Με ενοχλεί ιδιαιτέρως όταν κάποιοι παρομοιάζουν την οπισθοδρομική ευρωπαϊκή μπανανία μας με χώρες όπως η Κολομβία ή το Ιράν. Το θεωρώ πολύ άδικο γι αυτές τις χώρες.
Στην Κολομβία πχ υπάρχει διαφθορά, αλλά δεν κυβερνά τέτοια μαφία, που κυβερνά την αποικία Ελλάδα. Χώρια που γίνονται προσπάθειες να βελτιωθεί η κατάσταση, ενώ εδώ πάμε όλο και πιο πίσω ή πιο κάτω.
Όσο για το Ιράν, πείτε μου, ποιος Ιρανός τόλμησε ποτέ να πει πως γυναίκα που βιάστηκε δεν μπορεί να μείνει έγκυος;! Υπάρχουν οπισθοδρομικής απόψεις, σκοταδιστικές αντιλήψεις, σοβινιστικές αρλούμπες σε πολλές χώρες.
Σε καμία όμως, ούτε καν στο Αφγανιστάν ή ακόμα και στο Ισλαμικό Χαλιφάτο δεν ακούστηκε ποτέ κάτι τόσο εξωφρενικό, τρελό, παράλογο, όπως αυτό που ξεστόμισε ο βρομόστομος Δωδώνης πρώην Ζακύνθου. Είναι το άκρον άωτο του μισογυνισμού.
Δεν το είπαν ταλιμπανιστήρια, το είπε ο δικός μας φασίστας!
Προτείνω δυναμικές κινητοποιήσεις μέχρι να ξεκουμπιστεί το πλυντήριο βιαστών. Όσο για το Ιράν, τη Σαουδική Αραβία και τις υπόλοιπες χώρες, που καταπιέζονται γυναίκες, οι σύντροφοι Κομμουνιστές δίνουν συνεχή και δύσκολο αγώνα.
Εμείς όμως τι κάνουμε εδώ; Θα περιοριστούμε σε μια απλή διαμαρτυρία; Θα δεχτούμε να πληρώνεται από μας αυτός ο αχαρακτήριστος; Αν δεχτούμε κάτι τέτοιο, μας αξίζει ο τίτλος του σανοφάγου.
Καμία άλλη χώρα δεν θα δέχονταν να πληρώνεται από το λαό ένας τέτοιο υποκείμενο, που λέει τα πιο εξωφρενικά και παράλογα πράγματα.
Για να δείτε πόσο πίσω πήγαμε, θα αντιγράψω ένα απόσπασμα από το εξαιρετικό άρθρο της Κατιούσα «Βιασμός: Μύθοι και νομικό πλαίσιο – Από την Αρχαιότητα ως το Μεσαίωνα».
«Σύμφωνα με το νόμο του Χαμουραμπί το 1780 π.Χ, ο πατέρας του οποίου η παρθένα κόρη βιαζόταν έπρεπε να πληρωθεί από το δράστη γιατί η ”τιμή” πώλησης της στο μελλοντικό σύζυγο έπεφτε. Εναλλακτικά αν ο βιαστής ήταν φτωχός μπορούσε να την παντρευτεί.. Αν ο πατέρας δε δεχόταν την παντρειά ή την πληρωμή τότε ο δράστης θανατωνόταν.
Ο νόμος αδιαφορούσε για την προσωπική δικαίωση των θυμάτων. Το αντίθετο μάλιστα. Αν ήσουν παντρεμένη γυναίκα στην Βαβυλωνία ήσουν ένοχη για τον βιασμό σου. Ο νόμος σε τιμωρούσε μαζί με τον βιαστή σου : Σε έδεναν μαζί του και σας πετούσαν σε ένα ποτάμι, ενώ ο μόνος που θα μπορούσε να σε σώσει ήταν ο σύζυγος σου εφόσον το επιθυμούσε».
Εδώ ο Βρομόστομος αμφισβητώντας ευθέως πως μια γυναίκα μπορεί να μείνει έγκυος μετά από ένα βιασμό, αθωώνει πανηγυρικά κάθε βιαστή και γυρίζει ακόμα πιο πίσω κι από την εποχή του Χαλκού! Θα το ανεχτούμε;
+ σχόλια + 1 σχόλια
Ναι, οπως τοσα αλλα και πολυ πιο επικινδυνα για ολοκληρη την κοινωνια. Οι αγριοι τραγοι εχουν παρει αερα και μας πανε γαμιωντας στην "κολαση". Μονο με πηγαδια, πολλα πηγαδια, αδελφια...
Δημοσίευση σχολίου