Home » » Στο πνεύμα Γκερέκου - Οικονόμου.και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Στο πνεύμα Γκερέκου - Οικονόμου.και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015 | 10:05 μ.μ.

Απίθανος τύπος ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Αλλάζει τις απόψεις του και τις ιδεολογικές προτιμήσεις του σαν τα πουκάμισα. Εχει μπει κι αυτός στο πνεύμα Γκερέκου και Οικονόμου.

Μόλις πριν λίγες μέρες διαβάζαμε:
«Αναφανδόν υπέρ του κόμματος του Σταύρου Θεοδωράκη τάχθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος σε δηλώσεις του δημοσίως υποστήριξε ότι "εγώ είμαι Ποτάμι"».

Σήμερα συναντάμε άλλη δήλωση του Γ. Μουτάρη:

 «Έχω δηλώσει ότι είμαι πιο Πασόκος από τους Πασόκους κι αυτό το έχω πει με την έννοια ότι είμαι βαθύτατα σοσιαλδημοκράτης. Επειδή ειπώθηκαν διάφορα για τη σχέση μου με τον Βαγγέλη Βενιζέλο, έχω πει ότι είναι ήρωας, διότι με τη δική του παρουσία και τη δική του πολιτική υπήρξε μια μεγάλη προσπάθεια που οδήγησε την οικονομία να είναι ένα στάδιο πριν την οριστική ανάκαμψη. Στηρίζω τον Βαγγέλη Βενιζέλο με κεφαλαία».

Τι να υποθέσουμε ότι θα περιέχουν οι αυριανές δηλώσεις του;
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2015 στις 11:17 μ.μ.

Αλτσχάιμερ θα έχει!
Είναι μεγάλος άνθρωπος πια.
Οι μ@λ@κες που τον ψήφισαν ας τα βλέπουν

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger