Home » , , » Ψάχνοντας, γωνία στο κέρμα του ευρώ ...

Ψάχνοντας, γωνία στο κέρμα του ευρώ ...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 26 Μαΐου 2020 | 2:57 π.μ.

Του Σ. Λ

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι περίεργος και ψάχνω να βρω γωνία στο δεκάρικο ενδιαφερόμενος για ζητήματα που για τους έγκυρους δημοσιολόγους είναι ανάξια αναφοράς.
Οπως αυτό που έγραφα για το ότι είναι τουλάχιστον προβληματικό σύζυγος βουλευτού της Ν.Δ., να παίρνει συνέντευξη απ' τον επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας στην οποία ανήκει ο άντρας της.

Εκτός απ' αυτό όμως και σε ένα άλλο σημείο στο όλο στήσιμο της παρουσίασης της συνέντευξης του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Μάρα Ζαχαρέα μου έκανε μεγάλη εντύπωση και για το οποίο δεν είδα την παραμικρή αναφορά. 

Και για να γίνω ποιο συγκεκριμένος. Ολες σχεδόν οι ιστοσελίδες που πρόσκεινται στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικεντρώνονται σε ένα φραστικό λάθος του πρωθυπουργού και στα χιουμοριστικά ως επί το πλείστον σχόλια που επακολούθησαν από χρήστες του διαδικτύου.

Απ' τον ιστότοπο π.χ του Στέλιου Κούλογλου αντιγράφουμε: "Στη «Νότιο Ζηλανδία» αναφέρθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνέντευξή του στο Star. Το λάθος του πρωθυπουργού, που προφανώς ήθελε να αναφερθεί στη Νέα Ζηλανδία, δεν έμεινε ασχολίαστο από τους χρήστες του διαδικτύου και το «πάρτι» ξεκίνησε στα social media". 

Αυτή είναι η ουσία όμως; Εχει προφανώς την σημασία του και ίσως να του άξιζε ένα παραπολιτικό σχολιάκι. Μέχρι εκεί όμως.

Εμένα σαν "περίεργος" που είμαι, άλλο είναι το βασικό της υπόθεσης. Οπως μας είπε η Μάρα Ζαχαρέα η συνέντευξη δεν ήταν "ζωντανή" και είχε μαγνητοσκοπηθεί στο Μέγαρο Μαξίμου. Πριν μεταδοθεί δηλαδή, είχε υποστεί τεχνική επεξεργασία, είχε περάσει από μοντάζ ...
Λογικά πριν βγει στον "αέρα" θα την είχαν δει αρκετά άτομα, τεχνικοί και δημοσιογράφοι. 
Κανείς/α δεν εντόπισε την λεκτική αστοχία του Μητσοτάκη για να την "κόψουν" στο μοντάζ; 
Κατά την άποψη μου αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον της όλης υπόθεσης. 

Αλλά μάλλον εγώ θα είμαι ο "περίεργος", ψάχνοντας, γωνία στο κέρμα του ευρώ ...   
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger