Παρακολουθήστε αύριο στις 9 το βράδυ μια εκπομπή – συζήτηση με την Λέτα Ζωτάκη αγωνίστρια από το χώρο της υγείας, πρόεδρο της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Κιλκίς, που πρωτοστάτησε στον ηρωικό αγώνα που έδωσαν πέρυσι, γιατροί, νοσηλευτικό προσωπικό και εργαζόμενοι,με αποκορύφωμα την κατάληψη και την λειτουργία του νοσοκομείου από τους ίδιους τους εργαζόμενους και τον Σπύρο Ραυτόπουλο, μουσουργό, πολιτικό αρθρογράφο και μαχόμενο αγωνιστή των αντισυστημικών κινημάτων και της άμεσης δημοκρατίας.
Κατάληψη στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης για τον Αριστοτέλη Χαντζή
-
Κατάληψη στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης για τον Αριστοτέλη Χαντζή. Τα
Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας είναι μία ιστορική προσφυγική γειτονιά,
ανάμεσ...
Πριν από 4 ώρες

Δημοσίευση σχολίου