Home » , , » Κατεβάστε/διαβάστε το βιβλίο μου χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε

Κατεβάστε/διαβάστε το βιβλίο μου χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε

Από ciaoant1 , Τρίτη 6 Μαρτίου 2012 | 4:46 μ.μ.

Για όποιον ενδιαφέρεται, πλέον το βιβλίο μου "Η καπιταλιστική κρίση και η επιστροφή του ιμπεριαλισμού" είναι διαθέσιμο για όλους στο ίντερνετ: Μπορείτε να το κατεβάσετε ως .pdf κλικάροντας εδώ, ή και να το διαβάσετε online στο issuu, κλικάροντας εδώ.

Αν κάποιος επιθυμεί το βιβλίο σε έντυπη μορφή, πλέον μπορούν να το παραγγείλουν με 4 ευρώ (μαζί με τα έξοδα αποστολής) στέλνοντας μου ένα mail, μιας και εκτός απροόπτου φεύγω για Αυστραλία το φθινόπωρο, οπότε είναι κρίμα να μείνουν όσα αντίτυπα έχουν απομείνει απούλητα και να σκονίζονται σε κάποια αποθήκη.

Η online έκδοση του βιβλίου στο issuu μπορεί να βρεθεί και εδώ:


Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

6 Μαρτίου 2012 στις 5:03 μ.μ.

Εγώ πάντως το "κατέβασα". Καλά ρε κατέβασα για να διαβάσω όσα διάβαζα επί 7 χρόνια; :))))

Υπόσχομαι πριν φύγεις να σου στείλω σημειώσεις και κρίσεις.

Ανώνυμος
7 Μαρτίου 2012 στις 10:50 π.μ.

Δε βρίσκω το μέιλ σου Γιάννη, για να το παραγγείλω. ποιό είναι;

7 Μαρτίου 2012 στις 11:13 π.μ.

ciaoant1@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger