Home » » Δωρεάν κατέβασμα του βιβλίου μου και σε .epub μορφή

Δωρεάν κατέβασμα του βιβλίου μου και σε .epub μορφή

Από ciaoant1 , Σάββατο 17 Μαρτίου 2012 | 7:00 μ.μ.

Πριν λίγο καιρό είχα ανεβάσει το βιβλίο μου "Η καπιταλιστική κρίση και η επιστροφή του ιμπεριαλισμού" (εδώ το σχετικό link) ώστε να μπορεί όποιος θέλει να το κατεβάσει ή να το διαβάσει online χωρίς πληρωμή.

Επειδή όμως αρκετοί αναγνώστες μου έστειλαν mail και μου ζήτησαν να το μετατρέψω σε .epub αρχείο, ώστε να μπορούν να το διαβάζουν σε ηλεκτρονικούς αναγνώστες (τύπου Kindle, κτλ), σήμερα ανεβάζω το βιβλίο και σε αυτή τη μορφή. Δε ξέρω πόσο δημοφιλείς είναι αυτοί οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες εδώ στην Ελλάδα, πάντως είδα ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, οπότε το link για να κατεβάσετε την .epub έκδοση του βιβλίου μου είναι αυτό.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
20 Μαρτίου 2012 στις 9:46 μ.μ.

den to vreika

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger