι θα σας γλυτώσουν από κανόνια κι άρματα.
Αν εμπλακούμε σε πόλεμο, μετά θα στηθούν κρεμάλες.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger