Home » , » Ο Δημοσκόπος (Τραγωδία Ελληνική)

Ο Δημοσκόπος (Τραγωδία Ελληνική)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015 | 2:31 π.μ.

Γράφει ο mitsos175.

 Ο Δημοσκόπος (Τραγωδία Ελληνική)
(Μουσική ναύτη του Αιγαίου)

- Είμαι εγώ ο μέγας δημοσκόπος, γκάλοπ σκαρώνω σε μισό λεπτό, ότι μου πεις πάντα εγώ θα κάνω, σαν πέσει ευθύς το μετρητό. Μνήμη δεν έχω, μα ούτε και ήθος, τις εντολές που δίνουν εκτελώ, θα πω τα ψέματα με το τσουβάλι, θ' αποκοιμίσω τον χαζό...
Μα τι ακούν τα αυτάκια μου και ποιος βαρυγκωμαεί; Ποιός είναι αυτός που κλαίγεται, τις τρίχες του μαδάει;

(Δημοτική Μουσική - Κλαρίνο)
- Τσοπανά… μωρέ παιδιά, τσοπανάκος ήμουνα, άιντε τσοπανάκος ήμουνα, προβατάκια φύλαγα, μα δε μου 'μειναν πολλά έχουν φύγει μακριά. Άιντε τούμπες - τούμπες - τούμπες - τούμπες, είπα κάμποσες αρλούμπες...
- Γιατί έτσι φάλτσα τραγουδάς με τέτοια αγριοφωνάρα, σαν τι κακό να έγινε και σκούζεις βρε φιλάρα; Ποιός είσαι, πες μου γιατί κλαις και τι σε βασανίζει; Μην σου 'χει έρθει ο ΕΝΦΙΑ, αρρώστια σε γυρίζει;
- Αχ είμαι εγώ ο Σαμαράς, των γαλανών ηγέτης, της χώρας σου Πρωθυπουργός, των δανειστών επαίτης. Αλλά πολύ βαλάντωσα, πολύ έχω μαραζώσει, γιατί θα χάσω εκλογές, και μια κλωτσιά στα πισινά ο κόσμος θα μου δώσει.
- Αυτό είναι όλο; Σίγουρα πολύ καλά θα κάνει, να σε μαυρίσει εντελώς, αφού είσαι τσογλάνι. Γιατί Μνημόνια ψήφησες τους πήρες τα λεφτά, όλα τα λεηλάτησες ρε παλιομασκαρά.

- Αν ημπορούσα μια φορά ξανά να ξεγελάσω, στον ύπνο μέσα το βαθύ μπόσικους να τους πιάσω, μια περιουσία θα 'δινα σ' όποιον τα καταφέρει, να μη με κάνουν "τ' αλατιού" σαν τον Καρατζαφέρη.
- Ωπα! Τώρα που είπες "χρήματα" την όμορφη τη λέξη, γκάλοπ θα κάνω μαγικό κακό για τον Αλέξη.
- Καταλληλότερο, καλό και πρώτο να με βγάλεις...
- Ε τώρα Αντωνάκη μου, σταμάτα να υπερβάλεις! Άμα θα πω στους Έλληνες πως τάχα προηγείσαι, θα με πλακώσουν στις κλωτσιές, σε ξέρουνε τι είσαι. Άλλο θα κάνω πονηρό, κολπάκι σχεδιασμένο, να μη με καταλάβουνε και δείρουν τον καημένο. Μα σύ τώρα προσπάθησε κάπως να τους φοβίσεις, με ψέματα και απειλές να τους εξαπατήσεις. Το ΣΥΡΙΖΑ σίγα σιγά εγώ θα ροκανίζω και τη νοθεία γρήγορα σου την εξασφαλίζω.

- Έτσι να κάνεις και θα βγω, για να τους γδάρω όλους. Πάω τώρα για φίλημα στων δανειστών τους κώλους. Παρακαλώντας συνεχώς κι αυτοί να με βοηθήσουν, γιατί αλλιώς μνημόνια δε θα ξαναψηφίσουν κι οι βουλευτές οι γαλανοί, που τόσο έχουν λαδώσει, θα απομείνουν οι μισοί, το κόμμα θα τελειώσει. Και τα χαράτσια τα πολλά σ' εκείνους καταλήγουν, να μην τ' αφήσουν όλα αυτά έτσι απλά να φύγουν.

- Να πας να κάνεις όπως λες και εγώ τώρα σ' αφήνω, να κατεβάσω ψέματα και έπειτα στα δίνω, για να τα πουν στων καναλιών τις κεντρικές ειδήσεις (κι άμα πιστέψουνε αυτά εμένα να με φτύσεις). Νάτος που φεύγει τρέχοντας να πάει τους δανειστές, μα καθώς βλέπω "θα τον πιεί μπούζι" στις εκλογές. Και όταν έξω πέσουνε τα ψεύτικα τα λόγια, δε θα βάλω τα κλάματα ούτε τα μοιρολόγια. Γιατί το νέο άρχοντα ευθύς θα κολακεύω, για να γεμίζει η κοιλιά κι όλους θα τους δουλεύω...   
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger