Home » , » Έρευνα: Βάσεις της Σούδας, ένας κίνδυνος για την ελευθερία – Η ιστορία, το καθεστώς, ο ρόλος τους.

Έρευνα: Βάσεις της Σούδας, ένας κίνδυνος για την ελευθερία – Η ιστορία, το καθεστώς, ο ρόλος τους.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016 | 7:25 μ.μ.

Η ύπαρξη υπερμεγεθών στρατιωτικών εγκαταστάσεων είναι, υπό οποιαδήποτε κυβέρνηση, ένας κίνδυνος για την ελευθερία και θα πρέπει να θεωρούνται ιδιαίτερα μια απειλή για τις δημοκρατικές ελευθερίες

George Washington, Πρόεδρος των ΗΠΑ, 1796

Έρευνα: Γιάννης Αγγελάκης – «Aγώνας της Κρήτης»

Πριν μερικές βδομάδες πήρα την απόφαση να ετοιμάσω μια εργασία για το ειδικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία των βάσεων της Σούδας στα Χανιά. Θεώρησα ότι θα ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους τους Χανιώτες που επιθυμούν να γνωρίζουν τι ακριβώς σηματοδοτεί η ύπαρξη αυτών των εγκαταστάσεων στον τόπο τους σε μία περίοδο όπου η ένταση στις σχέσεις μεταξύ υπερδυνάμεων αλλά και η γεωπολιτική ρευστότητα αυξάνεται.

Μίλησα για την απόφασή μου σε έναν φίλο, όμως η απάντησή του με εξέπληξε.

Μου είπε:

“Μα ποιος ασχολείται πλέον με τις βάσεις της Σούδας;”

Εγώ, στην προσπάθειά μου να αμυνθώ ανέφερα λόγους που θα έπρεπε να απασχολεί αυτόν και άλλους – όπως αρχικά θεώρησα αυτονόητο και φυσικό ότι θα αντιλαμβανόταν – όμως αυτός έστρεψε το βλέμμα του αλλού λες και η επισήμανσή μου αυτή δεν τον έβρισκε απλά αδιάφορο αλλά ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger