Ο κλάδος της εκπαίδευσης δέχεται μεγάλη επίθεση τα τελευταία χρόνια. Πολλές κυβερνήσεις για παράδειγμα έχουν βάλει στο στόχαστρο το ωράριο των εκπαιδευτικών και επιθυμούν την αύξησή του και την αλλαγή της εργασιακής κατάστασης κατά τους θερινούς μήνες. Ανά διαστήματα διάφορα παπαγαλάκια, λαγοί και άλλα ζώα του δάσους κάνουν προπαγάνδα μέσα από τα μέσα ενημέρωσης, κάνοντας λόγο για βολεμένους και τεμπέληδες.
Μέρος των άλλων εργαζομένων αναπαράγει αυτές τις γελοιότητες, χωρίς να επεξεργάζεται το διακύβευμα αυτής της ενορχηστρωμένης στρατηγικής. Η γέννηση και ενεργοποίηση εχθρικών συμπεριφορών και στάσεων κομματιών της εργατικής τάξης ενάντια σε άλλα είναι μια στρατηγική που αποσκοπεί στη μετατόπιση των ευθυνών και τον αποπροσανατολισμό. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια δημιουργήθηκαν αφηγήσεις για αργόσχολους και τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, που δουλεύουν λίγο, κρύβοντας στην ουσία τις ιδιαιτερότητες του λειτουργήματος του εκπαιδευτή, την προετοιμασία και την ενέργεια που απαιτείται για τη διδασκαλία.
Στις εποχές τις εργοδοτικής επίθεσης απαντάμε με αυτοοργάνωση και αλληλεγγύη. Αντιστεκόμαστε στην παραβίαση των δικαιωμάτων μας, σταματάμε την κλοπή των αφεντικών. Η αργία των τριών Ιεραρχών είναι επίσημα αργία για φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα ξένων γλωσσών. Η επίθεση των εργοδοτών στα κεκτημένα δικαιώματά μας συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, όσο κι εμείς έχουμε οπισθοχωρήσει και πολλές φορές αδυνατούμε να θέσουμε κόκκινες γραμμές και να προασπίσουμε τα δικαιώματα που έχουν ήδη κατακτηθεί. Πρέπει να αγωνιστούμε για να διατηρήσουμε την αργία και να την εξαπλώσουμε σε όλους τους χώρους εκπαίδευσης, δίνοντας της διαφορετικό περιεχόμενο και νόημα, που να συμβολίζει την ανάγκη και την αντίστασή μας στην εντατικοποίηση της εργασίας.
20 ώρες ανώτατο διδακτικό ωράριο για όλους.
Τήρηση των αργιών και της υφιστάμενης εργατικής νομοθεσίας
Μαζικοί διορισμοί, που θα καλύψουν τα κενά που υπάρχουν.
Περισσότερα σχολεία και όχι συγχωνεύσεις
Λιγότεροι μαθητές στην τάξη
Ανασύνταξη-αναθεώρηση περιεχομένου και προσανατολισμός προς τις αρχές της ελευθεριακής εκπαίδευσης.
Μέρος των άλλων εργαζομένων αναπαράγει αυτές τις γελοιότητες, χωρίς να επεξεργάζεται το διακύβευμα αυτής της ενορχηστρωμένης στρατηγικής. Η γέννηση και ενεργοποίηση εχθρικών συμπεριφορών και στάσεων κομματιών της εργατικής τάξης ενάντια σε άλλα είναι μια στρατηγική που αποσκοπεί στη μετατόπιση των ευθυνών και τον αποπροσανατολισμό. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια δημιουργήθηκαν αφηγήσεις για αργόσχολους και τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, που δουλεύουν λίγο, κρύβοντας στην ουσία τις ιδιαιτερότητες του λειτουργήματος του εκπαιδευτή, την προετοιμασία και την ενέργεια που απαιτείται για τη διδασκαλία.
Στις εποχές τις εργοδοτικής επίθεσης απαντάμε με αυτοοργάνωση και αλληλεγγύη. Αντιστεκόμαστε στην παραβίαση των δικαιωμάτων μας, σταματάμε την κλοπή των αφεντικών. Η αργία των τριών Ιεραρχών είναι επίσημα αργία για φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα ξένων γλωσσών. Η επίθεση των εργοδοτών στα κεκτημένα δικαιώματά μας συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, όσο κι εμείς έχουμε οπισθοχωρήσει και πολλές φορές αδυνατούμε να θέσουμε κόκκινες γραμμές και να προασπίσουμε τα δικαιώματα που έχουν ήδη κατακτηθεί. Πρέπει να αγωνιστούμε για να διατηρήσουμε την αργία και να την εξαπλώσουμε σε όλους τους χώρους εκπαίδευσης, δίνοντας της διαφορετικό περιεχόμενο και νόημα, που να συμβολίζει την ανάγκη και την αντίστασή μας στην εντατικοποίηση της εργασίας.
20 ώρες ανώτατο διδακτικό ωράριο για όλους.
Τήρηση των αργιών και της υφιστάμενης εργατικής νομοθεσίας
Μαζικοί διορισμοί, που θα καλύψουν τα κενά που υπάρχουν.
Περισσότερα σχολεία και όχι συγχωνεύσεις
Λιγότεροι μαθητές στην τάξη
Ανασύνταξη-αναθεώρηση περιεχομένου και προσανατολισμός προς τις αρχές της ελευθεριακής εκπαίδευσης.
κλαδική εκπαίδευσης Αθήνας
Δημοσίευση σχολίου