Σήμερα μέλη της Αντιρατσιστική Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης με αλληλέγγυους στον αγώνα των απεργών πείνας αλυσοδέθηκαν στις δύο εισόδους του πρώη Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδιαφορία της κυβέρνησης σε σχέση με τον αγώνα των μετναστών. Επίσης αναρτήθηκε πανό στον 4ο όροφο του Υπουργείου που έγραφέ "Η κυβέρνηση Παπανδρέου δολοφονεί" Είναι η 37η μέρα απεργία πείνας και η κατάσταση της υγείας των απεργών βρίσκεται σε πολύ κρίσιμο σημείο.
Δικαστήρια της Μπανανίας: Χειρότερα κι απ’ αυτά του Μεσαίωνα.
-
Γράφει ο mitsos175 Διπλό το άρθρο σήμερα, θα ξεκινήσω σχολιάζοντας τις
προσευχές του παπαδαριού για τους λαγοκέφαλους. Η καπήλευση των λόγων του
Ιησού το...
Πριν από 4 ώρες

Δημοσίευση σχολίου