Home » , » Μπορεί να επιμείνει το ΚΚΕ;

Μπορεί να επιμείνει το ΚΚΕ;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012 | 9:15 μ.μ.

Από την εφημερίδα "Δρόμος της Αριστεράς"

Διαβάζοντας τις τελευταίες τοποθετήσεις και δυο αφίσες

Ο τρόπος που τοποθετήθηκε η ηγεσία του ΚΚΕ σε διάφορα ζητήματα των τελευταίων ημερών, προκαλεί προβληματισμό. Στο κεντρικό μήνυμα της για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θεωρεί ότι «ο λαός έχει συμφέρον να γυρίσει την πλάτη στα ιδεολογήματα για εθνική ομοψυχία και κατοχή της Ελλάδας», αφού όπως τονίζει, «και τα δύο έχουν στόχο την υποταγή του εργάτη στον κεφαλαιοκράτη». Το ίδιο διάστημα κυκλοφόρησαν δύο αφίσες με την υπογραφή του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, φωτογραφίες του Άρη Βελουχιώτη και του Νίκου Ζαχαριάδη. Στην τελευταία υπήρχε ο τίτλος «Το ΚΚΕ σάλπισε την αντίσταση», αλλά δεν διευκρινίζεται απέναντι σε τι• στον ξένο εισβολέα, στον κατακτητή και στην κατοχή, άραγε;

Ας πάμε τώρα σε ένα άλλο περιστατικό που συνέβη στη Βουλή. Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κατέθεσε πρόταση να κληθεί να δώσει εξηγήσεις για τη λίστα Λαγκάρντ ο Γ. Παπανδρέου, το ΚΚΕ ψήφισε κατά, όπως η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ, προβάλλοντας την άποψη ότι η συνέχιση της εξέτασης πολιτικών προσώπων στη Βουλή, δεν βοηθά στην αποκάλυψη της αλήθειας και αποπροσανατολίζει το λαό. Πριν από λίγες μέρες (25/10) στο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ, όταν τέθηκε η πρόταση για απεργία όλες τις μέρες που θα βρίσκονται στη Βουλή τα νομοσχέδια, το ΠΑΜΕ ψήφισε μαζί με την ΠΑΣΚΕ μια μονοήμερη απεργία, ενώ συνδικαλιστές του πρόβαλαν την άποψη ότι «έτσι κι αλλιώς τα μέτρα θα περάσουν».

Σε πρόσφατη συνέντευξη της η Αλ. Παπαρήγα (29/10) τοποθετήθηκε απέναντι στο επερχόμενο Μνημόνιο-3 ως εξής: «Η λαϊκή αντίδραση πρέπει να συσπειρωθεί στο αίτημα να καταψηφιστούν τα μέτρα, όμως εμείς επισημαίνουμε ότι δεν πρέπει το αίτημα να είναι μόνο η καταψήφιση. Χωρίς αποδέσμευση από την Ε. Ε., οριστική διαγραφή του χρέους και κοινωνικοποίηση, δεν μπορούμε να μιλάμε για πραγματική καταψήφιση των μέτρων». Ενώ σε άλλη συνέντευξη της (1/11), η Αλ. Παπαρήγα καταχώρησε στις εφεδρείες που διαθέτει το σύστημα μια «κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ» καθώς και το «σύνθημα για ενότητα της Αριστεράς». Παράλληλα, κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «έχει μια πολιτική μισό -μισό και με τα μονοπώλια και με το λαό».

Ο πυρήνας αυτών των τοποθετήσεων είναι ότι στην Ελλάδα έχουμε μια ακμαία και κυρίαρχη πλουτοκρατία (μικροϊμπεριαλιστική είχε αποκληθεί παλιότερα) και δεν τίθεται ζήτημα κατοχής και συνακόλουθα διεκδίκησης της πολιτικής και οικονομικής, δηλαδή, της εθνικής ανεξαρτησίας. Στόχος για το λαό αποτελεί μόνο η εδώ και τώρα ανατροπή της κεφαλαιοκρατίας, ενώ παράλληλα, τα κύρια πυρά του λαϊκού κινήματος πρέπει να στοχεύουν στην εδώ και τώρα αποδέσμευση από την Ε.Ε., η οποία Ε.Ε. εκφράζει τα συμφέροντα της διεθνούς πλουτοκρατίας στην οποία ενσωματώνεται και η ελληνική. Περί αυτού πρόκειται και νομίζουμε ότι δεν παραποιούμε την αντίληψη της ηγεσίας του ΚΚΕ.

Η αντίληψη αυτή, ενώ βρίσκεται σε αντίφαση με την ιστορία και τις παλιότερες τοποθετήσεις του ΚΚΕ, μπορούσε να συνέχει τον κομματικό κορμό, όσο διάστημα υπήρχε ανάπτυξη της πολιτικής επιρροής του κόμματος. Ο απογοητευμένος άνθρωπος του λαού ψήφιζε ΚΚΕ, όχι ακριβώς συμφωνώντας με αυτήν την αντίληψη, την οποία άλλωστε δεν πρόβαλε και πολύ το κόμμα, αλλά θεωρώντας  ότι το ΚΚΕ είναι διαφορετικό από όλους τους άλλους.

Βέβαια η αντίληψη αυτή υποτιμά το  πολιτικό στοιχείο, υποτιμά την ανάπτυξη του πολιτικού αγώνα και των κοινωνικών μετώπων,  υποτιμά τη σημασία μιας πολιτικής ρήξης και μετασχηματισμών και εστιάζει σε μια ιδεολογικού χαρακτήρα παρέμβαση με αναφορά σε ένα αόριστο μέλλον -αόριστο στο πώς θα έρθει και στο πώς θα μετασχηματιστεί η λαϊκή συνείδηση για να το υιοθετήσει ως στόχο.
Έτσι, αφενός έμεινε ακάλυπτο ένα ευρύτατο κοινωνικό δυναμικό που ριζοσπαστικοποιήθηκε στη μνημονιακή περίοδο και που τελικά ξέσπασε και εκφράστηκε μέσα από το κίνημα των πλατειών, αφετέρου αφέθηκε πεδίο ανοικτό στον ΣΥΡΙΖΑ για να εκφράσει αυτό το δυναμικό.

Σε τελική ανάλυση, όσο η ηγεσία του ΚΚΕ επιμένει στη συγκεκριμένη αντίληψη, τόσο περισσότερο θα στριμώχνεται και θα αναγκάζεται να ελπίζει  κυρίως στην αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ. Αν υπήρχε  μια αλλαγή, θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα, πολύ πιο ελπιδοφόρα για το λαό  και πολύ πιο δύσκολα για τον αστισμό και τους πάτρωνες του.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 82 σχόλια

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 9:34 μ.μ.

Μιλάμε για άρθρο που έχει πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα.

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 9:56 μ.μ.

Λέγε λέγε κάτι θα μείνει. Νεοπασοκικός γκεμπελισμός σε όλο του το μεγαλείο.

Το ΠΑΣΟΚ χρειάστηκε αρκετά χρόνια για να διανύσει μια διαδρομή πλήρους ενσωμάτωσης που η νεο-αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ τη διένυσε σε μερικούς μόνο μήνες. Εμπρός τώρα για το στάδιο του αριστερόστροφου αυριανισμού. Κρίμα.

ΑΒ

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 10:06 μ.μ.

Ειναι φανερο οτι προκειται περι αρθρου καποιου ΣΥΡΙΖΑΙΟΥ ο οποιος αφου διαστρευλωνει ολη την πολιτικη του ΚΚΕ τα τελευταια 70 χρονια βγαζει το συμπερασμα οτι το ΚΚΕ πρεπει να αλαξει και να γινει σαν τα μουτρα του.
Επειδη ολα αυτα δεν τα λεει απο αγνοια αλα επειδη ειναι βαλτος μια απαντηση μονο......
Βρε αι στο διαολο

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 10:16 μ.μ.

Ωραία! Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά αντιπολιτεύεται το ΚΚΕ με ψέμματα! Για πληροφόρησή σας διαβάστε την ανακοίνωση του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ στην ΑΔΕΔΥ! Ή ακούστε τα ηχογραφημένα πρακτικά.

3 Νοεμβρίου 2012 στις 10:24 μ.μ.

Μετά από μερικές εκατοντάδες λέξεις που όντως έχουν πάρει διαζύγιο με την πραγματικότητα (τόσο που βαριέσαι και να ανασκευάσεις- και μάλλον εκεί στοχεύουν)*, θυμήθικαν τον "αστισμό και τους πατρώνες του".
-Ποιοί; -Οι ΣΥΡΙΖΑίοι!
Ελεος!
-Δώστε τους κανένα υπουργείο πριν μας στείλουν όλους στο Δαφνί!

*"οσο πιο χονδροειδές είναι ένα ψέμα, τόσο πιο έυκολα γίνεται πιστευτό"
Γ.Γκαίμπελς

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 10:30 μ.μ.

Γιατι ρε φιλε πες μας κατι παραπάνω...μην μας αφήνεις ετσι..?

Ανώνυμος
3 Νοεμβρίου 2012 στις 11:44 μ.μ.

Ψηφισε κατα το ΚΚΕ για την κληση του ΓΑΠ στην επιτροπη ;
Eγω ακουσα για ΛΕΥΚΟ.
Και ενα οντως ειναι ΛΕΥΚΟ γιατι ΤΕΤΟΙΟ ΨΕΜΑ στο αρθρο ;

Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός
3 Νοεμβρίου 2012 στις 11:52 μ.μ.

Ρε τσακ σας περιμένω όλους εσάς τους απ' έξω και κριτικά (από το ΣΥ.ΡΙΖ.Α), όταν με το καλό (ή κακό) έρθει η ώρα του (ή και η ώρα μας, αυτό παίζεται), να σας δω τι θα λέτε. Οι Πασοκοι έχουνε πάρει φαλάγγι τους παλιούς συνασπισμένους και κάνετε όλοι την πάπια. Δηλαδή ακόμα και αν κάποιος πίστευε πως οι Συνασπισμένοι είχαν να δώσουν κάτι αν τους δινόταν η ευκαιρία, δεν βλέπετε πως δεν θα την πάρουν καν;; Με πρωτοπαλίκαρα τον Μητρόπουλο, τον Κουρουμπλή και σούπερ σταρ τη Λούκα πάτε και έχετε τα μούτρα να τους υπερασπίζεστε... Άντε και με αντιπρόεδρο τον Γεράσιμο που κάποτε σταύρωνε ο Αλέξης στους δρόμους και τώρα τον εξαγνίζει(;) στην κολυμβήθρα του Σιλοάμ... Όχι άλλο κάρβουνο.

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 12:04 π.μ.

Γιατί να επιμένει άραγε;

Έλα μου ντε;

Δε βλέπει πως στην Ολλανδία των μεσαίο-ιμπεριαλιστών -κατά το μικροϊμπεριαλισμός- η νέα κυβέρνηση συνεργασίας φιλελεύθερων-εργατικών σχηματίζεται πάνω στη συμφωνία περικοπών 16 δις €, 1000€/Ολλανδό περίπου, που προκύπτει από τις δεσμεύσεις της χώρας στα πλαίσια της ΕΕ και της στρατηγικής της "Ευρώπη 2020" για την ανάπτυξη και τη σταθερότητα; Τσάμπα φτιάχνουμε όλοι οι ευρωπαίοι προγράμματα λιτότητας; Τί διάολο, όλοι κατεχόμενοι είμαστε; Από ποιους;

Γιατί σεκταρίζει κατά της μαμάς Ευρώπης, που ρίχνει χρήμα στα κομματικά μας όργανα και ιδρύματα, εργαλεία του κεφαλαίου, και δεν ακολουθεί το ρεύμα;

Αλλάξτε επιτέλους αυτή την ηγεσία του ΚΚΕ. Κάντε τη πιο Europe-friendly, αλλά και μαστούρα-friendly, μπουκώστε κι εσείς σε ευρωενωσιακές χορηγίες και πάψτε επιτέλους να μιλάτε για ιμπεριαλισμούς, καπιταλιστικές λυκοσυμμαχίες, κεφάλαιο, εργατική τάξη και άλλα παρωχημένα και ληγμένα του 20ου αιώνα κι ελάτε μαζί μας στον 21ο αιώνα της μάσας της αριστεράς του κεφαλαίου με ριζοσπαστική ρητορική.

Και στο κάτω κάτω, ναι, στην Ελλάδα μας, η ντόπια πλουτοκρατία και αστική μας τάξη, οι νταβάδες μας δηλαδή, στενάζουν κάτω από τον ζυγό των αντίστοιχων βορειοευρωπαίων μερκελιστών. Όλοι μαζί πρέπει να βοηθήσουμε στην αποτίναξη του ξένου ζυγού και την απελευθέρωση των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας και των εγχώριων καπιταλιστών, για να έλθει η αριστερή ανάπτυξη, αλληλέγγυα με τις άλλες αριστερές δυνάμεις της Ευρώπης.

Τί δε κατάλαβες δηλαδή βαθυκόκκινε, που προβοκάρεις τον εργατικό ευρωπαϊκό διεθνισμό, προβάλλοντας τον κομμουνιστικό κοσμοπολιτισμό των κολλημένων μαρξιστών-λενινιστών;

Trash, πάλι ψάχνεις ψύλλους στ'άχυρα κι εδώ;

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 12:14 π.μ.

Τί να διαψεύσει και τί να απαντήσει κανείς σε όλους αυτούς τους αδέσποτους "αριστερούς" που περιφέρουν τη γραφίδα τους σε όποιον τους λέει μία καλή κουβέντα με αντάλλαγμα την αντικκε στάση τους.

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 12:19 π.μ.

Θα συνεχίσετε για πολύ να τσακώνεστε πάνω απο το πτώμα μας αντί να μας δώσετε πνοή να σηκωθούμε ξανά;

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 1:07 π.μ.

H πρακτική των θιγμένων κομματόσκυλων του Περισσού θυμιζει δυστυχώς όλο και περισσότερο τα μονολιθικά γίδια της ΧΑ. Δεν συζητάνε αυτά που λέει το άρθρο, είτε διαφωνόντας, είε συμπληρόνοντας, δικαιολογοντας κοκ (αυτό που λέμε πολιτικό διάλογο)αλλά βρίζουν και ειρωνέυονται τονσυντάκτη και τον...Σύριζα. Όχι διάλογος αλλά κομματικά βελάσματα. Μην απορείτε που ο λαός σας πήρε χαμπάρι και σας γυρισε την πλάτη (οριστικά)

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 2:01 π.μ.

Για τον Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικό.
Καταρχήν καταστάλαξε τι από όλα αυτά είσαι,γιατί όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει.
Και μιας και άρχισα τις παροιμίες να σου πω και μιά άλλη.
Όσα δεν φτάνει η αλεπού,τα κάνει κρεμαστάρια.Αν όλοι αυτοί που έφυγαν απο το ΠΑΣΟΚ ερχόντουσαν στο κόμμα σου,τώρα θα τους έλεγες σύντροφους.

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 2:09 π.μ.

''Όσο πιο χονδροειδές είναι ένα ψέμα, τόσο πιο εύκολα γίνεται πιστευτό.''
Μήπως,trash,αυτό ισχύει και για το ΚΚΕ,που μας παραμυθιάζει οτι είναι κομμουνιστικό κόμμα?

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 3:32 π.μ.

Στην Κατοχή υπήρχανε πολλοί ντόπιοι συνεργάτες.
Υπήρχανε μαυραγορίτες που πλουτίσανε.
Υπήρχανε ντόπια εκδοτικά συγκροτήματα που υποστηρίζανε τους κατακτητές.
Κανένας κομμουνιστής δεν βρέθηκε να πει ''δεν έχουμε Κατοχή επειδή υπάρχουνε και ντόπιοι συνεργάτες''.
Κανένας κομμουνιστής δεν βρέθηκε να πει ότι όποιος μιλάει για Κατοχή θέλει συνεργασία με τους ντόπιους μεγαλοαστούς.
Κανένας κομμουνιστής δεν είπε ''δεν φτιάχνω ΕΑΜ γιατί θα μου το μαγαρίσουνε οι παπάδες και οι βασιλικοί''.
Δεν είχανε το Μαΐλη να τους καθοδηγεί βλέπετε.
Δεν είχανε το Μαΐλη να τους πει ότι έπρεπε να κάνουνε σοσιαλιστική επανάσταση και μέχρι να ωριμάσει ο καιρός για να την κάνουνε όφειλαν να κάθονται να τους #$#$#%$ οι κατακτητές.





Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός
4 Νοεμβρίου 2012 στις 6:08 π.μ.

Για τον ανώνυμο του 2.01: Πρώτον, το κόμμα μου δεν είναι το Κ.Κ.Ε αλλά ούτε και κανένα άλλο, γενικά δεν έχω κόμμα. Δεύτερον, το ψευδώνυμο μου προφανώς και έχει περιπαικτικό χαρακτήρα και δεν αναφέρεται στις πολιτικές μου πεποιθήσεις, αλλά αφού σ' αρέσουν οι παροιμίες γιατί δε μου λες στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α που λαλούν πολλοί κοκκόροι αν θα ξημερώσει; Τέλος αν υποθέσουμε εντελώς αντιδιαλεκτικά πως ήμουν σε κάποιο κόμμα που αυτοπροσδιορίζει τον εαυτό του σαν ριζοσπαστικό αριστερό και όλοι αυτοί οι πρώην καθεστωτικοί σφουγγοκωλάριοι ερχόντουσαν στο κόμμα μου, απλά ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ από αυτό το κόμμα... Καλή σου νύχτα "σύντροφε"...

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 8:53 π.μ.

Ο ΑΝΤΙΚΚΕΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ Σ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 8:55 π.μ.

ΠΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΙΚΟΥΣ ΚΑΦΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 8:57 π.μ.

http://resaltomag.blogspot.gr/2012/11/blog-post_8300.html

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 8:57 π.μ.

http://resaltomag.blogspot.gr/2012/11/blog-post_3160.html

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 9:27 π.μ.

Όταν το κκε φτάνει στο σημείο νά απαξιώνει το ΕΑΜ,γιατί τάχα μου,δεν είχε ταξικό χαρακτήρα και δεν απέβλεπε στη 'δικτατορία του προλεταριάτου'(Μαίλης στο Ριζισπάστη),μην περιμένουμε και οι οπαδοί του να έχουν άλλη στάση στα γενικώτερα πολιτικά ζητήματα.Πάει καιρός που απο το κόμμα αυτό και τους οπαδούς του έχει χαθεί κάθε κριτική σκέψη και έχει εξοβολιστεί ο διάλογος.Δημιούργησαν ενα κόμμα με φανατισμένους οπαδούς που δεν διαφέρουν απο τους χουλιγκάνους των γηπέδων.Ομνύουν στο Μαρξισμό Λενινισμό και καθημερινά τον ποδοπατούν.Ο φασισμός προελαύνει ακάθεκτος,και αυτοί βρήκαν αφορμή το άρθρο για να επιτεθούν...στον ΣΥΡΙΖΑ!Κατάντια....

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 12:46 μ.μ.

O DROMOS THS ARISTERAS DHMIOYRGITHIKE APO THN KOE KYRIWS BEBEA ME GKRINIA APO TON SYN LOGW AYGHS.EINAI H GKEMPELISTIKH EKDOSH POU O PALE POTE EPANASTATHS KARTEROS DEN MPOROUSE NA KATHODIGEISEI KAI TON RIZOSPASTI SE AYTO TO DROMO GIATI YPHRXE SYNTAKTIKH EPITROPH.STELEXOS GIATROS TOU SYRIZA STO PANEPISTHMIAKO NOSOKOMEIO TOU RIOU SE PHGADAKIA , ELEGE STOUS ERGAZOMENOUS....DEN EINAI KAIROS PLEON GIA APERGIES NA VROUME ALLOUS DROMOUS PALHS POU DEN THA XANOUME APO TO MISTHO MAS....POIOI EINAI YPERMAXOI TVN APERGIWN?SYRIZAIOI TREXTE NA PROLAVETE EN OPSI APERGIAS 48WRHS NA MPEITE STHN SEIRA PALI OPWS SE KATHE APERGIA GIA NA DHLWSETE ASTHENEIA-REPO -PROSWPIKO ASFALEIAS H KANONIKH ADEIA-H GONIKH ADEIA, ALLA NA EISTE STIS SYGKENTRWSEIS NA TO PEZETE APERGOI...AYTO SYMBOULEYATE ALLWSTE NA KANOUN OI ERGAZOMENOI STHN GEN. SYNELEYSH.THELETE KAI APERGIA NA KANETE KAI NA PLHRWNESTE THN MERA THS APERGIAS!!!OSO GIA TON DROMO KINEITE STA PLAISIA POU KINHTHIKE H AYRIANH THN DIARKEIA HGESIAS A. PAPANDREOU,PES...PES KATI THA MEINEI STO TELOS!!SWSTA PRATETE BEBEA GIA ESAS AFOU TWRA EXETE OLOI THN AFROKREMA TOY PASOK STO SYRIZA. ALEITHEIA PESTE MAS PWS 3ANABGEIKE O FWTOPOULOS MELOS TOY SYRIZA PROEDROS STHN GENOP/ ME POIANVN PSIFOUS? ME AYTA POULETE PROSPATHISTE NA PSAREPSETE PSIFALAKIA....OPWS ESEIS LETE PSIFISTE SYRIZA MHN ERTHEI H XRYSH AYGH(XRHSIMOPOIOUN AYTA TA SYSTIMIKA KOMMATA) OPWS O A. PAPANDREOY PSIFISTE PASOK MHN ERTHEI H DE3IA.A3IOI SYNEXISTES TOY. TELOS PES TE MAS KAI GIA TO KEA STHN E.E POU EXETE KAI THN ANTIPROIEDRIA TI APOFASISE? NA STHRIXEI TA METRA POU PROTEINE H E.E. H OXI?
MIA ZVH LATHREPIBATES THS ARISTERAS THA EISASTE.
PHGENTE TWRA NA 3ANA RETOUSARETE KAMMIA AFISA TOU KKE H SYNTHIMATA TOU GIA NA TA PAROUSIAZETE DIKA SAS STO E3WTERIKO MPAS KAI PIASETE KANENA PSIFALAKI APO TOUS OMOGENEIS.
AGVNISTES THS REMOULAS KAI TVN LAMOGIVN.
ROYMELH!!!

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 1:21 μ.μ.

To KKE έχει καταντήσει πιο συστημικό και απ'τον ΣΥΡΙΖΑ.
Έχω περιέργεια να δω την στάση τους στην 48ώρη..."παρέλαση και σπίτι" πάλι;

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 6:42 μ.μ.

Κοιτάξτε Συριζαίοι, αναρχοσυνδικάλες, απομεινάρια γκρουπούσκουλων κλπ συγγενείς: Θυμηθείτε πέρυσι, 20/10/2011, όταν παρακρατικοί κουκουλοφόροι ασφαλίτες δολοφονούσαν τον Δ. Κοτζαρίδη και 40 ακόμη ατομα από το ΠΑΜΕ τα έστελναν στα νοσοκομεία με ανοιγμένα κεφάλια, εσείς μιλάγατε για ΠΑΜΕ-ΚΚΕ που προστατεύει τη Βουλή και θεωρεί φέουδο της το Σύνταγμα. Πάρτε λοιπόν τα κουβαδάκια σας, πάρτε τους ασφαλήτες σας, πάρτε και την Αστυνομία σας που παίζει το παιχνιδάκι σας και άντε σε άλλη παραλία. Τα αφεντικά, τα πραγματικά αφεντικά, δεν φοβούνται εσάς άλλους φοβούνται, γι' αυτό και δεν σας απολύουν ούτε σας καταδιώκει η Αστυνομία των αφεντικών. Γκε γκε κορόιδα;

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 8:11 μ.μ.

1:21 Εγώ θα κάνω "παρέλαση" όπως λες, εσύ όμως μπορείς να μας απαντήσεις μήπως εάν το να φωνάζεις πολύ δυνατά στο Σύνταγμα καλύπτει το "yes man" στο αφεντικό; Εκεί πώς γίνεται και δεν έχεις κανένα πρόβλημα; Μήπως επειδή το αφεντικό δεν σε φοβάται;

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 9:47 μ.μ.

Κυρά Μαρίες τέλος τα λόγια.Οποιος είναι μάγκας ας κατέβει την τρίτη και την Τετάρτη στο δρόμο και να φέρει μαζί και από τρεις φίλους του ή γνωστούς του.Αντε μπράβο...

Τόνυ

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 11:12 μ.μ.

Είμαι πλέον πεπεισμένος πως όσο γρηγορότερα καταλάβει το κίνημα, ότι το ΚΚΕ δεν αποτελεί μέρος του, αλλά στέκεται αντιθετικά και σταματήσει να ασχολείται μαζί του, τόσο καλύτερα για το κίνημα.
Άντε και στις επόμενες εκλογές 2,9%, για να μπορείτε να παίξετε τους επαναστάτες επιστημονικούς σοσιαλιστές και εξωκοινοβουλευτικά.

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 11:21 μ.μ.

τι φοβεροί διάλογοι, τι συγκλονιστική επιχειρηματολογία.
είναι στ'αλήθεια να λυπάται κανείς.
Παιδιά σκοτώστε το φασίστα που έχετε μέσα σας.
Είναι απ' οτι φαίνεται ο πρώτος εχθρός που αν δεν καθαρίσουμε μαζί του, δεν θάχουμε καθαρό μυαλό για να δούμε τι πραγματικά και ποιός μας φταίει.
ΕΝΩΘΕΊΤΕ ΡΕ.... ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑς......

Ανώνυμος
4 Νοεμβρίου 2012 στις 11:34 μ.μ.

ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ υπέρ αντι κομουνισμού του ΠΑΣΟΚ Π. Μπεγλίτη, ενώ θετική ψήφο πήρε και από τη ΝΔ και τον ευρωβουλευτή του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλη

ΣΥΝ: Δεν καταψήφισε την «Πράσινη Βίβλο»
Υπενθυμίζουμε ότι η έκθεση, μεταξύ των άλλων, χαιρέτιζε την έναρξη του διαλόγου για τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις στο Εργατικό Δίκαιο, ώστε να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της Στρατηγικής της Λισσαβόνας!
ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ψήφισαν υπέρ, ΚΚΕ κατά
και οι ευρωβουλευτές του ΣΥΝ και του ΛΑΟΣ δήλωσαν αποχή.

(1) Ευρωσυνθήκη
ΣΥΝ, Δημήτρης Παπαδημούλης, ψήφισε (στις 12 Δεκεμβρίου 2007), ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου το οποίο: «… χαιρετίζει θερμά την υπογραφή της Συνθήκης της Λισσαβόνας και καλεί τα κράτη – μέλη να της επικυρώσουν»!

Ο ΣΥΝ και η «Ευρωσυνθήκη» (4)
Όπως προκύπτει, το ψήφισμα χαιρετίζει και τη «Συνταγματική Συνθήκη» αφού όπως σημειώνει περιλαμβάνει όλες τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ

Ο ΣΥΝ για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών (1)
(Παπαγιαννάκης, Αλαβάνος) προτίμησαν «τρίτο δρόμο», την αποχή…

Ο ΣΥΝ για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών (2)
Την έκθεση υπερψήφισαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Δ. Παπαδημούλης.

Ο ΣΥΝ και το «Σχέδιο Ανάν»
ΣΥΝ, ο Μ. Παπαγιαννάκης ψήφισε υπέρ του σχεδίου και ο άλλος, Ν. Χούντης επέλεξε την αποχή.

Ο ΣΥΝ και τα «μεταλλαγμένα προϊόντα»
Υπέρ του ψηφίσματος ψήφισαν οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ, Αλέκος Αλαβάνος.

Ο ΣΥΝ και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (1)
Ο Πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέξης Τσίπρας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα της Κύπρου η «ΣΗΜΕΡΙΝΗ» δήλωσε: «Δεν είμαστε εχθρικοί προς τα ιδιωτικά πανεπιστήμια» και ότι «το κύρος του δημοσίου πανεπιστημίου δε θίγεται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια».

ΣΥΝ και η «Μπολόνια» Στις 23 Μαΐου 2002 ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ,
Αλέκος Αλαβάνος, ως μέλος της Επιτροπής «Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας, Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Στην ολομέλεια υπέρ ψήφισε και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Μ. Παπαγιαννάκης.



Για το 65ωρο
Στις 5 Νοεμβρίου 2008, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε μαζί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ την «έκθεση Σέρκας» στην Επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η συγκεκριμένη έκθεση νομιμοποιεί τις πιο αντιδραστικές επιδιώξεις του ευρωενωσιακού κεφαλαίου σε ότι αφορά την οργάνωση του χρόνου εργασίας. Η έκθεση προβλέπει:
Τη διατήρηση (και όχι την άμεση και χωρίς όρους κατάργηση) της «ρήτρας
αυτοεξαίρεσης» από το 48ωρο (ρήτρα «optout») για μια τριετία, δίνοντας χρόνο στο κεφάλαιο να πετύχει την επ’ αόριστον γενικευμένη εφαρμογή της. Η ρήτρα «optout» σημαίνει επί της ουσίας εφαρμογή του 65ωρου. Δηλαδή, δουλειά 65 ωρών την εβδομάδα σε 5ήμερη εργασία, αφού ο εργοδότης απαλλάσσεται από τον όρο να απασχολεί τον εργαζόμενο 48 ώρες κατά μέσω όρο τη βδομάδα και μπορεί πλέον να τον απασχολεί μέχρι και 13 ώρες τη μέρα. Την πρόταση για τριετή εφαρμογή της ρήτρας «optout» είχε καταθέσει και η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου. Το 2005 ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είχε απορρίψει αυτά που ψήφισε το Νοέμβρη του 2008.
Το «σπάσιμο» του χρόνου της εφημερίας σε «ενεργό» και «ανενεργό»
περίοδο. Ο όρος που βάζει η έκθεση να θεωρούνται και τα δυο μέρη σαν χρόνος εργασίας είναι «δώρο άδωρο», αφού το κεφάλαιο πετυχαίνει να νομιμοποιήσει μια από τις βασικότερες αξιώσεις του: Να σπάσει το χρόνο εργασίας στα δυο και μόλις δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος να χαρακτηρίσει «μη εργάσιμο» και άρα απλήρωτο χρόνο το «ανενεργό» τμήμα της εφημερίας.
Καθιερώνει 12μηνη περίοδο αναφοράς στην διευθέτηση του χρόνου εργασίας
(από 4μηνη και 6μηνη). Δίνει έτσι την δυνατότητα στους εργοδότες να εναλλάσσουν περιόδους υπεραπασχόλησης (65ωρο) και υποαπασχόληση (3ωρα – 4ωρα, άδειες, διαθεσιμότητες, ρεπό) σε μεγαλύτερο διάστημα και να βαθαίνουν την εκμετάλλευση, αποδιοργανώνοντας πλήρως την προσωπική, οικογενειακή και κοινωνική ζωή των εργαζομένων.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 12:06 π.μ.

O λαός κατάλαβε νωρίτερα απο εμας που γράφουμε εδώ τον βρόμικο και συστημικό ρόλο του κκε.Κατάλαβε ότι αποτελεί δεκανίκι της άρχουσας τάξης,και γιαυτό του γύρισε την πλάτη οριστικά.Είναι μάταιο απο κάποιους φίλους που προσπαθούν να συζητήσουν με τους οπαδούς του.Βλεπουν παντού εχθρούς,λες και ο λαός δεν έχει άλλα προβλήματα,παρά το πώς θα βλάψει το κκε.Είναι επικίνδυνοι για το κίνημα και το λαό.Αγνοήστε τους όπως ο λαός.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 12:44 π.μ.

Τράβα κάνε πορεία με τους ξεφτιλισμένους εργατοπατέρες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στο όνομα της "ενότητας" που ξεπουλάει τους εργαζόμενους και έπειτα φωνάζει για πολιτικές απεργίες διαρκείας (!!!), και όταν τα λύσεις όλα αυτά τα απίθανα που λες ξαναμιλάμε.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 1:17 π.μ.

Για τον Αναρχομαρξιστοκτλ
Εγώ δεν είπα οτι το κόμμα σου είναι το ΚΚΕ.Μήπως όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται και ντρέπεται να το πει?
Το οτι είσαι ΚΚΕ φαίνεται από το γεγονός οτι θίχθηκες για αυτή την ανάρτηση.Εντάξει,μην ντρέπεσαι να το πεις,άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος,όλοι έχουμε ελαττώματα.
Επίσης δεν είπα ποτέ οτι είμαι οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ και ούτε είμαι.
Καλά έκανες και με αποκάλεσες σύντροφο σε εισαγωγικά γιατί όντως δεν είμαστε σύντροφοι.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 1:58 π.μ.

Παιδιά του ΚΚΕ,μια ερώτηση.
Τώρα που,πρώτα ο λαός,θα πάρουμε την κυβέρνηση οι επάρατοι οπορτουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ,το ΚΚΕ θα περιφρουρεί το Κοινοβούλιο απ'τους κακούς στις δύσκολες ψηφοφορίες;
Θα εφαρμόσουμε σταθεροποιητικό πρόγραμμα και χρειαζόμαστε κοινωνική ειρήνη.
Σας εγγυώμαι ότι το πρόγραμμά μας θά'ναι πολύ πιο ήπιο απ΄τα Μνημόνια.
Άρα αφού φυλάγατε τη Βουλή στις 20 Οκτώβρη 2011,
αφού προστατέψατε την κοινωνική ειρήνη δέρνοντας
τους Δεν Πληρώνω παίρνοντας και μπράβο απ'τον Πρετεντέρη,μπορείτε να την ξαναφυλάξετε.
Τον τρόπο τον ξέρετε.
Βέβαια δεν θα σας ξαναπεί μπράβο ο Πρετεντέρης. Αλλά μπορεί ν'ακούσετε καμιά καλή κουβέντα απ'το
λαό ο οποίος θα πάρει μια ανάσα απ'τον πόλεμο που του έχουνε εξαπολύσει οι Τροϊκανοί.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να μη σας νοιάζει
τι θα γίνεται μέσα στη Βουλή.
Γιατί ο λαός στις εκλογές είναι πιθανό να σας πετάξει απόξω.



5 Νοεμβρίου 2012 στις 2:11 π.μ.

Το ΚΚΕ μπλόκαρε απεργία διαρκείας στο δημόσιο και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και η λοιπή εξωκοινοβουλευτική αριστερά πηδάει από τα σύννεφα

http://giatinkinonikiaristera.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html#more

Έχουμε υποστηρίξει με όσα επιχειρήματα μπορεί να επιστρατεύσει ένας λογικός νούς, ότι το ΚΚΕ που εμείς το χαρακτηρίζουμε "κόμμα - επιχείρηση" με τον κωδικό "ΠΕΡΙΣΣΟΣ Α.Ε." είναι η πιό βαθιά και σταθερή δύναμη του καπιταλιστικού καθεστώτος στη χώρα.

Δεν μας χρειάζεται να ανατρέξουμε στο '44, ούτε στο '74 για να αναζητήσουμε τις συμφωνίες που έχει συνάψει με τους διεθνείς καπιταλιστές και τους εγχώριους αστούς συμμάχους τους.

Μας αρκεί να αναλογιστούμε την πρακτική του των τελευταίων τουλάχιστον τριών ετών για να πούμε με κάθε βεβαιότητα πως χωρίς το ΚΚΕ και την καθεστωτική του προπαγάνδα, την συκοφαντική του επιμονή εις βάρος της αριστεράς και την σταθερή υπονόμευση από μεριάς του, της ενωμένης αντίστασης του ελληνικού λαού , οι κυβερνήσεις των μνημονίων θα είχαν πέσει από την Άνοιξη του 2010.

Γράψαμε στις 30 Απριλίου 2012 μπροστά στις εκλογές του Μαϊου, ένα άρθρο με τίτλο: "Ας τελειώνουμε με τις «ονειροφαντασίες». Η Αριστερά δεν μπορεί να «βάλει στο χέρι το ΚΚΕ» γιατί, εδώ και δεκαετίες, έχουν προλάβει και το έχουν ήδη βάλει στο χέρι οι δυνάμεις του Αστικού Καθεστώτος"

Δεν υπάρχει προηγούμενο στην πολιτική ιστορία της χώρας, κόμμα φερόμενο ως κομμουνιστικό να ανοίγει τέτοιο μέτωπο στήριξης των φιλελεύθερων εγκληματικών πολιτικών δυνάμεων εις βάρος των δυνάμεων της αριστεράς, καθιστώντας αυτές και όχι τις αστικές δυνάμεις αντίπαλο πρώτης γραμμής.

Το τρομακτικό της στρατηγικής του ΚΚΕ είναι πως η πολεμική αυτή απέναντι στην αριστερά αλλά και ενάντια στο σύνολο του ελληνικού λαού που αγωνιζόταν στις πλατείες όλης της χώρας για να ρίξει την κυβέρνηση Παπανδρέου, ήταν πως στήριζε ανοιχτά το Αστικό Καθεστώς στην πιό εγκληματική του φάση μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, τη στιγμή ακριβώς που όλες οι εργατικές νίκες των τελευταίων αιώνων παίρνονταν πίσω σε μια νύχτα και η κοινωνία έδινε κυριολεκτικά τη μάχη της ύπαρξής της.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ link

http://giatinkinonikiaristera.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html#more

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 2:25 π.μ.

Κατά τη γνώμη μου το ξεκατίνιασμα δεν είναι διάλογος δυο μέρες πριν τα μέτρα. Δυστυχώς το πρόβλημα ξεκινάει από την ανάρτηση: Θεωρώ σωστό να γίνεται κριτική στο ΚΚΕ, έχει όμως κ σημασια απο ποια μπαντα το κανεις. Κριτικη στο ΚΚΕ για να βγει λαδι ο συριζα... Αμα ειναι να μας σερβίρετε τα σαπια του καποτε αριστερού Ρουντι σαν αποφθέγματα... Το άρθρο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, απορω πως το αναρτησατε, υπονομεύετε έτσι κ την ιδια την αναγκη κριτικης. Εκτος και αν το κανετε συνειδητα, που δεν το νομιζω

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 2:31 π.μ.

Αυτοί που πάνε να διαλύσουνε το πιο ιστορικό εργατικό κόμμα και να το καταντήσουνε ένα αριστερίστικο γκρουπούσκουλο (σαν κι αυτά απ'τα οποία προήλθανε οι σαλταδόροι υπάλληλοι της φράξιας που το διοικεί),δε θα πάνε μακριά.
Ο λαός τους κατάλαβε.
Κατάλαβε ποιος είναι ο ρόλος τους.
Γι'αυτό τους γυρίζει την πλάτη στις εκλογές και θα την ξαναγυρίσει πολύ σύντομα.
Θα ξαναδιορθώσει την ψήφο του.
Αλλά και το Κόμμα θα τους τζάσει πολύ σύντομα.
Ακόμα και να τη βγάλουνε καθαρή στο Συνέδριο (που δεν το βλέπω),λίγα θά'ναι τα ψωμιά τους.
Το ΚΚΕ έχει ιστορική συνείδηση και ιστορική αποστολή.Δεν θα χαραμίσει την εργατική υπόθεση και 100 χρόνια ιστορίας για να παίρνει άκοπα μισθουλάκο μια φουρνιά φρόνιμων κυρ-Παντελήδων της ηγεσίας που βολεύονται μια χαρά στην παρούσα
κατάσταση την ώρα που ο κόσμος πεινάει.
Τιμητική αποστρατεία.
''Οι εποχές αλλάζουνε,να μπούνε νέες δυνάμεις μπροστά για να δώσουνε τον αγώνα με νέα ορμή'' κι άλλες τέτοιες κοινότυπες παπαριές.
Κοινότυπες παπαριές μεν,πλην όμως σωτήριες για την υστεροφημία τους.Μη γίνουνε και ρόμπα στη βάση την οποία συστηματικά εξαπατάνε εδώ και χρόνια με προκάλυψη την αριστερίστικη ρητορεία της πλάκας.Μην αρχίσει η βάση να τους κυνηγάει όπως κυνηγάει τώρα ο κόσμος τους Νεοδημοκράτες και τους Πασόκους που ψηφίζουνε τα μέτρα.
Ομαλή μετάβαση.
Θα είναι και το μοναδικό καλό που θα έχουνε κάνει στο Κόμμα.Να φύγουνε αξιοπρεπώς.
Μόνο και μόνο το γεγονός ότι,επί των ημερών τους,οι οπορτουνιστές κάνουνε πάρτι και πάνε με περίπατο στην κυβέρνηση βάζοντας στη γωνία το ΚΚΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΚΡΙΒΩΣ που η ΕΕ έχει φανερώσει το πιο φασιστικό της πρόσωπο,είναι αρκετό για να πάρουνε πόδι.
Δεν μπορούν τα παλικάρια.Δεν κάνουνε για τη δουλειά.Τόσο ξέρουν,τόσο τους κόβει,τόσα κάνουν.
Τιμητικό θά'ναι γι'αυτούς να τη γλιτώσουνε με αυτή την εύσχημη δικαιολογία.





Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός
5 Νοεμβρίου 2012 στις 2:35 π.μ.

Για ανώνυμο του 1:17: Γιατί ρε άνθρωπε να ντρέπομαι να το πω, με ποιά λογική βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Αν ήμουν θα στο 'λεγα. Σταμάτα να κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Με το ΚΚΕ, πολιτικά, με χωρίζουν πολλά πράγματα αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα επιτρέψω σε όλους τους όψιμους και μη φιλοΣυριζαίους να μας βιάζουν τη λογική, θέλοντας να μας πείσουν πως η σωτηρία θα έρθει μόλις ο Μητρόπουλος μπει υπουργός εργασίας και μόλις η Λούκα πάρει το υπουργείο οικονομικών... Αυτό που με φοβίζει περισσότερο όμως πέραν από τις αυταπάτες που βλέπω να τρέφουν ακόμα και αγνοί άνθρωποι για το ΣΥ.ΡΙΖ.Α είναι η ζημιά που έπαθε το κίνημα στην Ελλάδα μετά της αυταπάτες που είχαν για το ΠΑ.ΣΟ.Κ το 81'. Μακάρι να μην επιβεβαιωθώ, αλλά όπως είχε πει " ο Θεός των άθεων ", η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα και σε αυτή τη φαρσοκωμωδία με πρωταγωνιστή το κίνημα δεν θέλω να συμμετέχω...

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 9:53 π.μ.

ο συριζαιος ειναι μια απατη νομος το δικιο του εργατη

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 12:39 μ.μ.

Το "παιδί" για όλα τα θελήματα !
Και να !

Την ώρα που οι Ταξικές Δυνάμεις Οργώνουν τους χώρους δουλειάς για να ξεσηκώσουν τον κόσμο, ώστε να πάρουν μαζικό πανελλαδικό χαραχτήρα οι διήμερες Απεργιακές Εκδηλώσεις της Τρίτης και Τετάρτης, τσουπ και ... πετιέται ο γνωστός μας Mr. Alexis ως καλό μαθητούδι να δώσει χείρα βοηθείας στο σύστημα !

Σε ομιλία του στην ΚΟ του κόμματός του, ζήτησε ... εκλογές !!!

Και φυσικά, όλα τα μέσα ενημέρωσης, ως έτοιμα από καιρό, άρχισαν να το ... διαλαλούν !

Προφανώς κι από αύριο Δευτέρα, αντί όλες οι πρωινές εκπομπές, σίγουρα και τα δελτία ειδήσεων, να ασχολούνται με την Απεργία, θα έχουν θέμα αν πρέπει ή δεν πρέπει να γίνουν ... εκλογές !
Λες και δεν είχαμε και μάλιστα διπλές πριν πέντε μήνες !

Το σκηνικό λοιπόν στήνεται:

- Από τη μία η Νέα Δημοκρατία (και τα συναιτεράκια της στην κυβέρνηση) θα λένε "όχι να μην γίνουν εκλογές γιατί θα είναι κακό για τη χώρα" - όπου χώρα, φυσικά, εννούν το μεγάλο κεφάλαιο.
Και είναι φυσικό να μην θέλει η συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ εκλογές, γιατί έχει αναλάβει το ... καθήκον να ολοκληρώσει την πολιτική της υπέρ των μονοπωλίων.

- Κι απ΄την άλλη θα έχουμε τον ΣΥΡΙΖΑ να ζητάει εκλογές για να σώσει (κι αυτός) τη χώρα, κρύβοντας την αγωνία του μην τυχόν και ο λαός επιτέλους τους πάρει πρέφα ότι ως κόμμα του ευρωμονόδρομου έχει την ίδια ακριβώς πολιτική υπέρ του μεγάλου κεφαλαίου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ κρύβει επιμελώς ότι κι αυτός έχει ως σκοπό να διαχειριστεί την καπιταλιστική κρίση σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων.

Είναι καιρός πια ο λαός μας, η εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα να ξεσηκωθούν, να επιλέξουν την ρήξη και την ανατροπή της πολιτικής που υπηρετεί τα μονοπώλια, να αλλάξουν τα πράγματα υπέρ τους.
Ο Αγώνας δεν πρέπει να πάει χαμένος !

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 1:25 μ.μ.

Τα κομματόσκυλα του ΚΚΕ διαβάστε λίγο τη λίστα Λαγκάρντ.Θέλω να δω κάτι.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 2:45 μ.μ.

Όποιος διαβάσει την ανακοίνωση του κκε για τις εκλογές,τρελαίνεται.Πρόκειται για μνημειώδες κείμενο μπουρδολογίας και πανικού.Θα σταθώ στο σημείο που αφορά το κείμενο για το κίνημα.Αφού όλα τα χρόνια το κκε έκανε ότι μπορούσε για να υπονομεύσει και διασπάσει το λαικό κίνημα,τώρα το πήρε ο πόνος και ότι τάχα το υπονομεύουν οι εκλογές.Δηλαδή πρίν 5 μήνες που είχαμε πάλι εκλογές,που σημειωτέον τις είχε ζητήσει πρώτο το κκε απο την εποχή Παπαδήμου,δεν υπονόμευαν το κίνημα;Αλλά ευτυχώς δεν τους πιστεύει κανείς πιά.Κάθε μέρα αποδεικνύουν ότι αποτελούν το δεκανίκι της αστικής τάξης.Το τέλος τους είναι κοντά και θα είναι οικτρό.

περαστικός
5 Νοεμβρίου 2012 στις 4:06 μ.μ.

Ρε "αναρχο...σταλινικέ" μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τώρα. Η σημερινή κατάσταση δεν έχει σχέση με το 81. Τέρμα και τελείωσε, δεν θα το ξανακουβεντιάσουμε αυτό. Όποιος πιστεύει ότι έρχεται καινούριος Αντρέας, είτε είναι στην κοσμάρα του, είτε το λέει εκ του πονηρού, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Δεν θα καθόμαστε τώρα ν' ασχολούμαστε με τις φαντασιώσεις του καθένα.
Αυτό το επιχείρημα τέλος, καταλάβετέ το.

Όσο για την "σωτηρία" που λες (εγώ το ονομάζω "ελπίδα"), τι να κάνουμε, κάπου πρέπει να ελπίζει ο άλλος. Αν δεν ελπίζει πουθενά, τότε λέει "στ' αρχίδια μου κι ότι θέλει ας γίνει". Αυτό θέλεις να πετύχεις; Γιατί ΑΥΤΟ θέλει να πετύχει κι ο Σαμαράς με το Βενιζέλο.

Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν προσφέρει μία ελπίδα, μια διέξοδο, καλή ή κακή, εφικτή ή ανέφικτη. Το ΚΚΕ δεν προσφέρει καμία διέξοδο. Μας καλεί να κάτσουμε να την φάμε, γιατί τα πράγματα είναι ανώριμα και δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Ε λοιπόν μπορεί να την φάμε, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα την φάει καταρχάς το ΚΚΕ.

Αυτό το μίγμα αριστερισμού και συντηρητισμού, ορθοδοξίας και αναθεωρητισμού, κακίας και πατερναλισμού, θα του βγει πολύ στραβά πιστεύω. Και δεν θα φταίνε οι αστοί. Την βασική ευθύνη θα την έχει η ηγεσία του και οι "αριστεροί" της ψάλτες.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 4:38 μ.μ.

τι να δεις απο την λιστα φιλε? μηπως την οικογενεια τοτ τσιπρα ποτ θησαυριζε επι χουντας , οταν ο πατερας μου ηταν στην μακρονησο?ή σήμερα που ειναι μπλεγμενος σε μεγαλα δημοσια εργα,όχι βέβαια αυτός αλλα η ετερεία του.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 6:14 μ.μ.

ΟΣ ΓΝΟΣΤΟΝ ΤΟ «ΑΝΤΑΡΣΙΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ, ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΕΟΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
ΧΡΟΝΙΑ, ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΕΙ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΦΡΑΧΤΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ;
ΚΑΙ ΜΕ 5 ΣΤΡΑΚΑΣΤΡΟΥΚΕΣ ΣΧΟΛΑΣΕ Ο ΓΑΜΟΣ.
ΜΟΛΙΣ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΓΥΜΝΙΑ ΣΑΣ.
ΕΙΣ ΑΥΡΙΟΝ.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 6:20 μ.μ.

4.38

Το Νίκο Μπατιστάτο και το Γιάννη Μαυρομάτη τους βλέπεις πουθενά κομματόσκυλο του Περισσού;
Τους ξέρεις μήπως αυτούς τους κυρίους;
Θα βγάλετε καμιά ανακοίνωση για το θέμα;
Θα μας ενημερώσετε αν τους γνωρίζετε;
5 μέρες έχουνε περάσει από τότε που βγήκε στη φόρα η λίστα.
Πότε θα βγάλετε ανακοίνωση να μας πείτε τι δουλειά έχουνε στη λίστα τα στελέχη σας;Έστω για να μας πείτε την αναμενόμενη μπούρδα ότι η λίστα είναι πλαστή και τα ονόματα τα χώσανε στη λίστα οι αστοί για να σας πολεμήσουνε.
Του χρόνου;
Το σκέφτεστε ακόμα;
Η' νομίζετε ότι θα το περάσετε αβαβά επειδή δεν ψηφίσατε την κλήση στη Βουλή του Παπανδρέου για τη λίστα Λαγκάρντ και επειδή μπλοκάρετε την απεργία διαρκείας στο Δημόσιο και αλλού;
Τον Τσίπρα δεν τονε βλέπω στη λίστα φίλε.
Τους δικούς σου βλέπω.
Μετά αναρωτιέται ο κόσμος γιατί περιφρουρείτε τη Βουλή και γιατί μια ζωή διασπάτε το κίνημα και είστε φρόνιμο γατάκι του συστήματος.
Έτσι πάνε αυτά...άμα είσαι σε λίστες μεγάλε,
δεν μπορείς να είσαι λιονταράκι.
Γατάκι θα είσαι θέλοντας και μη.
Έλα όμως που ο κόσμος σας κατάλαβε και γι'αυτό σας πετάει σιγά-σιγά απ'έξω απ'τη Βουλή.


Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 7:18 μ.μ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΑΝΤΑΡΣΥΑ , ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ,Η ΠΟΕ ΟΤΑ,Η ΓΕΣΕΕ,Η ΑΔΕΔΥ,
ΔΕΝ «ΠΕΘΑΙΝΕΙ» ΚΑΝΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΠΟΚΟΠ;

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 7:35 μ.μ.

4:38 Αν ο πατέρας σου ,ηταν στην Μακρόνησο,εσύ πως εξελίχθηκες σε φασίστα;Γιατί αυτά που γράφεις τα αναπαράγουν οι ναζι χρυσαυγήτες σε όλα τα μπλόγκς.Αν πάλι ανήκεις στο κκε,πρόσεχε,πολύ τους μοιάζετε τώρα τελευταία.Σε λίγο δεν θα σα ςξεχωρίζει ο λαός.

Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός
5 Νοεμβρίου 2012 στις 7:59 μ.μ.

Φίλε περαστικέ δεν θα σχολιάσω τίποτα από αυτά που λες πέραν αυτού του κομματιού: <>.... Με αντιδιαλεκτικούς τύπους που αξιώνουν ως αυθεντίες και χωρίς επιχειρήματα τα λεγόμενα τους να είναι κάτι σαν θεωρήματα δεν συζητάω συγνώμη. Αν μου έλεγες την άποψη σου θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε να σου πω που βλέπω τα κοινά και εσύ αν ήθελες να προσπαθούσες να τα αναιρέσεις. Εμένα την ελπίδα πάντως δεν μου τη δίνει ούτε θα μου την έδινε κανένα κόμμα. Οι μόνοι που μπορούν κατ' εμέ να δώσουν ελπίδα είναι οι λαοί και τουλάχιστον ο δικός μας προς το παρόν μόνο ελπίδα δε μου δίνει με τη στάση του. Όπως και να 'χει πάντως τσάμπα τσακωνόμαστε κοντός ψαλμός αλληλούια, οσονούπω θα ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι και τότε θα έρθουμε όλοι προ των ευθυνών μας. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος
5 Νοεμβρίου 2012 στις 10:30 μ.μ.

Τελικά σύντροφοι τζάμπα ο κόπος των κλασικών και λοιπων επαναστατών κομμουνιστών. Χαμένα πάνε και τα θεωρητικά έργα τους και η επαναστατική τους πράξη. Χαμπάρι για ενιαίο μέτωπο, ούτε να το συζητάμε για την ενότητα των πλατιών λαϊκών μαζών, ούτε που ακούσαμε τίποτα για συσχετισμούς δυνάμεων και την ανατροπή τους, λέμε τώρα για να περνά η ώρα...
"Βαθυστόχαστες" αναλύσεις, μερικών που νομίζουν ότι την επαναστατική ανατροπή του καπιταλισμού θα την πραγματοποιήσει κάποιο κόμμα μεγάλο ή μικρό, χωρίς βέβαια να έχουν έστω και ελάχιστα το θάρρος, την ευφυία, την αυταπάρνηση ενός Α. Μπλανκί και δεν κατανοούν ότι αυτό είναι ζήτημα της τάξης και γιαυτό η κάθε μεγάλη ή μικρή ομάδα ή οργάνωση ή κόμμα, χλευάζει και αγνοεί όλες τις υπόλοιπες. Το σημερινό π.χ. ΚΚΕ και όχι μόνο, θα το είχε διαγράψει ο Λένιν από τη διεθνή (αν θυμάστε καλά σύντροφοι τις θέσεις του Λένιν για το ενιαίο μέτωπο, ή τι έγραφε για την παιδική αρρώστια).
Αν κάποιος έχει επαναστατική λογική ανατροπής του συστήματος, που σημαίνει ότι στην κατεύθυνση αυτή πρέπει να συσπειρώσει το μέγιστο δυνατό των δυνάμεων κατ΄ αρχή της μισθωτής εργασίας και των λαϊκών στρωμάτων, οφείλει να θέσει τα ζητήματα που απασχολούν το κίνημα σε συζήτηση, μέσα πάντα από την κοινή δράση.
Διαφορετικά θα βράζουμε στο ζουμί μας.
Αφορμή για το επιφανειακό μου σχόλιο, μου έδωσε ο σύντροφος 5 Νοεμβρίου 2012 6:14 μ.μ. που πολύ καλά κάνει και θυμάται και μας θυμίζει το ρόλο του Συνασπισμού για το Μάαστριχ, αλλά ας θυμηθεί την ευθύνη του κόμματος του με τη συμμετοχή στις Τζανετακειάδες και τις οικουμενικές την ίδια περίοδο, τα σφιχταγγαλιάσματα της Αλέκας με τον Γκόρμπατσώφ, την δήλωση του Χαρίλαου και την υπογραφή από μεριάς του ΚΚΕ του Ν. 59/74, το ρόλο της ηγεσίας αυτού του κόμματος στη συσκότηση της ιστορίας του κομμουνιστικού κινήματος, το πως συμπεριφέρθηκαν στον σ. Νίκο Ζαχαριάδη και τους έλληνες κομμουνιστές που αντιστάθηκαν στο χρουτσοφισμό, την άκριτη υποστήριξη του μπρεζνιεφισμού, των εισβολών και των πραξικοπημάτων. Και κάθε άλλος σύντροφος ας θυμηθεί τα "δικά" του λάθη παραλείψεις, οππορτουνισμούς κλπ, που δεν είναι και λίγα. Ας δούμε πρώτα το δοκάρι στο δικό μας μάτι και μετά το καρφί στο μάτι του άλλου.
Δεν ωφελεί, χαιρέκακα να περιμένουμε να πάει ή και να σπρώχνουμε τον ΣΥΡΙΖΑ στην αγκαλιά των μονοπωλίων, αντί να προσπαθούμε να αποσπάσουμε δυνάμεις και να τον ακυρώσουμε σαν εφεδρεία του συστήματος. Αν συμβεί βέβαια το δεύτερο, θα έχουν ανατραπεί οι προβλέψεις μας, αλλά θα έχει κερδίσει η υπόθεση του κινήματος. Τι από τα δυό είναι προτιμότερο; Σαφώς προτιμώ το δεύτερο, από την αυτάρεσκη επιβεβαίωση μου καθώς και πολλών άλλων χιλιάδων συντρόφων και αρκετών δεκάδων οργανώσεων, κομμάτων, ομάδων κλπ.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 12:38 π.μ.

10.30 σέβομαι τη θεώρησή σου και συμφωνώ σε αυτά που γράφεις.
Όμως έχω μια παρατήρηση.Αν πετάξουμε τη μπάλα στη θεωρητική αναζήτηση,ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ και ΧΑΪΔΕΥΟΥΜΕ ηγετικές ομάδες,όπως του ΚΚΕ,οι οποίες ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ απ'το 2008 και έπειτα.
Με κορυφαίο δείγμα,αυτό το τελευταίο : την συμπερίληψη στελεχών του στη λίστα Λαγκάρντ.
Καμιά θεωρητική συζήτηση δεν χρειάζεται για την ώρα με εκείνους που πιάστηκαν με στελέχη στις λίστες.
Να καθαρίσει το ΚΚΕ την αυλή του και όταν το κάνει μπορούμε να ξανασυζητήσουμε και για τον Λένιν και για το ενιαίο μέτωπο και για όλα.
Τότε θα αναζητήσουμε και τις αιτίες της κατάντιας.Τι έγινε και ένα εργατικό κόμμα μετρατράπηκε σε δεκανίκι του συστήματος.
Αλλά μέχρι τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε.
Το θέμα τους δεν είναι θεωρητικό.
Είναι ότι χρησιμοποιούνε την αριστερίστικη ρητορική ως προκάλυψη των συναλλαγών τους.
Τη μία,βγήκε η Παπαρήγα απ'το Προεδρικό και έδειχνε με το δάχτυλο τον Τσίπρα μαζί με τον Καραμανλή και τον Καρατζαφέρη (2008,Δεκέμβρης).
Την άλλη,αφήνει απλήρωτους επί σειρά μηνών ένα σωρό εργαζόμενους στις επιχειρήσεις του και όσους φωνάζουν για το μισθό τους τους λέει και βαλτούς των αστών.
Την άλλη,μαθαίνουμε ότι δεν του έφτασαν τα εκατομμύρια της κρατικής επιχορήγησης,γι'αυτό πήγε και φεσώθηκε με άλλα τόσα εκατομμύρια στις τράπεζες.Σκέψου πόσα επαγγελματικά κομματόσκυλα και πόσες επιχειρήσεις συντηρεί για να μην του φτάνουνε τόσα λεφτά.
Την άλλη,φυλάει τη Βουλή απ'τον εξεγερμένο λαό.
Την άλλη,βρίζει τις πλατείες και προτιμάει να κάνει βόλτες στην Ομόνοια και στο Θησείο.
Την άλλη,πάει και σφίγγει το χέρι του Παπαδήμου.
Μόλις χτες,μπλόκαρε τη γενική απεργία των δημοσίων υπαλλήλων.Και τόσα άλλα.
Τι να συζητήσεις θεωρητικά με το δεκανίκι του συστήματος;
Θα σπάσει πρώτα το απόστημα,κάτι που δεν θα το αποφύγουν οι υπαλληλίσκοι που καθηλώνουν το ΚΚΕ
όσο κι αν πασχίσουν,και ύστερα βλέπουμε.
Μακάρι η επόμενη μέρα,μετά το σπάσιμο του αποστήματος,να βρει ένα ΚΚΕ όρθιο και υγιές,ένα ΚΚΕ με το οποίο θα μπορούμε να ξανασυζητάμε.
Στο ΚΚΕ δεν αξίζει να είναι 5η φάλαγγα.
Και θα δεις που το ΚΚΕ δεν θα χαραμίσει 100 χρόνια ιστορίας για να συνεχίσει να βολεύεται και να περνάει καλά σε βάρος του λαού μια άθλια ηγετική ομάδα.









Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 1:00 π.μ.

Έχει ξεφτιλιστεί το μπλογκ σας παιδιά, κρίμα, είχατε κάποτε επίπεδο, γινόταν διάλογος, όχι αυτή η χυδαιότητα, υπήρχε ευπρέπεια και χώρος για όλους.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 1:16 π.μ.

Καλά ρε συριζαίοι, τέτοια ξεφτίλα; Είδατε ένα όνομα στη λίστα που έβγαλε ο Βαξεβάνης και καταλήξατε ότι είναι μυστικός λογαριασμός του ΚΚΕ; Έτσι, ε; βρήκατε λοιπόν τα άπλυτα του ΚΚΕ, με τα άπλυτα τα δικά σας και των άλλων δυσκολεύεστε...
Πάντως εγώ γκουγκλάρισα "Νίκος Μπατιστάτος" και μου βγάζει μια κατασκευαστική εταιρία.
Τελικά δεν γκαιμπελίζει το Τσιπραίικο, ο Γκαίμπελς "τσίπριζε"...

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 1:28 π.μ.

Προς τυφλωμένο συριζαίο 6.20μμ: Έχω μερικά ερωτήματα για σένα.
-Λες ότι περιφρουρούνε τη Βουλή. Έχεις συναίσθηση ότι αν είναι έτσι, περιφρουρούνε μαζί και τους δικούς σου βουλευτάδες που κάθονται μέσα την ώρα που καταστρέφεται η κοινωνία αντί να σηκωθούν να φύγουν από κει μέσα;
-Λες ότι ο κόσμος τους κατάλαβε και «γι’ αυτό τους πετάει σιγά-σιγά απ’ έξω απ’ τη Βουλή». Θυμάσαι, κακομοίρη, που παρακάλαγες να σας ψηφίσουμε για να μπείτε στη Βουλή; ΟΚ, ούτε εγώ είμαι μ’ αυτούς, είχα μάλιστα κάνει το λάθος να σας ψηφίσω για να μπείτε, όχι όμως για να χαίρεστε που βγαίνουν οι άλλοι και τους αντικαθιστούν όλο και περισσότεροι χρυσαυγίτες, ηλίθιε. Μεθύσατε με το πλησίασμα στην εξουσία και δείχνετε το πρόσωπο και το ήθος σας.
-Συνειδητοποιείς τις ευθύνες σας που με δικές σας ψήφους η …αριστερά της ευθύνης είναι στην κυβέρνηση και διαλύει την κοινωνία;
-Τέλος, επειδή σε βλέπω ζωηρό, μπορείς σε παρακαλώ να επαναλάβεις τη φράση σου: «Έτσι πάνε αυτά...άμα είσαι σε λίστες μεγάλε, δεν μπορείς να είσαι λιονταράκι. Γατάκι θα είσαι θέλοντας και μη.» Φαίνεται δεν έχεις συναίσθηση πόσα τρανταχτά ονόματα από το δικό σου κόμμα είναι σε λίστες.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 7:22 π.μ.












Η βλακεία είναι Θείο χάρισμα.
Δεν πρέπει όμως να της γίνεται κατάχρηση.
Νίκος Ζαχαριάδης

περαστικός
6 Νοεμβρίου 2012 στις 8:58 π.μ.

"Αναρχο....λινικέ" δεν μπήκε το κομμάτι όπως θα είδες, όμως καταλαβαίνω ότι εννοείς το κομμάτι με το 1981. Θεωρεις λοιπόν ότι υπάρχουν οι αναλογίες με το 1981, ότι μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά ένας Τσίπρας, να μοιράσει θέσεις στο δημόσιο, να φτιάχνει οργανισμούς με τα Ευρωπαϊκά κονδύλια, να πετάει από το μανίκι μεσογειακά ολοκληρωμένα προγράμματα κλπ. κλπ.

Μάλλον δεν ζούμε όμως φίλε στην ίδια χώρα, γιατί η δική μου η χώρα είναι έτοιμη να χρεωκοπήσει και τυπικά, μετά την ουσιαστική της χρεοκοπία. Στην δική μου την χώρα η ΕΕ έχει αλλάξει τακτική και δεν χρησιμοποιεί πλέον σφαίρες από ζάχαρη, η δική μου η χώρα είναι μέσα στην πιο καυτή περιοχή του πλανήτη, λίγο πριν ξεσπάσουν νέοι πόλεμοι.
Μάλλον λοιπόν ζεις σε άλλη χώρα και ίσως είσαι τυχερός που η δική σου μπορεί ακόμη με παπατζήδες να την βγάζει καθαρή. Στην δική μου τελείωσαν τα ψέματα, οι παπατζήδες έχουν διάρκεια ζωής μάξιμουμ ένα τρίμηνο και μάλιστα παπατζήδες τύπου Παπανδρέπου(Ανδρέα) ΟΥΤΕ τόσο.

Στο μόνο που μπορείς να δεις ως "κοινό" είναι η προεκλογική τακτική του Τσίπρα, στην οποία προσπάθησε έντονα να μοιάσει με πασόκος. Αν από εκεί βγάζεις τις αναλογίες, τότε μάλλον είσαι πολύ της βιτρίνας, πολύ περισσότερο κι απ' τον Τσίπρα, ο οποίος ίσως να μην παίρνει και τόσο στα σοβαρά το ύφος του συνεπούς πασόκου που πλάσσαρε προεκλογικά.

Τι πάει να πει "ελπίζω στους λαούς"; Τι είναι ο λαός; Χύμα εξατομικευμένος κόσμος που του έρχεται η θεία φώτιση κι αποφασίζει μια μέρα το ίδιο πράγμα; Δεν έχει οργανωμένη πρωτοπορία; Δεν έχει κόμματα που τον εκπροσωπούν πολιτικά; Δεν έχει συνδικαλισμό, συνδικάτα κλπ.;
Αν δεν τα έχει όλα αυτά, τότε μην ελπίζεις και πολλά. Δεν ήταν χαζός ο Μαρξ όταν έβγαλε το κομμουνιστικό μανιφέστο, ούτε ο Λένιν όταν μιλούσε για το κόμμα νέου τύπου κλπ. Αν τόσο απλά ο λαός ορμούσε και με μια γροθιά τσάκιζε
το σύστημα, θα είμασταν όλοι αναρχικοί, δεν θα καθόμασταν να το πολυψειρίσουμε.

Δεύτερον, αν όντως ελπίζεις στο λαό, να πεις στο κόμμα που μάλλον εμπιστεύεσαι να μην τον βρίζει κατ' αυτό τον τρόπο. Δεν πρόκειται να έλξει πολλούς με αυτή την κομπλεξική τακτική και μετά θ' αρχίσει πάλι τα ίδια, ότι δηλαδή φταίνε οι αστοί, φταίνε οι οπορτουνιστές φταίνε οι πράκτορες και οι μικροαστοί. Στην πραγματικότητα όμως ΚΑΝΕΙΣ δεν φταίει τόσο όσο οι επιλογές της σημερινής του ηγεσίας.
Αυτά.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 9:24 π.μ.

ρε συριζοεπαναστατούληδες,
τι θα κάνετε τελικά;
θα παραμείνετε στο ΠΑΣΟΚ ή θα προσχωρήσετε σε νέο υπερεπαναστατικό γκρουπούσκουλο του 0.00% ;

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 9:56 π.μ.

-Το 2003, ο "ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ" πήρε την οργανωτική πρωτοβουλία να ανταποκριθεί στο κάλεσμα της ΕΕ για δημιουργία ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, καλώντας διάφορα κόμματα της αριστεράς από τις χώρες της ΕΕ να δημιουργήσουν έναν νέο ενίαιο φορέα της ευρωενωσιακής αριστεράς. Ο φορέας αυτός ονομάζεται Κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς.

-Ως μέλος του ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ο ΣΥΝ λαμβάνει ευρωενωσιακή χρηματοδότηση από την ίδρυση αυτού του φορέα και δώθε. Παίρνει δηλαδή χρήματα για να προπαγανδίζει ιδέες τις οποίες έχει υπογράψει ότι δέχεται να είναι ιδέες συμβατές με τις προτεραιότητες και "αξίες" της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.


-Με άλλα λόγια, και ως ιδρυτικό μέλος του ΚΕΑ, ο ΣΥΝ έχει υπογράψει τον κανονισμό ΕΕ 2004/2003, τον περί χρηματοδότησης κομμάτων και συνδεόμενων ινστιτούτων από την ΕΕ, ο οποίος προβλέπει την υποχρέωσή του (του ΣΥΝ και των συνδεόμενων με αυτόν ινστιτούτων): "Να τηρεί, στο πρόγραμμα και τις δραστηριότητές του τις αρχές πάνω στις οποίες στηρίζεται η Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλαδή τις αρχές της ελευθερίας, της δημοκρατίας, του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των βασικών ελευθεριών". Και αλλού (και για τα συνδεόμενα με το ΚΕΑ και άρα και τον ΣΥΝ "ινστιτούτα"): "την παρατήρηση, ανάλυση και την συνεισφορά στην συζήτηση για ζητήματα της ευρωπαϊκής δημόσιας πολιτικής και για την διαδικασία της ευρωπαϊκής ενοποίησης".

Από αυτό το κόμμα περιμένει ο ελληνικός λαός να "πάει κόντρα" στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Πώς είναι ποτέ δυνατόν να πάει κόντρα στην αστικοιμπεριαλιστική λυκοσυμμαχία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ένα κόμμα το οποίο την στήριξε ολόψυχα εξ αρχής και το οποίο χρηματοδοτείται με στόχο την διατράνωση και ενίσχυση των στόχων και προτεραιοτήτων της;

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 9:59 π.μ.

-Το ΚΚΕ, λοιπόν, αρνήθηκε τα λεφτά της ΕΕ, αρνήθηκε να γίνει μέλος του ΚΕΑ, για ένα λόγο, που δεν είναι βέβαια ο "σεχταρισμός" που του αποδίδουν οι θρασύδειλοι συκοφάντες του: δεν θέλησε να υπογράψει την υποτέλεια των κομμουνιστών και του ελληνικού λαού στην ευρωπαϊκή πλουτοκρατία και τα συμφέροντά της. Δεν θέλησε να πουλήσει την ανεξαρτησία της χώρας για μια χούφτα ευρώ όπως η "αριστερά" των διανοουμένων που γράφουν κατά ευρωενωσιακή παραγγελία περί της αέναης και εξασφαλισμένα μάταιης αναζήτησης "μιας άλλης Ευρώπης". Θέλησε να διαφυλάξει την πολιτική ανεξαρτησία και την εντιμότητά του για να μπορεί να είναι εκεί στις δύσκολες εποχές που ήξερε πως θα 'ρθουν και είχε προειδοποιήσει πριν δεκαετίες πως θα 'ρθουν.

Τι πέτυχε; Πέτυχε να βγάλει τον Ιούνη τους μισούς βουλευτές από όσους είχε και άρα να συντηρείται με τα μισά έσοδα (αφού ένας από τους βασικούς του πόρους είναι οι μισθοί των βουλευτών του) επειδή αυτό αποφάσισες ΕΣΥ, ο "περήφανος" και "αδέσμευτος" ελληνικός λαός, του οποίο το αίμα ρουφάει καθημερινά η ΕΕ και οι ντόπιοι πλουτοκράτες σε αγαστή συνεργασία.

Πέτυχε να μην μπορεί να συντηρήσει ούτε την Τυποεκδοτική ούτε τον 902, τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα της ρητής και ανοιχτής υποτέλειας στην ΕΕ που ρημάζει τον τόπο, βγάζει κάθε μέρα και από ένα έντυπο ή ανοίγει και από ένα καινούργιο επαγγελματικό ιστότοπο (είδες τι πετυχαίνεις άμα είσαι "καλό παιδί";)

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 3:01 μ.μ.

Απάντηση στον 1.28

''Λες ότι περιφρουρούνε τη Βουλή. Έχεις συναίσθηση ότι αν είναι έτσι, περιφρουρούνε μαζί και τους δικούς σου βουλευτάδες που κάθονται μέσα την ώρα που καταστρέφεται η κοινωνία αντί να σηκωθούν να φύγουν από κει μέσα;''

Βεβαίως,έχω απόλυτη συναίσθηση αυτού που λες.
Γι'αυτό ακριβώς,τώρα που θα αναλάβουμε την κυβέρνηση,θα τους ζητήσουμε να ξαναφυλάξουνε τη Βουλή απ'τους κακούς,γιατί χρειαζόμαστε κοινωνική ειρήνη και ενότητα του λαού στη δύσκολη προσπάθεια ανασυγκρότησης που θα ξεκινήσουμε.
Πρέπει λοιπόν να αποτραπούν προβοκάτσιες από τα παιδιά με τα μαύρα ή από όποιον άλλο καλοθελητή,
οι οποίες μόνο στόχο θα έχουν την παλινόρθωση των Τροϊκανών στη χώρα.
Αφού το κάνανε μια φορά,μπορούνε να το ξανακάνουνε.Ξέρουνε τον τρόπο.Κι αυτή τη φορά δεν θα δέρνουνε τους Δεν Πληρώνω.Θα δέρνουνε όσους θέλουνε την παλινόρθωση των Τροϊκανών.
Μάλιστα θα ΟΦΕΙΛΟΥΝΕ να το κάνουνε αυτό οι του ΚΚΕ και της ΚΝΕ,διότι αν δεν το κάνουνε θα δείξουνε ότι ρίχνουνε νερό στο μύλο της τροϊκανής αντίδρασης.
Άμα φυλάς τη Βουλή απ΄το λαό όταν περνάνε τα πιο
βάρβαρα μνημονιακά μέτρα,θα ξεμπροστιαστείς άσχημα αν δεν κάνεις το ίδιο όταν θα υπάρχει
Βουλή που θα τα καταργεί.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 3:23 μ.μ.

Απάντηση 2 στον 1.28

''-Λες ότι ο κόσμος τους κατάλαβε και «γι’ αυτό τους πετάει σιγά-σιγά απ’ έξω απ’ τη Βουλή». Θυμάσαι, κακομοίρη, που παρακάλαγες να σας ψηφίσουμε για να μπείτε στη Βουλή; ΟΚ, ούτε εγώ είμαι μ’ αυτούς, είχα μάλιστα κάνει το λάθος να σας ψηφίσω για να μπείτε, όχι όμως για να χαίρεστε που βγαίνουν οι άλλοι και τους αντικαθιστούν όλο και περισσότεροι χρυσαυγίτες, ηλίθιε. Μεθύσατε με το πλησίασμα στην εξουσία και δείχνετε το πρόσωπο και το ήθος σας.''


Όποιος παρακάλαγε και έλεγε ''κοιτάξτε μας στα μάτια'',δεν μπορεί να είναι μέλος αριστερού σχηματισμού.
Δεν χαιρόμαστε καθόλου για το ενδεχόμενο να βγούνε απ'τη Βουλή.Βαθιά ανησυχία και αγωνία εκφράζουμε για την κατάντια τους.
Οι ίδιοι κάνουνε τα πάντα για να βγούνε απ'έξω.
Και κυρίως ένα κομμάτι της ηγετικής τους ομάδας,
που για τη θεσούλα τους είναι ικανοί να καταστρέψουνε και να διαλύσουνε ένα Κόμμα 100 χρόνων.
Ναι,είναι αλήθεια,ο κόσμος τους κατάλαβε.
Τους κατάλαβε,όσο κι αν προσπάθησαν τόσοι και τόσοι αριστεροί που πονάνε αυτό το Κόμμα και που ξέρουνε πρόσωπα και καταστάσεις να τους καλύψουνε,να σωπάσουνε,να αυτολογοκριθούνε,να καλύψουνε τα μυστικά και τις συναλλαγές της πιο άθλιας ηγετικής ομάδας που πέρασε ποτέ απ'το ΚΚΕ,να κουκουλώσουνε τα πράγματα ελπίζοντας σε μια πιθανότητα εσωτερικής κάθαρσης στο μέλλον.
Είναι βαριά κουβέντα να πεις ότι φταίνε και αυτοί οι αριστεροί άνθρωποι για την ενοχικότητά τους αυτή,γιατί το απόστημα που αφήσανε να μεγαλώσει έχει γίνει τεράστιο και το σπάσιμό του θα είναι πολύ οδυνηρί τώρα.
Αλλά καμιά φορά,με όλο το σεβασμό στις ενοχές τους και στον πόνο τους,το σκέφτεσαι και αυτό.
Τι μεθύσαμε μου λες;Για το ακριβώς αντίθετο μας κατηγορούνε:ότι προβληματιζόμαστε πάρα πολύ και ότι πολλοί από μας λένε ότι δεν είμαστε έτοιμοι και ότι έχουμε τεράστια θέματα να λύσουμε μόλις αναλάβουμε.Τέτοιος προβληματισμός σε αξιωματική
αντιπολίτευση δεν έχει ξαναυπάρξει.
Έχουμε όμως συνείδηση των ευθυνών μας και δεν θέλουμε να φανούμε ανάξιοι των μεγάλων ελπίδων που ακουμπάει πάνω μας ο λαός.Και τον θέλουμε μαζί μας και τώρα και αύριο.Μόνοι μας δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά.




Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 3:29 μ.μ.

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΠΑΜΕ,ΦΑΝΗΚΕ Η ΓΥΜΝΙΑ ΣΑΣ.
ΓΕΣΕΕ,ΠΟΕΟΤΑ ΚΑΙ ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΤΟΥ ΚΚΕ
ΔΕΝ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 3:34 μ.μ.

Τελευταία απάντηση στον 1.28

''-Τέλος, επειδή σε βλέπω ζωηρό, μπορείς σε παρακαλώ να επαναλάβεις τη φράση σου: «Έτσι πάνε αυτά...άμα είσαι σε λίστες μεγάλε, δεν μπορείς να είσαι λιονταράκι. Γατάκι θα είσαι θέλοντας και μη.» Φαίνεται δεν έχεις συναίσθηση πόσα τρανταχτά ονόματα από το δικό σου κόμμα είναι σε λίστες.''

Την επαναλαμβάνω.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Όποιος είναι τρύπιος δεν μπορεί να κάνει το λιονταράκι.Γατάκι του συστήματος θα είναι.
Να είσαι σίγουρος ότι αν βρούμε ονόματα δικών μας σε λίστες,δεν θα κάνουμε 2 τέρμινα να βγάλουμε ανακοίνωση με την ελπίδα ότι το θέμα θα ξεχαστεί.Θα βγάλουμε την ίδια μέρα.
Ούτε ενοχικά θα αντιμετωπίσουμε το θέμα,δια του κουκουλώματος και της σιωπής.
Πάμε να σταματήσουμε τον κατήφορο και να ανασυγκροτήσουμε τη χώρα.
Έχουμε ιστορικές ευθύνες.
Ο λαός ακουμπάει ελπίδες πάνω μας.
Όποιος προδώσει τις ελπίδες αυτές,όποιος σκεφτεί
να κάνει τα ίδια με τους προηγούμενους κυβερνώντες,είναι τελειωμένος από τώρα.





Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 5:03 μ.μ.

''Πέτυχε να μην μπορεί να συντηρήσει ούτε την Τυποεκδοτική ούτε τον 902''.

Αυτό το...πέτυχε εδώ και 3-4 χρόνια.Δεν του φταίξανε οι εκλογές του Ιούνη και οι μισοί βουλευτές.
Δεν σου έφταιξε ο λαός που σου μείωσε τη δύναμη,
(άρα τα έσοδα) που εσύ τα έκανες σκατά στην οικονομική σου διαχείριση χρόνια τώρα.
Ούτε σου φταίει ο λαός που επέλεξες να έχεις πολλά επαγγελματικά στελέχη και επιχειρήσεις.
Τόσα εκατοομμύρια ευρώ περάσανε απ'τα χέρια σου.
Δεν σου φτάνανε;
Γιατί φορτώθηκες άλλα τόσα απ'τις τράπεζες;
Ο λαός σου αφαίρεσε δύναμη γιατί είδε ότι και που στην έδινε τόσα χρόνια δεν την έκανες τίποτα.
Γιατί να στη δώσει πάλι;
Για να καλοπερνάνε οι κομματικοί υπάλληλοι και να μπαλώνουνε τις τρύπες τους οι επιχειρήσεις του ΚΚΕ;
Πληρώνουμε τα κερατιάτικα των τραπεζών,να πληρώνουμε και τα κερατιάτικα των δικών σου επιχειρήσεων και των δικών σου επαγγελματιών;
Άλλα ταξικά συμφέροντα έχουμε φίλε...Τα δικά σας μπορεί να συμπίπτουνε με των τραπεζών και γι'αυτό να είστε φρόνιμοι κάνοντας παρελάσεις την ώρα που ο λαός πεινάει,αλλά να,ξέρεις,ο κόσμος πεινάει.
Μια φορά σου δόθηκε η ευκαιρία τη δύναμη που σου έδινε ο λαός να την αξιοποιήσεις,το Μάη στις
διερευνητικές,μπας και γλιτώσουμε από τα νέα βάρβαρα μέτρα που πχ περνάνε σήμερα,και συ γύρισες την πλάτη.Στο λαό τη γύρισες την πλάτη.
Ε στη γύρισε την πλάτη και ο λαός.
Έτσι πάνε αυτά.
Να λέτε όσο θέλετε ''σοσιαλισμός και λαϊκή εξουσία ή τίποτα,και μέχρι τότε ας ψοφήσει ο κόσμος'',αλλά να το λέτε μόνοι σας,στα γραφεία σας,με τα λεφτά που μόνοι σας θα βρείτε,χωρίς να ζητάτε τη στήριξη του κόσμου που ψοφάει.
Ο κόσμος δεν θα κάτσει να ψοφήσει για να βολεύονται οι κυρ-Παντελήδες της ηγεσίας σας.
Δεν είναι τυχαίο που η ταξική εργατική ψήφος πήγε όλη στον ΣΥΡΙΖΑ.
Στον ΣΥΡΙΖΑ ελπίζει ο κόσμος,γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε τον σνομπάρει,ούτε τον δέρνει όπως εσείς τους Δεν Πληρώνω,ούτε φυλάει τη Βουλή απ'αυτόν.
Και ελπίζει,παρόλο που ξέρει τις αδυναμίες του ΣΥΡΙΖΑ.
Αλλά εκτιμάει την ειλικρίνειά του και τη θέλησή του ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ.
Και τιμωρεί την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ των δήθεν ορθόδοξων επαναστατών που λένε πολλά μόνο και μόνο για να καλύψουνε τις συναλλαγές τους με το καθεστώς.
Ο ΣΥΡΙΖΑ αυτά τα 5 πράγματα τα ''λίγα'' και τα ''ρεφορμιστικά'' που λες εσύ,θέλει να τα κάνει ΠΡΑΞΗ.Θα παλέψει να τα κάνει ΠΡΑΞΗ.
Δεν θα μείνει στη γωνία,να λέει 100,και όχι μόνο
να μην κάνει τίποτα,αλλά να ανοίγουνε οι λίστες της Ελβετίας και να αποκαλύπτονται σε αυτές ονόματα στελεχών του.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 9:14 μ.μ.

Πάντως ο Μπατιστάτος κάνει ότι μπορεί για την... σωτηρία της χώρας και για την... κατάκτηση της εξουσίας από την εργατική τάξη. Σε δήλωσή του στο έθνος του καπιταλιστή Μπόμπολα ο... ταξικός του εχθρός Νίκος Μπατιστάτος, γενικός διευθυντής της... κομμουνιστικής «Κατασκευαστικής Κατοικιών batistatos.gr», δηλώνει «σήμερα στην Ελλάδα υγιές επενδυτικό περιβάλλον δεν υπάρχει. Η αβεβαιότητα για το αύριο, το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της χώρας και η κατρακύλα των οικονομικών δεικτών, κάθε άλλο παρά κατάλληλο περιβάλλον για επενδύσεις δημιουργούν». Ααα είναι ο ίδιος... σύντροφος που μαζί με τα αστέρια Ι. Μενεμένογλου και Μ. Καλούδη, είχαν την ευθύνη για την ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε.

Ανώνυμος
6 Νοεμβρίου 2012 στις 11:32 μ.μ.

ΣΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΟΕ ΟΤΑ, ΓΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ,
ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ

Ανώνυμος
7 Νοεμβρίου 2012 στις 1:29 μ.μ.

στον 3:34': Είσαι ή πολύ υποκριτής ή ανίδεος. Έχει περάσει τόσος καιρός που έχει γίνει γνωστή η λίστα που περιέχει τρανταχτά ονόματα από τον ΣΥΡΙΖΑ -πιο τρανταχτά δεν γίνεται- και συ το παίζεις "πνεύμα και ηθική" και μας κάνεις κηρύγματα. Λες ότι θα βγάλετε ανακοίνωση την ίδια μέρα, όμως έχουν περάσει τόσες μέρες και ακόμα τίποτα. Για ρώτα εκεί στο κόμμα σου να σου πούνε τα ονόματα, αν τυχόν και δεν τα ξέρεις

Ανώνυμος
7 Νοεμβρίου 2012 στις 3:01 μ.μ.

3:34 Εσυ τα ξέρεις;Τα ονόματα,τα τρανταχτά του ΣΥΡΙΖΑ,εννοώ.Πέστα και σε μάς να τα μάθουνε.Μην μας αφήνεις σε αγωνία.Αλλά δυστυχώς για το κκε δεν υπάρχουν.Μόνο στελεχών δικών σας υπάρχουν.Φυσικό είναι,κόμμα επιχείρηση είσαστε,τα στελέχη σας να είναι μπλεγμένα σε μίζες και κομπίνες.Και το 'τιμημένο'κόμμα της αστικής τάξης είναι,στη σαπίλα και στη διαφθορά θα είναι βουτηγμένο.Θα τα μάθει ο λαός όλα,δεν σας παίρνει να τα κρύβεται άλλο!

Ανώνυμος
7 Νοεμβρίου 2012 στις 5:09 μ.μ.

1.29

Αυτά τα παιχνιδάκια στις ΚΟΒες σου (άμα περνάνε και κει πια,ψάξου),όχι εδώ.
Πες για ποιο πράγμα μιλάς.Ονόματα και λίστες.
Εγώ σου λέω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ,ΜΠΑΤΙΣΤΑΤΟΣ,ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ.
Κάνεις την πάπια όπως και το Κόμμα σου.
Δεν ωφελεί φίλε...
Ο κόσμος ΞΕΡΕΙ πλέον.
Δεν είναι όπως παλιά που μένανε κρυφά και όσοι λίγοι τα ξέρανε το βουλώνανε.
Τώρα έχει παραβρωμίσει το πράμα.
Και για την ενημέρωσή σου,σου λέω το εξής.
Το 1996,ως μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ,ο Μπατιστάτος έδινε συνέντευξη στο Ριζοσπάστη και έλεγε ότι υπό όρους,οι Προγραμματικές Συμφωνίες θα μπορούσαν να ωφελήσουν και τους βιομήχανους και τους εργαζόμενους!Επειδή μάλιστα είχε...αδικήσει την Ιντρακόμ (έλεγε ο Μπατιστάτος,ότι η Ιντρακόμ τα φέρνει έτοιμα απ'έξω και εδώ κάνει μόνο τη συναρμολόγηση),διαβάσαμε στο Ριζοσπάστη την απάντηση του...Κόκκαλη (!).Έλεγε ο Κόκκαλης στη δήλωσή του προς το Ριζοσπάστη ''αξιόλογος και σεβαστός ο επιστήμονας Μπατιστάτος αλλά στο συγκεκριμένο θέμα μας αδικεί''.
Θαυμάζω τη...δημοσιογραφική δεοντολογία του εντύπου σας.
Αλλά άμα σας στείλουμε εμείς καμιά απάντηση στο Ριζοσπάστη να σας πούμε 'είστε αξιόλογοι και αξιοσέβαστοι αλλά μας αδικείτε' θα τη δημοσιεύσετε;Δε νομίζω.
Άμα σας στείλουνε άρθρο οι Δεν Πληρώνω να διαμαρτυρηθούνε για το ξύλο που τους δώσατε στις 20 Οκτώβρη 2011 θα το δημοσιεύσετε;Όχι.
Μεγαλύτεροι ταξικοί εχθροί είμαστε εμείς κι οι Δεν Πληρώνω απ'τον Σωκράτη Κόκκαλη;
Για ταξικοί δεν ξέρω,αλλά όπως χρόνια τώρα μας αποδεικνύετε με τις πράξεις σας,εχθροί σίγουρα.
Για οπορτουνισμούς και τέτοια μην πεις τίποτα.
Πες μας πρώτα γιατί στελέχη σας βρέθηκαν στη λίστα Λαγκάρντ και μετά συζητάμε για τον οπορτουνισμό.
Άμα μαρξισμός-λενινισμός σημαίνει ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ όπως δείχνει η λίστα Λαγκάρντ,τότε ναι,εμείς είμαστε οπορτουνιστές.
Γι'αυτό σου λέω.ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ και καθάρισμα της αυλής όσο προλαβαίνετε.
Συνέδριο έχετε μπροστά,ξεφορτωθείτε την σκαρταδούρα,γιατί με αυτούς που έχετε πάνω,πάτε γραμμή για την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά,πάτε γραμμή να κάνετε παρέα στα γκρουπούσκουλα απ΄τα οποία προήλθανε οι σαλταδόροι αριστεριστές (με κρυφές δεξιότατες πρακτικές) που σας διοικούνε.


Ανώνυμος
7 Νοεμβρίου 2012 στις 11:12 μ.μ.

Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο.
Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του
και θα σε νικήσει εκ πείρας.''

Η βλακεία είναι πράγματι ανίκητη, ειδικά στην χώρα μας αλλά αυτό οφείλεται στο ότι -
όπως λέει και ο Αϊνστάιν - είναι ΄΄άπειρη΄΄ αλλά και ταυτόχρονα οργανωμένη από
έξυπνες (ή πονηρές) μειοψηφίες. Στο ΄΄ένας εναντίων ενός΄΄, ένας έξυπνος θα υπερισχύει
σχεδόν πάντα ενός βλάκα, άσχετο με το τι θέλει να πιστεύει ο δεύτερος.

Είναι βέβαια απόλυτα συνήθης και λογική η τάση κάποιων να ΄΄διασκεδάζουν΄΄ την μειονεξία τους.
Στο ατομικό και συλλογικό ΄΄εγώ΄΄ η μειονεξία μετατρέπεται ακόμη και σε αυταρέσκεια.

Έτσι, εκτός από το βλάκα που νομίζει ότι είναι ΄΄έξυπνος΄΄, έχουμε τη ΄΄γριά κότα΄΄
που νομίζει ότι έχει το ΄΄ζουμί΄΄ κοκ


koysiate naztarobia

Ανώνυμος
8 Νοεμβρίου 2012 στις 5:14 π.μ.

Ρε ΚΚέδες γιατί διαβάζετε τέτοια άρθρα
και μάλιστα τα σχολιάζετε;

Λες και ο ίδιος που το έγραψε δεν ξέρει πόσο γκεμπελίσκος είναι......

Ανώνυμος
8 Νοεμβρίου 2012 στις 9:23 π.μ.

Σωστά.Μόνο ο Ριζοσπάστης δεν γκεμπελίζει.Κάποτε κυκλοφορούσαν 3-4 Ριζοσπάστες,σήμερα μόνο ένας.Είναι και αυτό μια πρόοδος.Συνεχίζει πάντα τα ίδια ψέμματα και την ίδια πλύση εγκεφάλου.Πάντα πιστός στα συμφέροντα που εξυπηρετεί.Της άρχουσας τάξης και του καπιταλισμού.

8 Νοεμβρίου 2012 στις 9:37 π.μ.

ψεματα, ψεματα κατι θα μεινει, το κορυφαιο ψεμα οτι το ΚΚΕ ψηφισε κατα για την παραπομπη Παπανδρεου, στν επιτροπη της βουλης ψηφισε λευκο με συγκεκριμενη αιτιολογια που ξεσκεπαζει το ρολο του αστικου κοινοβουλιου, για τα υπολοιπα ψεματα δεν θα σχολισαω, ειναι απλα παιδαριωδη

Ανώνυμος
8 Νοεμβρίου 2012 στις 12:26 μ.μ.

@8 Νοεμβρίου 2012 9:23 π.μ.
κ. Μανιαδάκη...; Εσείς; Οποία σύμπτωσις!
Μα φυσικά, η επίσκεψή σας τυγχάνει με την επέτειο της γεννήσεως του Μπραμ Στόκερ...
Εξαιρετικό!

Ανώνυμος
8 Νοεμβρίου 2012 στις 6:45 μ.μ.

Το κκε δεν ψήφισε κατά για παραπομπή του ΓΑΠ,αλλά λευκό.Ακριβώς ότι έκανε και η δημαρ εχθές.Ψήφισε'παρών'αντί για κατά.Οποία σύμπτωσις και οποία υποκρισία.

Ανώνυμος
9 Νοεμβρίου 2012 στις 9:14 μ.μ.

Οποία ατυχία! Ατύχησα αγαπητέ, δεν είστε σεις η προσωπικότης που αρχικώς εθεώρησα ως συνομιλητήν. Και τούτο διότι εξεπλάγην από την απάντησή σας. Ο προαναφερθείς δεν θα ετόλμα τοιούτο ποταπό επιχείρημα συμψηφισμού προκειμένου να εκφράσει τον σφριγηλόν του αντικομμουνισμόν. Επιχείρημα αδύναμον ρητορικώς, εν συγκρίσει με το χρονικόν διάστημα που θα μεσολαβήσει έως της επανεμφανίσεώς του κατά την επομένην επέτειον του Μπραμ Στόκερ...
Έρρωσθε αγαπητέ.

Ανώνυμος
9 Νοεμβρίου 2012 στις 11:21 μ.μ.

Θα εκπλαγείς έτι περαιτέρω αγαπητέ,όταν κάποτε τους σφριγηλότερους αντικομμουνιστάς θα τους ανακαλύψεις εις τους κόλπους του κατ'εξοχήν αντικομμουνιστικού πολιτικού σχήματος και δή στήν σφριγηλοτάτην και ουχί ποταπήν ηγεσίαν του.

Ανώνυμος
10 Νοεμβρίου 2012 στις 10:31 π.μ.

Πφφφφφφ δωσε μου πισω το ενα λεπτο της ζωης μου που εχασα διαβαζοντας ενα απο τα πιο ανακριβη, ηλιθια και γεματο ψεμματα 'αρθρο'

Ο συγγραφεας του αρθρου στερειται στοιχειωδους ιστορικης γνωσης, αληθειας και λογικης

Ανώνυμος
10 Νοεμβρίου 2012 στις 11:31 π.μ.

Ετσι μπράβο....

Ανώνυμος
10 Νοεμβρίου 2012 στις 10:42 μ.μ.

Αν και αρχικώς ελυπήθην σφόδρα δια την παρεξήγησιν, η σωτήριος ανακούφισις ενέσκηψε δριμεία!
Δεδομένης της προαναφερθείσης προφητείας σας (ανυπερθέτως, έτερος συσχετισμός μεθ’ άλλης τινός προσωπικότητος θα ήτο ασφαλώς παρακινδυνευμένη) δύναμαι να διακρίνω τινί χρονικό διάστημα, από του εγγύς γαρ καιρού έως της δευτέρας ταύτης της Παρουσίας.
Η νομοτελειακά εσχατολογική σας θέση, υποβάλλει μεν το ερώτημα της Σωτηρίας, επιβάλλει δε πάραυτα την ξυγγραφήν δηλώσεως μετανοίας παρ’εμού. Ήτοι αποκηρύξεως του αντικομμουνισμού, τη δοθείσα παρ’ υμίν εννοία, δια πάσα νόμιμον χρήσιν.
Αποστείλατέ μοι στοιχεία παραλήπτη άμεσα!

ΥΓ. Μετά ταύτην την ειλικρινήν μεταμέλειάν μου, ενημερώσατέ μοι τον άμοιρο, εάν ενδεχομένως εισέλθω εις τους κόλπους σας αμέσως ή κατόπιν διαμονής εις το Πουργκατόριον.
ΥΓ2. Προκειμένου να τύχω της υφ’ υµών χάριτος και να διασκεδάσω τη νεφελώδην κατάστασιν, γνωστοποιώ εις υμάς ότι κατά το καθ’ ό διάστημα της επιστολογραφίας μας δεν τυγχάνω μέλος, ουδ’ έτυχον ποτέ κατά το παρελθόν.
Ως εκ τούτου, δύναταί τις να ελπίζει εις επιείκιαν;

Ανώνυμος
12 Νοεμβρίου 2012 στις 1:20 π.μ.

''Όπως τα είπε η Αλέκα Παπαρήγα για το λόμπι της δραχμής'' (Αντώνης Σαμαράς,Βουλή,11/11).

Ανώνυμος
12 Νοεμβρίου 2012 στις 10:32 π.μ.

Η χτεσινή ομιλία της έχει ενδιαφέρον.
Μίλησε για ΣΥΡΙΖΑ του λόμπι της δραχμής.
Καμία ευρηματικότητα.
Ό,τι πει ο Σαμαράς,λέει και αυτή.
Πλέον,δεν μπορείς να την πεις αριστερό ψάλτη της Δεξιάς.
Πλέον,την λες ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΨΑΛΤΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
Όλοι ένα κόμμα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του λαϊκού ρεύματος που διεκδικεί να ακυρώσει το Μνημόνιο και να σταματήσει τον κατήφορο.
Ο κατήφορος και η κατάντια της ηγεσίας του ΚΚΕ δεν έχει τελειωμό.
Πέρυσι περιφρούρησε το Κοινοβούλιο.
Τώρα πάει να περιφρουρήσει τον Σαμαρά.
Θα αποτύχει.

Ανώνυμος
12 Νοεμβρίου 2012 στις 10:38 μ.μ.

Έχουν ξεπεράσει τα όρια στο κκε.Κάποτε,για τα μάτια του κόσμου,κρατούσαν τα προσχήματα.Πρέπει το αστικό καθεστώς να τους κρατάει γερά στο χέρι,για να κάνουν και να λένε αυτά τα πράγματα,εντος και εκτός βουλής.Τα 'γραμμάτια'που πρέπει να εξοφλήσουν πρέπει να είναι πολλά και σοβαρά.Αλλά δεν θα προλάβουν...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger