Home » , » Αναζητώντας το "δύσκολο θαύμα"

Αναζητώντας το "δύσκολο θαύμα"

Από giorgis , Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018 | 11:40 μ.μ.

Του Γ. Γ.

Αν δεν το γνωρίζεται να σας ενημερώσω ότι επικρατεί "ιεραρχία" στα επουράνια. Υπάρχουν 9 τάξεις αγγέλων, οι όσιοι, οι άγιοι.... η Παναγία και φυσικά ο Τριαδικός Θεός.

Επειδή προσωπικά είμαι άθεος δεν έχω απαίτηση να μου ποζάρει η Παναγία για να την φωτογραφίσω, όπως έκανε στον νέο πολιτικό μας ηγέτη Κυριάκο Βελόπουλο. 
Ούτε φυσικά προσδοκώ κάποια στιγμή στα λούκια μου να μου παρέχει την βοήθεια της, κάτι που χάρισε απλόχερα στην Αρχιλοχία,Βασιλική Πλεξίδα που την έσωσε από σίγουρο θάνατο όταν έπεσε το ελικόπτερο Χίουι στο Σαραντάπορο Ελασσόνας,

Δεν θα με χαλούσε, όμως, ... να σκάσει φτερά, κανένας υποδεέστερος της, ένας άγγελος ή όσιος να πούμε, προσφέροντας μου κανένα τσεκ κάποιων χιλιάδων ευρώ.

Αλλά αυτό, μάλλον πιο δύσκολο θαύμα θα είναι απ' αυτό που μας περιγράφει η καραβανού στην τηλεόραση του Στάρ.
Οπως, λοιπόν μας πληροφορεί η συγκεκριμένη τύπισσα, επικαλέστηκε "την βοήθεια της Παναγίας" όταν το ελικόπτερο στο οποίο επέβαινε συγκρούστηκε σε ένα λόγο. Τότε η μητέρα του Χριστού  "ήρθε ολοζώντανη μπροστά" της, την κράτησε "στο κάθισμα όπως κρατούσε τον Χριστό, σαν μωρό", της είπε λόγια παρηγοριάς και έστειλε ανθρώπους να την διασώσουν.

Μπροστά σ' αυτό το θαύμα τι να μας πει ο δεσπότης Αμβρόσιος ο οποίος δέχτηκε τη «χάρις του θεού» και τον προστάτεψε, από τον «αρχέκακον όφιν, τον Διάβολον», ή ο "άγιος" Μεσογαίας, Νικόλαος Χατζηνικολάου, που σχετικά πρόσφατα μας δήλωσε ότι και στα "μαγαζιά" του έγινε κάποιο "θαύμα" και έμειναν αλώβητα από την πύρινη λαίλαπα.

Πάντως να μην μας διαφεύγει το γεγονός ότι "η πίστη σώζει". Σίγουρα δεν θα ήταν πιστοί χριστιανοί οι άλλοι τέσσερις συνάδελφοι της Αρχιλοχίας που βρήκαν φρικτό θάνατο στο ίδιο δυστύχημα, αφού αυτοί δεν ήταν άξιοι να έχουν την βοήθεια της Παναγίας.
    
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger