Home » , » Πρόβλημα συνοχής στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ;

Πρόβλημα συνοχής στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ;

Από giorgis , Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015 | 11:42 μ.μ.

Του Γ. Γ. 

Διαβάζοντας τα ονόματα όσων υπογράφουν το κάλεσμα για την λειτουργία «Κινήματος κατά των Μνημονίων» μας δημιουργήθηκε μια απορία.
Επειδή στους πάντες δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι αυτή η κίνηση είναι προάγγελος ενός πολιτικού κόμματος με βασικό κορμό την «Αριστερή Πλατφόρμα» (αντίληψη που ασπάζεται και το Μέγαρο Μαξίμου το οποίο σε ανακοίνωσή του υπογραμμίζει: «Η απόφαση του Π. Λαφαζάνη να ανακοινώσει σήμερα, σε συμπόρευση με παράγοντες της πολυδιασπασμένης εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, το πρόπλασμα νέου πολιτικού φορέα, οριστικοποιεί την από καιρό ειλημμένη απόφασή του να διαλέξει ξεχωριστό δρόμο από την κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ») θα θέλαμε να θέσουμε ένα ερώτημα.

Ανάμεσα στα άτομα που πήραν την πρωτοβουλία για την συγκρότηση αυτής της Κίνηση συγκαταλέγονται και τα ονόματα του Σπύρου Σακελαρόπουλου εκπροσώπου της «Αριστερής Ανασύνθεσης (ΑΡΑΝ)»,  καθώς και του Δημήτρη Σαραφιανού εκ μέρους της «Αριστερής Αντικαπιταλιστικής Συσπείρωσης (ΑΡΑΣ)». Οι δυο αυτές συλλογικότητες, «ΑΡΑΝ» - «ΑΡΑΣ», αποτελούν συνιστώσες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.  
Απ’ ότι ξέρουμε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα για το εγχείρημα του  «Κινήματος κατά των Μνημονίων». Δεν δοκιμάζεται η συνοχή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με αυτή την εξέλιξη;

Υ.Γ Η απάντηση που πήραμε –και δεν μας πείθει- από σύντροφο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ μας λέει ότι από πουθενά δεν προκύπτει ότι αυτή η Κίνηση είναι πρόπλασμα δημιουργίας πολιτικού κόμματος, οπότε η συμμετοχή σ’ αυτή της «ΑΡΑΝ» και «ΑΡΑΣ» δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, καθώς και του ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα τοποθετηθεί επίσημα σ’ αυτή την πολιτική εξέλιξη.

Υ.Γ2: *Οι υπογράφοντες την δημιουργία του «Κινήματος κατά των Μνημονίων»   μετέχουν  στις εξής οργανώσεις και τάσεις: Βερναρδάκης Αλέκος - "Κομμουνιστική Ανανέωση", Γαλάνης Νίκος - "Παρέμβαση", Κάβουρας Δημήτρης - "Κομμουνιστική Οργάνωση Ανασύνταξη", Καλτσώνης Δημήτρης - "Μαρξιστικός Σύλλογος "Γ.Κορδάτος", Λαφαζάνης Παναγιώτης - "Αριστερό Ρεύμα" του ΣΥΡΙΖΑ, Μαντάς Παναγιώτης - "ΔΗΚΚΙ", Νταβανέλος Αντώνης - "ΔΕΑ", Παγιάτσος Ανδρέας - "Ξεκίνημα", Σακελλαρόπουλος Σπύρος - "Αριστερή Ανασύνθεση (ΑΡΑΝ)", Σαραφιανός Δημήτρης "Αριστερή Αντικαπιταλιστική Συσπείρωση (ΑΡΑΣ)", Σουάνη Μαρία - "Κομμουνιστικό Κίνημα - Εργατικός Αγώνας", Τζήμας Θέμης - "Δίκτυο Σοσιαλιστών", Χήτας Λάμπρος - "Πρωτοβουλία των 1000".
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 22 σχόλια

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 12:48 π.μ.

Το "Κίνημα κατά των Μηνμονίων" τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει από τις Λαϊκές Συνελεύσεις,Επιτροπές, Πρωτοβουλίες κ.λπ. του "ΟΧΙ μέχρι το τέλος";
Όποιος τις βρει θα καταλάβει και τις διεργασίες από τα ...κάτω που συντελούνται αυτό το καιρό στο εξω(και όχι μόνο)κοινοβούλιο!

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 12:58 π.μ.

Προς τι τόσο μυστήριο ?

Ανακοινώσεις των οργανώσεων δεν διαβάζεις ?

Ότι είναι με το αριστερό μέτωπο και με την πλατφορμα δεν το ξέρεις ?

Ότι ούτε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κεντρικά, με την κοινή ανακοίνωση, που ανεβάσατε και σεις, δεν είναι απορριπτική δεν το ξέρεις ?

Ας μην αναπαράγουμε αίσθηση ίντριγκας και παρασκηνίου όταν είναι όλα τόσο καθαρά.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:17 π.μ.

Αν ψηφίσεις ΚΚΕ γίνεσαι ΠΕΛΑΤΗΣ και ενισχύεις κομματικούς πυρήνες των επαγγελματιών οπαδών του και άρα τη μόνιμη επαφή του με την εξουσία.Για αυτόν τον λόγο μπορούμε να μιλάμε για τζάμπα "επαναστάτες" με αιτία τα ευρω και ενίσχυση της κομματικής πυραμίδας Όποιος θέλει Πανεργατικό Μέτωπο ΑΡΙΣΤΕΡΟ μπορεί να συσπειρωθεί σε δυνάμεις χωρίς μεροκάματο . Χωρίς ιδεολογικό προϊόν όπως του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ


όχι Antonxxx ο μεροκαματιάρης του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:18 π.μ.

Αν ψηφίσεις ΚΚΕ γίνεσαι ΠΕΛΑΤΗΣ και ενισχύεις κομματικούς πυρήνες των επαγγελματιών οπαδών του και άρα τη μόνιμη επαφή του με την εξουσία.Για αυτόν τον λόγο μπορούμε να μιλάμε για τζάμπα "επαναστάτες" με αιτία τα ευρω και ενίσχυση της κομματικής πυραμίδας Όποιος θέλει Πανεργατικό Μέτωπο ΑΡΙΣΤΕΡΟ μπορεί να συσπειρωθεί σε δυνάμεις χωρίς μεροκάματο . Χωρίς ιδεολογικό προϊόν όπως του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ


όχι Antonxxx ο μεροκαματιάρης του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:46 π.μ.

φραπες "σε συμπόρευση με παράγοντες της πολυδιασπασμένης εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, "λεει το μαξιμου..γιατι τρεμουν την ΚΙΝΙΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ περισσοτερο κι απο την εκλογικη-ως προπλασμα μαζικοποιησηςτου κινηματος..μη τσιμπατε!

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 3:39 π.μ.

Παιδιά, καμιά εκτίμηση για τη σημερινή κινητοποίηση; Προφανώς, θα είναι κι αυτή ένα μέτρο για την "ΚΙΝΙΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ".

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:20 μ.μ.

12.58 Οταν λες αριστερό μέτωπο τη ενοείς Συναγωνιστή. Γιατι ξεχωρίζεις τους εργάτες με Γεωγραφικούς όρους και όχι με βάση την Ταξη που ανήκει. Μήπως προκαλείς διάσπαση έτσι. Για Σκέψου λίγο.

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:38 μ.μ.

Υπαρχει ακομα ο ANTΑΤΣΥΑ ;;;;;

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 1:49 μ.μ.

12.58. Καλά εσύ Αριστερός άνθρωπος πως ταιριάζει να πας μαζι με τον Λαφαζάνη που ψήφισε ΝΑΙ στην Παράταση του 2ου Μνημονίου στις 20 Φλεβαρη με Κυβέρνηση Πρώτη φορά Αριστερά. Μήπως κάνεις λάθος και πρέπει να το σκεφτείς ξανά

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 3:22 μ.μ.

τι εννοώ αριστερό μέτωπο είναι περίπου γνωστά πράγματα αυτά, δεν χρειάζεται να πλατειάζω

http://ektosgrammis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2161:2015-08-05-18-04-17&catid=77:epikairothta&Itemid=513

είναι μια εκδοχή Ενιαίου Μετώπου στο σήμερα, που προφανώς θα γίνει με ρεφορμιστές, άρα νομίζω απαντάω στα περί Λαφαζάνη. όπως έλεγε και ο ΠΠ πρόσφατα, ανεχτήκαμε το Κοινό Πόρισμα, ανεχτήκαμε τον ΣΥΝ και φύγαμε μετά από κάποιον καιρό.

Εμπλοκή κόσμου στους αγώνες και το πρόγραμμα και το αντίστοιχο μέτωπο που θα χαράξει σχέσεις εκπροσώπησης με το βλέμμα στην τομή του 62%, αυτό είναι το σχέδιο.

Αν αυτό προκαλεί διάσπαση σύντροφε 01:20 σκέψου το και εσύ και εγώ. Και τι εννοείς διάσπαση, στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ ? 3 διακριτά πολιτικά σχέδια είναι, αν δεν γίνεται, δεν γίνεται, αν και υπάρχουν δυνατότητες.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος
14 Αυγούστου 2015 στις 8:05 μ.μ.

1.49
την κανελη και τα ματια σας μην χασετε την αγωνιστρια της εργατικης ταξης

Ανώνυμος
15 Αυγούστου 2015 στις 10:01 π.μ.

@14 Αυγούστου 2015 - 8:05 μ.μ
Η Κανέλη δεν έχει ψηφίσει μνημόνιο. Ο Κουρουμπλής, ο Καμένος, ο Πανούσης κι όλοι αυτοί που ο Λαφαζάνης κι οι υπολοιποι -δήθεν αντάρτες- ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, έχουν ψηφίσει και ένα και δύο μνημόνια.
Και ποιοι είπαμε θέλουν συνεργασία με το Λαφαζάνη και τα άλλα λαμόγια; Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που πριν έγλειφε τον Τσίπρα.
Ε, καλά ρε ανταρσυανοί , μας έχετε αποδείξει την αγάπη σας για αυτή την κυβέρνηση ώστε ούτε εσείς να θέλετε να πέσει. Ούτε κι ο ΣΕΒ άλλωστε θέλει να πέσει αυτή η κυβέρνηση.

Ανώνυμος
15 Αυγούστου 2015 στις 10:04 π.μ.

@14 Αυγούστου 2015 - 3:39 π.μ
Ποια κινητοποίηση; Εκαναν οι ανταρσυανοί κινητοποίηση; Πάντως στο Σύνταγμα όχι. Στις παραλίες μπορεί.

Ανώνυμος
15 Αυγούστου 2015 στις 10:25 π.μ.

8.05 Πως σου φαίνεται το 3ο Μνημόνιο πρώτη φορά Αριστερά που θα έσκιζε το 1ο Και 2ο με ένα νόμο. Αλήθεια Ενφια πλήρωσες Συναγωνιστή.

15 Αυγούστου 2015 στις 10:33 π.μ.

Όλοι μαζί πρέπει να παμε οι εργαζόμενοι αριστεροί και δεξιοι εναντια στην κατοχή από τους τραπεζίτες .Είναι γελοίοι αυτοί που δε φεύγουν από το συριζα ενώ καταψηφησανε τα μνημονια

Ανώνυμος
15 Αυγούστου 2015 στις 10:40 π.μ.

3.22 Εγώ νομίζω ότι πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα απο την Ιστορία και αποτυχημένες Τακτικές να μην τις επαναλαμβάνουμε και δίνουμε Αντικειμενικά ανάσες στον Καπιταλισμό. Το πρόσφατα που λες για το Κοινό πόρισμα και τον συνασπισμό είναι πριν 26 χρόνια Συναγωνιστή.

Ανώνυμος
17 Αυγούστου 2015 στις 12:03 π.μ.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ... αξιόπιστο μόρφωμα και πάνω απ' όλα ...επαναστατικό!
Οι μισοί τρέχουν στο Λαφαζάνη πετώντας κάθε έννοια προσχήματος τύπου "μεταβατικού" προγράμματος (ναι, ακόμα κι αυτού του ρεφορμιστικότατου, νεοκευνσιανού τύπου "μεταβατικού προγράμματος" της ΑΝΤΑΡΣΥΑ)- οι υπόλοιποι κάνουν και καλά τους δύσκολους, την ίδια ώρα που συνεργάζονται παντού κανονικότατα, στο σ.κ., σε δημους κλπ όχι μόνο με το λαφαζανέικο αλλά με όλο τον μνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ!
Την ίδια ώρα βέβαια που οι ανταρσυώτικες ουρές του Λαφαζάνη τρέχουν από πίσω του (με διαφορετικές ταχύτητες και "διαφωνώντας" μεταξύ τους) ο ίδιος ο ΠιΛαφ τους ξεφτιλίζει (μαζί και την πάρτη του και την Αριστερή του Πλατφόρμα εννοείται) συνεχίζοντας να δηλώνει στήριξη!!! στην μνημονιακή τρισκατάρατη κλπ κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Τέτοιος αντάρτυς ο ΠιΛαφ, τέτοιος ΑΝΤΑΡΤυς και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ... με ύψιλον...
Αλλά έτσι είναι:
α) ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ σου βγαίνει μνημόνιο
β) ψηφίζεις ΠιΛαφ και Αρ.Πλατφόρμα σου βγαίνει ΣΥΡΙΖΑ> μνημόνιο
γ) ψηφίζεις ΑΝΤΑΡΣΥΑ σου βγαίνει ενίοτε ΣΥΡΙΖΑ, άλλοτε Αρ.Πλατφόρμα>ΣΥΡΙΖΑ
\αλλά
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΚΚΕ σου βγαίνει ΚΚΕ (εδώ δε χωράει παπάτζα)

Ανώνυμος
19 Αυγούστου 2015 στις 11:31 μ.μ.

Α όχι 12.03...ψηφίζεις ΚΚΕ σου βγαίνει ευρώ....

Ανώνυμος
20 Αυγούστου 2015 στις 7:33 π.μ.

Αστειούλη (11:31), για θυμήσου τι έλεγε η πρόταση που έριχνε στην κάλπη το ΚΚΕ στο δημοψήφισμα
(την ώρα που διάφοροι λαλίστατοι ροζ "αντικαπιταλιστές" του γλυκού νερού πήγαιναν κόσμο πελατεία
στην αγαπημένη τους κυβέρνηση της "αριστεράς"):
"ΟΧΙ στην πρόταση ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ
ΟΧΙ στην πρόταση της κυβέρνησης (σημ.:στην οποία εσείς κάνατε την πάπια, ενώ οι 47+8 σελίδες του τσίπρα-λαφαζάνη είχαν ήδη κατατεθεί στο τραπέζι)
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ από την ΕΕ με ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ"
Τίποτα πιο ξεκάθαρο.

Άιντε που θα μας πεις και για το ευρώ, αυριανιστάκο... Τα παλιά πασόκικα κόλπα τα μάθατε πιο καλά κι απ' τους πασόκους...

Ανώνυμος
20 Αυγούστου 2015 στις 8:03 π.μ.

@19 Αυγούστου 2015 - 11:31 μ.μ
Α, όχι το ευρώ δεν το υιοθέτησε το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ ήταν το μόνο κόμμα που ψήφισε κατά της εισόδου της Ελλάδας στην ΟΝΕ δηλαδή στη ζώνη του Ευρω. Το ευρώ το υιοθέτησαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ (και ο Λαφαζάνης μέσα με την παρέα του) και ΛΑΟΣ. Με τυμπανοκρουσίες. Το ΚΚΕ αυτό που προτείνει ΣΥΝΕΧΕΙΑ είναι μονομερής διαγραφή του χρέους, έξοδος απ' την ΕΕ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΑ ΜΈΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΌΧΙ ΝΑ ΤΑ ΈΧΟΥΝ ΟΙ ΚΗΦΉΝΕΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ, ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΎ.
Πρόσεξε τώρα το κόλπο που κάνουν αυτοί που απλώς προτείνουν δραχμή (λες και το όνομα του νομίσματος είναι το σημαντικό). Λένε στους ΄Ελληνες θα βγούμε απ' την ευρωζώνη (΄Οχι απ' την ΕΕ), θα έχουμε τη δραχμή χωρις μνημόνια αλλά οι πλούσιοι θα έχουν τα μεσα παραγωγής στα χέρια τους. Χωρίς μνημόνια; Πώς θα γίνει αυτό; Δε θα πρέπει να δανειστούν; ΄Ετσι θα τους τα δώσουν τα λεφτά οι δανειστές; Χωρίς όρους;
Τα μέσα παραγωγής θα τα έχουν οι πλούσιοι; Αυτοί δηλαδή που τους συμφέρει να βγούμε απ'το ευρώ και να πάμε στη δραχμή. ( δηλ.όσοι δραστηριοποιούνται στον τομέα των εξαγωγών . του τουρισμού, κι όσοι θέλουν να ερθουν να αγοράσουν στην Ελλάδα που θα έχει γίνει πολύ φθηνή με τη δραχμή). Κι επειδή θα πρέπει να είναι κι ανταγωνιστική η Ελλάδα για τις επενδύσεις, μισθοί χαμηλοί, ελαστικά ωράρια, ομαδικές απολυσεις και καταρράκωση των εργασιακών δικαιωμάτων θα συνεχίσουν να ισχύουν. Κι από πάνω ο λαός θα έχει να αντιμετωπίσει μια πληθωριστική δραχμή ενος χρεοκοπημένου κρατους δηλ. ακρίβεια και της αρκούδας.

Ανώνυμος
20 Αυγούστου 2015 στις 8:14 π.μ.

ΤΟ ΚΚΕ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ

http://www.902.gr/eidisi/politiki/73519/n-sofianos-kke-paleyei-gia-allagi-systimatos-ohi-gia-allagi-nomismatos-video

Ανώνυμος
20 Αυγούστου 2015 στις 9:02 π.μ.

Κανείς μας να μην εγκλωβιστεί στην "ξαναζεσταμένη σούπα" της εθνικής προσπάθειας της παραμονής της χώρας μας στο ευρώ αλλά ούτε και στην επικίνδυνη αυταπάτη της καπιταλιστικής Ελλάδας με δραχμή, με απείραχτα τα μονοπώλια και τα συμφέροντά τους.
Υπάρχει ελπίδα και προοπτική. Είναι ο δρόμος της πάλης για την κατάργηση των αντεργατικών -αντιλαϊκών νόμων, την ανάκτηση των απωλειών,την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του λαού. Είναι στην ενίσχυση του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ. Είναι στη διεκδίκηση , ο λαός να απολαμβάνει τον πλούτο που παράγει αυτός ο ίδιος κι όχι να τα απολαμβάνουν οι πλούσιοι και η ΕΕ.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger