Home » , » Κυριάκο, έχεις αφιέρωση από Μύκονο. Από κάποιο κουμπάρο σου, που έκανε εκεί τουρισμό.

Κυριάκο, έχεις αφιέρωση από Μύκονο. Από κάποιο κουμπάρο σου, που έκανε εκεί τουρισμό.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 20 Ιουλίου 2021 | 11:53 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

“Το σωτήρα εμένα μη μου παριστάνεις
γιατί όσο κι αν εκτιμώ να τρώω ευρώ
σα γλεντώ δεν θέλω έλεγχο να κάνεις
τι θα πιω, αν θα χορέψω, τι θα πω.

Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.
Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.

Απ’ τη κόκα που 'χω πάρει δεν με βλέπω
μα γλεντάω και δεν πα' να εκτραπώ.
Και γι αυτό τους μπάτσους δεν τους επιτρέπω
να μου πουν, αν θα χορέψω, ή θα πιω.

Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.
Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.

Πάρ’ το απόφαση πως δεν σου πέφτει ο λόγος
η κυβέρνηση θα είναι πάντα “υπό”
Υποτάξου και ξηγήσου αναλόγως
ζούμε σε... ένα μπουρδέλο μαγικό!

Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.
Είμαι πλούσιος και το κέφι μου θα κάνω
και θα χέσω κι ένα Κούλη τσαρλατάνο.

Περίμενα νίκη της Μυκόνου, άλλωστε στον πόλεμο νικά συνήθως εκείνος που έχει τα περισσότερα φράγκα.

Δεν περίμενα όμως τόσο γρήγορα, ούτε τόσο άτακτα την υποχώρηση της κυβέρνησης. Βέβαια άμα πουν τα μεγάλα αφεντικά “α παράτα μας ρε μαλάκα”, τσακίζονται, εξαφανίζονται αμέσως.

Μεγάλη πλάκα με το Μυκονιάτικο φιάσκο της ΝΔ.

Είχαμε πει πως ουσιαστικά δεν υπάρχει περίπτωση εκεί να υπάρξει καραντίνα, έληξε και τυπικά πριν προλάβει να εφαρμοστεί. Μιλάμε για πανικό, νίλα, πανωλεθρία!

Τι άλλο να πούμε εμείς; Δικό σας!

“Ανοίγει πάλι η Μύκονος γιατί λέει πάει καλύτερα με τα μέτρα, τα οποία έχουν τεθεί σε ισχύ μερικές ώρες. Τι δούλεμα τρώτε ρε μαλάκες από το ακροδεξιό τσίρκο του Μητσοτάκη;”

“Ξανανοίγει λέει η Μύκονος από Δευτέρα, δεν υπήρχαν κρούσματα, ηθοποιοί από το Χόλιγουντ ήταν”.

“Πως νιώθετε ρε μαλάκες που μείνατε κλεισμένοι 8 μήνες και η Μύκονος 3 μέρες? Καλά όλα στην μεσαία τάξη;”

“Μύκονος φίλε. Σε δυο μέρες τον ξεπάστρεψε τον ιό, εμβόλια και μαλακίες να πούμε”

“Ξανοίγει η Μύκονος . Ναι αυτή που πνιγότανε στα κρούσματα . Σε μια βδομάδα εξαφανίστηκαν . Ειλικρινά λυπάμαι για το δούλεμα που τρώει ο κοσμάκης”

“Τα κρούσματα πέφτουν 2 εβδομάδες μετά τα νέα μέτρα, στη Μύκονο έπεσαν 2 μέρες μετά τις πρώτες ακυρώσεις”

“Ανοίγει ξανά η Μύκονος λέει γιατί είδαν βελτίωση μέσα σε δύο ημέρες χα χα χα”

“Έχω μια μικρή υποψία ότι έπεσε χοντρό λάδωμα για να ανοίξει η Μύκονος”

Και πάρα πολλά άλλα.

Μετά το θρίαμβο της, η Μύκονος θα εγκαινιάσει πολεμικό μουσείο όπου μεταξύ άλλων θα παρουσιάζονται και τα λάφυρα: Μπάτσοι, παπαγάλοι, υπουργοί, δαπίτες γιατροί, τρολλ κλπ. Ένα από τα εκθέματα είναι τα σώβρακα του Μητσοτάκη. Ελαφρώς χεσμένα.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger